Hop til indhold
Jernsvinet

Pas på de unge sugardatere

Recommended Posts

Ja der bliver ikke lagt fingre imellem derude. Voldtægt og svindel for pengene, personlig chikane og forfølgelse på nettet og stalking har jeg mødt piger der har været udsat for. Gud ved hvorfor de bliver ved ! Og her ses tilsvining og nedgøring jo ofte også

Redigeret af pænemand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle gør af lyst, andre af nød, flere kombineret. Sådan som jeg forstår det handler det nogen gange om hurtige penge,andre gange er de ensomme og liderlige og kan ligeså godt tjene lidt, når gerne selv vil. Det med at kunne vælge hvornår og med hvem er også en faktor.

Ofte er det vel fordi de vil leve livet i overhalingsbanen. Med glimmer og rådighedsbeløb. Nogen gange er det overlevelse mens andre nyder det, i hvertfald på den korte bane, måske også på den lange. Jeg ved det ikke. 

Det er tabu for både SD og SB, hvis det bliver kendt. Fordomme er over alt. 

De unge SBer jeg har lært at kende er for de fleste virkelig rare og flinke mennesker. 

Redigeret af TheLegend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke alle ved hvad de har med at gøre her.
Mange opgiver jo hurtigt mail med navn og mobilpay med navn, nogle gange kan man google nummeret og finde adresse.
Det er ikke så længe siden jeg skrev med en pige, fik en video hvor hun sutter pik og det var jo hygsomt. SÅ tjekkede jeg navnet på mailen og hun var faktisk venner med min niece på facebook. Tjekkede lidt mere op og UPS, havde gået i skole med hendes mor!!!
Jeg synes det var for tæt på og lod det stille og roligt glide i glemmelsen. Her den anden dag tilføjede hun mig så med en anden snap. Hun havde opdaget faren ved ikke at være anonym. Var blevet truet med at få sendt video osv til familien

Jeg forstår så bare slet ikke at man tør true sådan en pige! Det er jo for fanden fængsel hvis der bliver en sag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danni van Dannison skrev, for 1 time siden:

Jeg tror ikke alle ved hvad de har med at gøre her.
Mange opgiver jo hurtigt mail med navn og mobilpay med navn, nogle gange kan man google nummeret og finde adresse.
Det er ikke så længe siden jeg skrev med en pige, fik en video hvor hun sutter pik og det var jo hygsomt. SÅ tjekkede jeg navnet på mailen og hun var faktisk venner med min niece på facebook. Tjekkede lidt mere op og UPS, havde gået i skole med hendes mor!!!
Jeg synes det var for tæt på og lod det stille og roligt glide i glemmelsen. Her den anden dag tilføjede hun mig så med en anden snap. Hun havde opdaget faren ved ikke at være anonym. Var blevet truet med at få sendt video osv til familien

Jeg forstår så bare slet ikke at man tør true sådan en pige! Det er jo for fanden fængsel hvis der bliver en sag

Det har du ret i, Og siden reklamerer jo med mænd i sportsvogne og fine middage. Men mange er endt med svære psykiske problemer efter overgreb og at lade sig misbruge for penge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pænemand skrev, den 28.8.2024 at 09:13:

Ja der bliver ikke lagt fingre imellem derude. Voldtægt og svindel for pengene, personlig chikane og forfølgelse på nettet og stalking har jeg mødt piger der har været udsat for. Gud ved hvorfor de bliver ved ! Og her ses tilsvining og nedgøring jo ofte også

Kæft det er langt ude, at insinuerer at det er pigerne der er noget galt med her... :blink:

Du burde skamme dig på dit køns vegne og aktivt have lyst til at gøre noget ved det..

Istedet bliver det en slags "jamen hun havde jo en kort nederdel på, så er det jo ikke så mærkeligt at det gik galt" :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frøken_Kinky skrev, for 1 time siden:

Kæft det er langt ude, at insinuerer at det er pigerne der er noget galt med her... :blink:

Du burde skamme dig på dit køns vegne og aktivt have lyst til at gøre noget ved det..

Istedet bliver det en slags "jamen hun havde jo en kort nederdel på, så er det jo ikke så mærkeligt at det gik galt" :wacko:

Det fik du så ikke fat i. Du er så langt ude, hvordan kan du komme til det modsatte af hvad jeg skrev. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frøken_Kinky skrev, for 2 minutter siden:

Du er velkommen til at forklare hvad du mener ^_^

Læs mit indlæg. Det er om mændenes opførsel. 

Redigeret af pænemand

Del dette indlæg

Link til indlæg
pænemand skrev, for 3 minutter siden:

Læs mit indlæg. Det er om mændenes opførsel. 

Så "Gud ved hvorfor de bliver ved" handler om mændenes opførelse?.. Det giver heller ingen mening..

.. Fordi de kan? 

Tror bare jeg smutter ud af tråden igen. Beklager at jeg misforstod dig ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frøken_Kinky skrev, for 7 minutter siden:

Så "Gud ved hvorfor de bliver ved" handler om mændenes opførelse?.. Det giver heller ingen mening..

.. Fordi de kan? 

Tror bare jeg smutter ud af tråden igen. Beklager at jeg misforstod dig ^_^

Næ om at nogle tænker ! Den næste er nok en god oplevelse,  og så opvejer det min dårlige. Men sådan fungerer det desværre ikke.  Der skal andet til for at få det ok igen, efter det jeg nævner , eller for ikke at miste sig selv som sugarbeba !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frøken_Kinky skrev, for 12 timer siden:

næ , det er fordi hun går med en tilfældig mand op på et hotelværelse for penge, det går galt. Uden at have oplysninger om hvem han er , eller en sikkerheds person i nærheden. Lokket af en side der lover uden at advare. Det er ikke længden af kjolen ! 
Og det sat i gang af en ukritisk tv serie, der glemmer at hovedpersonen i dag har så store selvskadende problemer at hun er livstruet ?
Men næ jeg håber så mænd bare nogle læser med herinde og bliver advaret. Men mændenes mange kommentarer om kvinder , her på siden, burde få de fleste til at løbe skrigende væk. 
god dag

Redigeret af pænemand

Del dette indlæg

Link til indlæg

En af bagsiderne ved "hobby-prostitution" er at der sjældent er en mere erfaren sexarbejder at lære fra og som kan kaste sikkerhedsnet eller bremse op ved de værste situationer før de opstår. Pigerne starter og står alene. Selv når det ikke er hensigten fra nogens side at grænser bliver overskredet, sker det ret ofte, idet de ikke "står i lære" hos nogen. De er alene, sårbare, uerfarne og starter ofte i en alder hvor de hormonelt set tror de har Superkræfter, lever evigt og livet er kun noget vi leger. 

At der sikkert sidder folk - både købere og sælgere - og tænker atter en gang at jeg er en gammel sur misundelig kælling der gerne vil tale dårligt om konkurrenter, er der bare ikke noget at gøre ved. I don't give a flying fart. Keep moving. På forhånd tak. 

Det er sparede ærgrelser, sår på sjæl og krop, og muligheden for at kunne gribe ind med forebyggende tiltag og tilbud til de piger/kvinder der ganske enkelt er i frit fald uden at være klar over det, der betyder noget for mig personligt og som sexarbejder. Jeg tager gerne de hug der følger med. 
Før i tiden havde "gadepigerne" alfonser (på godt og ondt) der i det mindste var en slags anker. Pigerne i dag der bliver samlet op online i stedet for på gaden, er så udsatte i nogle tilfælde, at ingen ved hvor de er, hvem de er sammen med eller hvad der sker. Pigerne ved heller ikke hvor de skal henvende sig når det går galt eller når de mærker at der er overskredet grænser også når det ikke var hensigten. Der er intet netværk for langt de fleste.
DET betyder noget for mig. Og derfor reagerer jeg i disse debatter når der romantiseres og gengives fra den del af sexarbejder spektret når jeg får øje på det.
De piger der overvejer at starte og som også finder disse tråde, fortjener bedre end en Disneyficeret Prinsesse-løgn om at der er guld for enden af regnbuen og det er en nøgendans på rosenblade og bare fødder - og ikke er prostitution eller sexarbejde. 
At nogle bliver stødt, fornærmede, trækker offer-kortet eller forsøger at argumentere imod at jeg generaliserer er jeg fløjtende ligeglad med. Hellere lidt for høj realitetssans end lidt for lyserød glasur på. Det er faktisk kun i den ende af branchen jeg har det sådan, udover trafficking. 
Men faste læsere på Eroguide igennem flere år, ved godt at det er en sang vi har sunget i kanon så længe at man kan den i søvne, og dem der er nye herinde, måske ikke helt forstår at der intet nyt er under solen udover en forværring af tilstandende for alle. 

Jeg synes det lader til at være blevet en del værre med de værste tilfælde. Jeg ser i hvert fald flere (i tereapeutisk regi) fra Sugardating-enden af spektret end jeg før har gjort. Der er ganske enkelt flere der gør det end nogensinde før. Og de bliver yngre lader det også til. 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld men det er altså ikke udelukkende altid mænd der er de skyldige. 

Der findes også mange kvinder der udnytter en velmenene og gavmild mand. 

Der findes også situationer hvor der ingen vinder er. Personlig holder jeg utrolig meget af min tidligere SB, hvor jeg har forsøgt at gøre alt rigtigt, men har også været for påtrængende og egoistisk, ved at forklare alle mine holdninger og følelser. Men jeg er skytte og elsker åbenhed og ærlighed, det er svært i sådanne situationer. Alt i mit liv har fungeret og jeg har altid kørt på skinner, alt spiller. Indtil jeg møder min tidligere SB som simpelthen går alt galt. Hvis du spørger SB er perspektivet et andet. Vi er nogle mænd der ikke er onde, men som fejler af forskellige årsager. Jeg ville gøre alt i dag, for at spole tiden tilbage og skåne SB for min ulejlighed for hun fortjener så meget bedre! 

Jeg forsøger ikke at rode op i en diskussion, men jeg er træt af offerrollen konstant og evigt. Samt er jeg i øvrige enige med perspektiverne der nævnes, men ting er bare ikke altid ensidigt. 

Det er bare pisse svært i denne verden under de omstændigheder der er. Søren Kierkegaard siger det meget pænt, at leve er at lide. 

Redigeret af TheLegend

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLegend skrev, 1 time siden:

Undskyld men det er altså ikke udelukkende altid mænd der er de skyldige. 

Hørt! 

Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

intet nyt er under solen udover en forværring af tilstandende for alle. 

inklusive potentielle købere og folk der falder i rigtigt mange grøfter, huller (pun NOT intended), fælder og scams. 
Jeg inkluderede helt bevidst "alle" og dermed begge sider, for jeg er helt enig med dig @TheLegend. Jeg mener bare som menneske at invalideringen og konsekvenserne er ubetydelige sammenlignet med samme når det er pigerne der er de uskyldige. Og jeg (mis?)forstod ikke hvad der blev skrevet om dét med "deres egen skyld" og "hvorfor bliver de dog ved?" er jeg ret sikker på fra @pænemand som jeg læser er frustreret over hvorfor (nogle af) pigerne indser for sent hvad de udsættes for, og fortsætter alligevel. Jeg ved så godt hvorfor (nogle af) pigerne fortsætter. Fordi jeg ser dem en sjælden gang imellem som "Mamasan", sparringspartner, terapeut eller andet som er en semi-professionel relation. 

Det er så ikke dem fra dén side af flowet, de mennesker jeg møder flest af i virkelighedens verden, kommer. Jeg er helt med på at de findes! I hobetal. De søger bare ikke terapeutiske løsninger eller er i livsglæde-fare andet end i små portioner, som flest. Det er for det meste mere sådan "hovedet i rattet" og "facepalm" og truslerne om afpresning viser sig tilsyneladende at være forbigående og en slags "phishing" fra scammernes side. Der blev fældet en flok folk der systematisk samlede informationer ind med henblik på afpresning for ikke så længe siden. Det har ordensmagten sørget for at "markedsføre" ret godt, mener jeg. Det betyder at det er blevet mindre attraktivt for andre hmm... "iværksættere" med idéer om det i større stil.

Tilbage er stadig små-scams som er i større antal end nogensinde (man må selv søge kilder - jeg orker ikke at bruge tid på bevisførelse).
Jeg hører det oftere og oftere fra de mænd jeg ser jævnligt som er blevet snydt af "hobby-piger" med skiftende navn og profiler hist og pist.
Ikke så sjældent møder jeg også - i telefonsamtaler og sms-dialoger - de mænd som anmelder mig for bedrageri enten til annoncesiderne eller sågar politiet, når jeg gentager informationen som står klokkeklar på min hjemmeside om at jeg i nogle tilfælde er nødsaget til at kræve forudbetalt depositum (det er så ikke i ret mange tilfælde). Disse mænd går ofte ret voldsomt til angreb i en slags forsøg på forsvar med tilbagevirkende kraft fra en en helt anden situation, fordi de er blevet hustlet en eller flere gange. 
Det er SÅ dumt. En fredag for nogle uger siden var der FEM mænd der gik glip af en trekant med Trine og jeg fordi de ikke ville risikere et depositum på 300kr. Til trods for flere anmeldelser og sporbar betaling via Mobilepay. De har alle - pånær een - nu så den status at jeg næste gang beder de samme mænd om om fuld forudbetaling i stedet for de 300kr de kunne ha' sluppet med før de trak sig pga. depositum. Nu vil de jo gerne risikere det næste gang fordi de ligesom allerede HAR forspildt chancen og har fortrudt at de opførte sig mistænksomt eller direkte ubehageligt i dialogen. Så starter vi ikke bare forfra, men ret langt på minus-skalaen set fra vores side. Det er ganske enkelt nemmere og mere lystbetonet og uproblematisk og glædeligt for os at sige nej tak fordi vi så kan sige ja tak til nogle andre. Det er piv-ærgerligt og tilsyneladende super frustrerende for de mænd der har forpasset chancen. Jeg vil ikke være i stand til at "starte på en frisk" med en mand der har anmeldt eller anklaget mig for bedrageri. Trine kan sagtens... for hun er ikke sekretæren på projektet, men dukker bare op og spørger om alle folk har bekræftet i tide, og tæller på forskud hvor meget dagens omsætning bliver til og hvor mange nye Pikke (og mænd!) og hvor mange kendte genganger-Pikke (og mænd!) vi skal fornøje os med dén dag. 
For sekretæren er det noget mere op ad bakke. 

Det er en jungle og "hvem skyder først"-situation rigtigt ofte. 
At "verificering" og ansigtsbilleder engang var nyt og et hit, men ikke virker i praksis længere, er også øv. 
Prisen for et abonnement på en side der skulle afsætte ressourcer til at checke både den ene og den anden side af salg og køb ville være ufatteligt høj. Jeg har forsøgt at estimere og projektudvikle en sådan side. Det kommer VIRKELIG ikke til at hænge bare nogenlunde sammen. Så jeg tror ikke det bliver anderledes. 
Kontaktportalen tjener jo (mere eller mindre in)direkte på scams og på at "sælge ideen om en dans på roser og nye håndtasker" til nysgerrige piger. Det er bare camoufleret som kontaktformidling og er svært romantiseret. De tager intet ansvar. Det kan de måske heller ikke gøre rent praktisk eller juridisk. Men de donerer i hvert fald INTET til dem der skal forsøge at redde og/eller rydde op efter det der starter på deres portaler. 

Det sådan filosofisk set mest ærgerlige set fra afstand, er for mig nok lidt at det er jo ikke dem der ønsker at snyde mændende der bliver ofre for overgreb eller overskredne grænser. Eller omvendt. Så der skal en "forbryder" og et "offer" til for at nogen bliver ramt. Kunne man dog for pokker bare pudse forbryderne på forbryderne og helt undgå ofre i alle ender af skalaen, ville det jo være helt fantastisk - fordi jeg har en meget meget lille plads i mit hjerte til dem jeg anser som værende skurke i begge lejre. De eneste jeg kan finde lidt formildende omstændigheder frem for er dem der ikke ved at de opfører sig skurkagtigt og at resultatet er det samme uanset hvor romantiserede og yndlings-elsker-agtige de er. Men det er jeg nødt til at lade være op til Karma at få has på. And she REALLY is a Bitch! er min erfaring. Ellers skulle der guerilla-metoder til for at det gjorde en forskel. Resultatet af en påkørsel med vilje og et uheld er det samme for den der bliver ramt. 
Jeg er en gang (ikke her til lands) blevet påkørt af en ambulance. Det er måske det mest skøre og sigende eksempel jeg kan komme i tanker om fra min egen erfarings- og anekdote pulje der vil passe ind her. Det gjorde ikke mindre ondt eller gik hurtigere over, selvom jeg fik super hurtig førstehjælp fra en professionel.

Det er på begge sider nødvendigt at den ene part tror der er tale om noget der er for godt til at være sandt, er pyntet så godt op at det ligner et godt tilbud. Det gælder for både den håbefulde sælger og den håbefulde køber. Som ofte så ikke definerer det som køb og salg og ikke kan genkende sig selv i den rolle, og bl.a. også derfor ikke ser de faresignaler de ville se i mange andre køb/salg-situationer. 

Det er ØV for alle... og det er mere reglen end undtagelsen efterhånden. 
Og ja... der ER helt sikkert undtagelser! Jeg sidder i en sofa og skriver på en computer der er købt og betalt af en 'Sugardaddy der selv bestemmer hvad han betaler og som jeg har kendt i øh... cirka et års tid før pandemien. Tæl selv :D 
Vi var faktisk både på kemi-middag og hele pivtøjet. 
Ville vi have fundet frem til nogen der minder om os hver især hvis vi ledte efter "nogen som hinanden" i dag? På de sider der er dedikeret til Sugardating? Næppe... 
Han er desværre ikke aktiv skribent herinde længere, og det er ærgerligt, fordi HAN faktisk har en del at byde ind med i denne debat, som ikke handler en skid om mig :wub: 

Der er andre derude der lurepasser-læser eller bare ikke gider deltage i debatterne længere, fordi der bliver kastet med lyn-kinesere efter de mænd der er ærlige og ikke er til Kødbørs-tonen herinde. Det er også blevet værre for alle - synes jeg at kunne observere. Mig selv inklusive :) 

I bedste mening som (næsten) altid, 
Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

Hørt! 

inklusive potentielle købere og folk der falder i rigtigt mange grøfter, huller (pun NOT intended), fælder og scams. 
Jeg inkluderede helt bevidst "alle" og dermed begge sider, for jeg er helt enig med dig @TheLegend. Jeg mener bare som menneske at invalideringen og konsekvenserne er ubetydelige sammenlignet med samme når det er pigerne der er de uskyldige. Og jeg (mis?)forstod ikke hvad der blev skrevet om dét med "deres egen skyld" og "hvorfor bliver de dog ved?" er jeg ret sikker på fra @pænemand som jeg læser er frustreret over hvorfor (nogle af) pigerne indser for sent hvad de udsættes for, og fortsætter alligevel. Jeg ved så godt hvorfor (nogle af) pigerne fortsætter. Fordi jeg ser dem en sjælden gang imellem som "Mamasan", sparringspartner, terapeut eller andet som er en semi-professionel relation. 

Det er så ikke dem fra dén side af flowet, de mennesker jeg møder flest af i virkelighedens verden, kommer. Jeg er helt med på at de findes! I hobetal. De søger bare ikke terapeutiske løsninger eller er i livsglæde-fare andet end i små portioner, som flest. Det er for det meste mere sådan "hovedet i rattet" og "facepalm" og truslerne om afpresning viser sig tilsyneladende at være forbigående og en slags "phishing" fra scammernes side. Der blev fældet en flok folk der systematisk samlede informationer ind med henblik på afpresning for ikke så længe siden. Det har ordensmagten sørget for at "markedsføre" ret godt, mener jeg. Det betyder at det er blevet mindre attraktivt for andre hmm... "iværksættere" med idéer om det i større stil.

Tilbage er stadig små-scams som er i større antal end nogensinde (man må selv søge kilder - jeg orker ikke at bruge tid på bevisførelse).
Jeg hører det oftere og oftere fra de mænd jeg ser jævnligt som er blevet snydt af "hobby-piger" med skiftende navn og profiler hist og pist.
Ikke så sjældent møder jeg også - i telefonsamtaler og sms-dialoger - de mænd som anmelder mig for bedrageri enten til annoncesiderne eller sågar politiet, når jeg gentager informationen som står klokkeklar på min hjemmeside om at jeg i nogle tilfælde er nødsaget til at kræve forudbetalt depositum (det er så ikke i ret mange tilfælde). Disse mænd går ofte ret voldsomt til angreb i en slags forsøg på forsvar med tilbagevirkende kraft fra en en helt anden situation, fordi de er blevet hustlet en eller flere gange. 
Det er SÅ dumt. En fredag for nogle uger siden var der FEM mænd der gik glip af en trekant med Trine og jeg fordi de ikke ville risikere et depositum på 300kr. Til trods for flere anmeldelser og sporbar betaling via Mobilepay. De har alle - pånær een - nu så den status at jeg næste gang beder de samme mænd om om fuld forudbetaling i stedet for de 300kr de kunne ha' sluppet med før de trak sig pga. depositum. Nu vil de jo gerne risikere det næste gang fordi de ligesom allerede HAR forspildt chancen og har fortrudt at de opførte sig mistænksomt eller direkte ubehageligt i dialogen. Så starter vi ikke bare forfra, men ret langt på minus-skalaen set fra vores side. Det er ganske enkelt nemmere og mere lystbetonet og uproblematisk og glædeligt for os at sige nej tak fordi vi så kan sige ja tak til nogle andre. Det er piv-ærgerligt og tilsyneladende super frustrerende for de mænd der har forpasset chancen. Jeg vil ikke være i stand til at "starte på en frisk" med en mand der har anmeldt eller anklaget mig for bedrageri. Trine kan sagtens... for hun er ikke sekretæren på projektet, men dukker bare op og spørger om alle folk har bekræftet i tide, og tæller på forskud hvor meget dagens omsætning bliver til og hvor mange nye Pikke (og mænd!) og hvor mange kendte genganger-Pikke (og mænd!) vi skal fornøje os med dén dag. 
For sekretæren er det noget mere op ad bakke. 

Det er en jungle og "hvem skyder først"-situation rigtigt ofte. 
At "verificering" og ansigtsbilleder engang var nyt og et hit, men ikke virker i praksis længere, er også øv. 
Prisen for et abonnement på en side der skulle afsætte ressourcer til at checke både den ene og den anden side af salg og køb ville være ufatteligt høj. Jeg har forsøgt at estimere og projektudvikle en sådan side. Det kommer VIRKELIG ikke til at hænge bare nogenlunde sammen. Så jeg tror ikke det bliver anderledes. 
Kontaktportalen tjener jo (mere eller mindre in)direkte på scams og på at "sælge ideen om en dans på roser og nye håndtasker" til nysgerrige piger. Det er bare camoufleret som kontaktformidling og er svært romantiseret. De tager intet ansvar. Det kan de måske heller ikke gøre rent praktisk eller juridisk. Men de donerer i hvert fald INTET til dem der skal forsøge at redde og/eller rydde op efter det der starter på deres portaler. 

Det sådan filosofisk set mest ærgerlige set fra afstand, er for mig nok lidt at det er jo ikke dem der ønsker at snyde mændende der bliver ofre for overgreb eller overskredne grænser. Eller omvendt. Så der skal en "forbryder" og et "offer" til for at nogen bliver ramt. Kunne man dog for pokker bare pudse forbryderne på forbryderne og helt undgå ofre i alle ender af skalaen, ville det jo være helt fantastisk - fordi jeg har en meget meget lille plads i mit hjerte til dem jeg anser som værende skurke i begge lejre. De eneste jeg kan finde lidt formildende omstændigheder frem for er dem der ikke ved at de opfører sig skurkagtigt og at resultatet er det samme uanset hvor romantiserede og yndlings-elsker-agtige de er. Men det er jeg nødt til at lade være op til Karma at få has på. And she REALLY is a Bitch! er min erfaring. Ellers skulle der guerilla-metoder til for at det gjorde en forskel. Resultatet af en påkørsel med vilje og et uheld er det samme for den der bliver ramt. 
Jeg er en gang (ikke her til lands) blevet påkørt af en ambulance. Det er måske det mest skøre og sigende eksempel jeg kan komme i tanker om fra min egen erfarings- og anekdote pulje der vil passe ind her. Det gjorde ikke mindre ondt eller gik hurtigere over, selvom jeg fik super hurtig førstehjælp fra en professionel.

Det er på begge sider nødvendigt at den ene part tror der er tale om noget der er for godt til at være sandt, er pyntet så godt op at det ligner et godt tilbud. Det gælder for både den håbefulde sælger og den håbefulde køber. Som ofte så ikke definerer det som køb og salg og ikke kan genkende sig selv i den rolle, og bl.a. også derfor ikke ser de faresignaler de ville se i mange andre køb/salg-situationer. 

Det er ØV for alle... og det er mere reglen end undtagelsen efterhånden. 
Og ja... der ER helt sikkert undtagelser! Jeg sidder i en sofa og skriver på en computer der er købt og betalt af en 'Sugardaddy der selv bestemmer hvad han betaler og som jeg har kendt i øh... cirka et års tid før pandemien. Tæl selv :D 
Vi var faktisk både på kemi-middag og hele pivtøjet. 
Ville vi have fundet frem til nogen der minder om os hver især hvis vi ledte efter "nogen som hinanden" i dag? På de sider der er dedikeret til Sugardating? Næppe... 
Han er desværre ikke aktiv skribent herinde længere, og det er ærgerligt, fordi HAN faktisk har en del at byde ind med i denne debat, som ikke handler en skid om mig :wub: 

Der er andre derude der lurepasser-læser eller bare ikke gider deltage i debatterne længere, fordi der bliver kastet med lyn-kinesere efter de mænd der er ærlige og ikke er til Kødbørs-tonen herinde. Det er også blevet værre for alle - synes jeg at kunne observere. Mig selv inklusive :) 

I bedste mening som (næsten) altid, 
Kærligst, Eva <3

Måske du kan svare mig Eva. Jeg kan ikke helt gennemskue konsekvenserne for de unge SBere. 

Nogle gør det det af nød, nogen eksperimenterende, andre vil leve i overhalingsbanen, nogen af lyst og flest en form for kombination. 

Dem jeg hae mødt, siger jo både mundligt men også i deres øjne, at de har haft gode oplevelser og måske også kan lide det. Men hvad er konsekvensen, man høre jo tit at lidt af ens sjæl forsvinder for en kvinde, hver gang de her sex og ikke har lyst. Jeg vil virkelig gerne kende svaret. For jeg er bekymret om en en der betyder meget for mig. 

For mænd er der 2 kategorier, hygge sex og "jeg elsker dig sex". For mig har alle undtagen 1 været hyggesex. 

Jeg elsker sex er ofte intens, med forspild og hygge. Det er noget helt andet. Kan en ung SB nogensinde få den følelse igen? Elsker sex er fuldt med mange følelser for mig, og er noget helt andet end bare ind og ud.

Jeg må også indrømme at jeg ofte bare skulle væk efter sex, primært pga dårlig samvittighed. 

Ødelægger det SBer eller kan de godt komme helskindet gennem en karriere på flere år?

Redigeret af TheLegend

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLegend skrev, for 23 minutter siden:

Måske du kan svare mig Eva. Jeg kan ikke helt gennemskue konsekvenserne for de unge SBere. 

...

Ødelægger det SBer eller kan de godt komme helskindet gennem en karriere på flere år?

Det er slet slet slet ikke noget der kan svares på så det gælder for alle. 
Der er så mange elementer og parametre og individuelle og forskellige ting fra den ene relation, pige, køber og andre omstændigheder der tæller med til den anden, når det er en konkret situation med individer der alt andet lige er i en mere eller mindre unik og/eller typisk. 
At det ikke vil være et svar andre kan have glæde af at læse om, uden at sætte sig selv i en ramme de gerne vil have til at passe til dem, så de kan undgå at forholde sig til det yderligere, tæller også med i mit svar her.
Jeg skal have meget mere information og flere sanser i brug hvis jeg skal bevare min faglige og personlige integritet med flere af mine "kasketter". 
Det hverken kan eller vil jeg i en offentlig debat. 

For HENDE er jeg tilgængelig i det omfang jeg kan hvis hun selv rækker ud. Altså også andre i hendes situation! Jeg er ikke alene om opgaven - heldigvis. Så havde jeg ikke tid til at gå til tandlægen... eller ret mange andre ting ;)  
For køberne - der har jeg simpelthen ikke tid eller råd til at dele ud i større stil end generelle debatter herinde. 
Og... det vil nok være at bryde reglen for "Ananas i egen juice"-reglen hvis jeg antyder andre løsningsmodeller. 

Jeg håber det giver mening hvad jeg skriver netop i dette indlæg :wub:<3 også for andre i en lignende situation der læser med nu eller i fremtiden :) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...