Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/407365

Jeg var - for første og eneste gang - på besøg hos Clara, da hun i en kort stund havde lånt/lejet en lejlighed i Rødovre lige ved Stationen. 

Jeg vågnede på dagen og trængte enormt meget til lidt selvforkælelse, men da min sædvanlige ikke var tilgængelige, så måtte jeg prøve noget nyt. Jeg støder på Claras profil og beslutter mig for at skrive til hende. Der går ca. 10 minutter, hvorefter hun skriver, at jeg bare skal komme forbi og gerne lige må skrive 10 min inden, jeg når frem. Kommunikationen var altså forbløffende nem. 

Jeg skriver 10 min før og så igen, når jeg står i døren. Jeg bliver hurtigt lukket ind. Da hun så åbner døren, så står der en fræk ung dansk tøs i en kåbe, som jeg slet ikke kan vente med at få hænderne på. På vej hen til sengen, så kan man lige se noget af hendes virkelig faste bagparti idet kåben svinger fra side til side - jeg bliver næsten hypnotiseret. Vi sætter os på sengekanten og får ordnet det formelle, hvorefter hun så hopper helt op på sengen og beder mig smide bukserne. Da jeg så står ved sengekanten med lillemand klar til action, så spytter hun simpelthen på lillemand og DET bliver han meget glad for! Hun giver et godt vådt blow. Vi prøver diverse stillinger, men stillinger hvor man kan se hendes store faste bagparti er klart mine favoritter. Hun stønner og virker virkelig til at nyde hele oplevelsen, hvilket jo kun gør det bedre for sådan en som mig, da det således ikke virker mekanisk, hvilket jeg sætter stor pris på. 

Efter akten ligger vi begge i sengen og får talt i noget tid, inden jeg bliver nød til at gå. Jeg har efterfølgende ikke haft mulighed for at besøge hende, men vil gøre det, hvis muligheden opstår, da lillemand tigger og beder om endnu en tur med hende, når jeg ser hendes annoncer. 

Jeg har læst nogle af de andre anmeldelser og kommentarer om Clara, og står lidt med følelsen af, at det er en hit-or-miss oplevelse, man er ude i, men kæft en home-run i mit tilfælde! Hvis man gerne vil give en fræk dansk gp et go, så prøv gerne Clara.

Håber anmeldelsen hjælper de af jer som har været interesserede i Clara. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun er en super smuk kvinde. Bestemt  en man ville vende sig om efter på gaden. Men desværre finder jeg hendes priser en anseelse for høje  i forhold til nogle af de andre dejlige fabelagtige kvinder der er. (Danske / udlandske. ) men fræk er hun. Og kunne nemt forstille mig forspillet med gloreyhole eller omvend glorryhole kunne være frækt. Smiler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tingel skrev, for 5 timer siden:

Nogen der ved om Clara stadig kan træffes? 

Jeg mener hun sidst annoncen var oppe skrev, at hun ville stoppe. Om det var fuldt stop, eller om hun flyttede, husker jeg ikke. Og jeg er kun 90% sikker på at jeg husker rigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 52 minutter siden:

Jeg mener hun sidst annoncen var oppe skrev, at hun ville stoppe. Om det var fuldt stop, eller om hun flyttede, husker jeg ikke. Og jeg er kun 90% sikker på at jeg husker rigtigt.

Ah fair. Tak for det. Håber ikke du husker rigtigt, men det lyder sgu rigtigt nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er flyttet til udlandet. Men siger at hun måske vil gentage sit foretagne indimellem når hun er i Danmark af og til. Så det er nok bare at holde øje med hendes annonce og så være heldig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mindes hun skrev at hun skulle rejse i fem måneder, så mon ikke hun kommer tilbate om 2-3 måneder igen : )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er hun klar igen og hjemme på jule ferie. Skulle sige for hende at hun er på on and off den næste uges tid, da hun også har andre ærinder imens hun er hjemme. Så hvis man skal have en aftale så er det en god ide at sende tid og hvilken type aftale man ønsker. Så hvis man skal forkæle sig selv med en sød dansk pige, med den bedste røv jeg har set og mærket, så er det nu man skal slå til, inden hun rejser tilbage til Dubai.

https://annoncelight.dk/showad/417011

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...