Hop til indhold
autobahn

Whiskey i Aalborg - sød, lækker og pleasing wet BJ

Recommended Posts

Jeg besøgte i sidste uge Whiskey i Nørresundby.  https://annoncelight.dk/showad/354012 / https://annoncelight.dk/profile/Tanya123thai  

Der er allerede en tråd fra besøg hos Whiskey i Aalborg. Men den er rimeligt negativ og med nogle oplevelser det er umuligt for mig at genkende. Så har valgt at skrive en ny selv. 

Kontakt via WhatsApp (SMS også OK), svar efter ca. 30 minutter, et andet besøg skulle sikkert afsluttes først. Mens jeg var der havde hun slet ikke telefonen fremme, god stil ! Hendes billeder 100% retvisende, rimelig lille og slank, dog ikke egentlig petite. Silikonebryster, ret hårde, med herligt responsive brystvorter der var en drøm at nusse og slikke. 
Stedet er fint og selve værelset direkte romantisk med lys, luft og blomstertapet. Sikkert allerede kendt for mange, for mig var det nyt. Jeg havde valgt 45 minutter massage/FS. 

Efter kort brusebad, først massage hvor jeg sagde ja til olie, som faktisk var en creme. Fokuseret på afslapning over hele kroppen med en fin og tæt kontakt med hendes hænder og andre kontaktpunkter. Hun er virkelig god til at finde og massere muskler og væv hvor man har spændinger, ømhed eller bare trænger til afslapning. Og en fin og intim stemning. Som gik direkte over i B2B, med de fantastiske brystevorter pirrende på min krop. 
Om på ryggen, flagstangen allerede rejst men blev stabiliseret med indledende blow, fin øjenkontakt og lidt fnisen og chitchat fra os begge.  

Whiskey fortsatte et yderst lækkert blowjob med et par spytklatter, så jeg opfordrede til meget mere hvor det kom fra. Det gik nu - super pleasing fra Whiskey -  over i det vådeste BJ jeg har fået i måske flere år. Masser af lyd og spyt - til min store tilfredshed. På et tidspunk greb hun ud efter et håndklæde, men jeg fik instrueret i at det var helt unødvendigt, og begyndte i stedet at snave løs i den vådeste mund og med spyt og savl over det meste af fjæset. I guder, det var lækkert. 
På med et kondom og lidt variationer over knep, men jeg ville hurtigt tilbage, nu i 69, og Whiskey fulgte villigt op i den våde stil og lyd. Således - som kunst - endte jeg med at komme ud over os mens jeg havde tungen dybt oppe i hendes lækre chatte som man siger på kærlighedens sprog. 

Mere fnis, smil og chitchat samt køkkenrulle, indtil Whiskey spurgte om det var OK hun tog et brusebad. Og efterfølgende en hurtig skyller til mig selv. Jeg stod på gaden igen efter præcis 45 minutter, og en herlig oplevelse rigere. 

Hun tager til Århus snarest, men kommer tilbage til Aalborg. 
Min anbefaling: Gæt selv ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...