Guest tzatiki Skrevet 22. Februar, 2014 Annoncen virker ellers ægte nok https://annoncelight.dk/annonce/107443/hjaelp-en-enlig-mor-paa-25-aar-med-oekonomien-ballerup-og-omegen ....men et hurtigt google-tjek på mailadressen henfører til: Økologisk landsforening http://www.organicdenmark.dk/om-oekologisk-landsforening/[email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 22. Februar, 2014 gad vide hvorfor dagpengene stopper efter 6 mdr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 22. Februar, 2014 Hun giver nok økologisk fransk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 22. Februar, 2014 (edited) Det må være en, der har set sig sur på økologisk landsforening eller bare vil se, hvor dumme mænd kan være. Billederne kan ikke googles, så de kan være ægte nok - udspekuleret at lave det på den måde. Redigeret 22. Februar, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. Februar, 2014 Hun går måske ind for brystmælk til barnet og ikke erstatningsprodukter? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 22. Februar, 2014 Kanske hun sidder på kontoret hos Økologisk Landsforening til daglig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 22. Februar, 2014 (edited) Kanske hun sidder på kontoret hos Økologisk Landsforening til daglig Med rødt hår? - den skal du vist længere ud på landet med - desuden var hun også udgået for dagpenge. Redigeret 22. Februar, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 22. Februar, 2014 Økologi er alt for dyrt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Angath Skrevet 23. Februar, 2014 Helt ærligt gutter !! Jeg kender ikke pigen, og har ikke været der. Men jeres bemærkninger virker spydige og på en eller anden måde gør de grin med hende. Ta' jer dog sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 23. Februar, 2014 Helt ærligt gutter !! Jeg kender ikke pigen, og har ikke været der. Men jeres bemærkninger virker spydige og på en eller anden måde gør de grin med hende. Ta' jer dog sammen. Du er da velkommen til selv at skrive til Økologisk Landsforening og blive til grin - meld venligst tilbage om du ikke syntes det bare var for økologisk Svarer du også på alle Nigeria-tiggerbreve du får tilsendt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 23. Februar, 2014 Helt ærligt gutter !! Jeg kender ikke pigen, og har ikke været der. Men jeres bemærkninger virker spydige og på en eller anden måde gør de grin med hende. Ta' jer dog sammen. Missjrj, der var aktiv her inde en kort overgang, blev lagt for had, fordi hun var kommet til at skrive sin mailadresse forkert. Selvfølgelig er det vigtigt, at dobbeltchecke, om man har skrevet de rigtige oplysninger, men det bør ALDRIG danne grobund for hånlige/hadske indlæg. Den enlige mor må selvfølgelig få rettet fejlen og så komme videre der fra. Hvis ikke, så handler det jo bare om ikke at kontakte hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 23. Februar, 2014 Missjrj, der var aktiv her inde en kort overgang, blev lagt for had, fordi hun var kommet til at skrive sin mailadresse forkert. Selvfølgelig er det vigtigt, at dobbeltchecke, om man har skrevet de rigtige oplysninger, men det bør ALDRIG danne grobund for hånlige/hadske indlæg. Den enlige mor må selvfølgelig få rettet fejlen og så komme videre der fra. Hvis ikke, så handler det jo bare om ikke at kontakte hende. Hvis hun har skrevet mailadressen forkert og man gerne vil gøre hende opmærksom på det - er det ligesom også lidt svært Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 23. Februar, 2014 Hvis hun har skrevet mailadressen forkert og man gerne vil gøre hende opmærksom på det - er det ligesom også lidt svært Du har en pointe i missjrj's tilfælde kendte jeg hendes mail, da jeg havde truffet hende andetsteds. Fejlen blev rettet, men den hårde medfart hun (uberettiget) fik stod tilbage - er det mon grunden til, at hun ikke er aktiv længere? - ved det ikke! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spooney Skrevet 24. Februar, 2014 Mens annoncen sagtens kan være rigtig og der bare er tale om en forkert email adresse, så tror jeg ærlig talt ikke, at den eventuelle indehaver af annoncen lider nogen nød, fordi vi laver lidt sjov med den opgivne email. Og hvis den er ægte, så kunne jeg da sagtens underholde hende lidt - hun er en flot pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg