Lidhorn 85 Skrevet 26. August, 2024 Refresh skrev, for 1 minut siden: Ja du havde din bedste sex som 17-18 årig med ældre kvinder, men havde de deres bedste sex med dig??? I så fald var flere af dem vel blevet til gentagelser. Og du poienterer jo netop selv her at dine jævnaldrende piger ikke havde fundet sig til rette i deres egen seksualitet endnu, det lyder præcis som det @JenniferRomantica beskriver og på ingen måder som piger der ville kunne håndtere eller overskue konsekvenserne af at sælge sex. De fleste gange var det one-night stands, hvor konceptet fra starten var underforstået. Jeg tvivler på at jeg sku have været deres sexpartner of the year, men jeg blev valgt de pågældende aftner uden at hverken virke eller se ældre ud end jeg var - og der var gentagelser lidt i strid med konceptet. Vi er tilbage i tiden før aids, hvor der var noget mere casual sex - ikke at det nødvendigvis var bedre. Forhold (ikke købesex) mellem helt unge kvinder og noget ældre mænd forekom også meget oftere. Jeg pointerede blot at jeg som rigtig mange andre mænd tænder meget mere på 25+ kvinder end helt unge piger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3224 Skrevet 26. August, 2024 Jeg har en både nedre og øvre aldersgrænse for mine gæster. Det har jeg fordi jeg ikke kan abstrahere fra, (eller tænde på) at gæsten aldersmæssigt kunne være samme årgang som min søn eller min far. Hvis jeg bliver 'tante kysset' med trutmund og klappet på hovedet af en hånd der ryster svagt, såååååå har jeg vidst fat i en årgang som jeg ikke mentalt og følelsesmæssigt har lyst til at tage en tur med.... Jeg har haft 2 gæster som jeg har mistænkt for at være ældre end de har oplyst og selv om begge besøg var helt i orden og dejlige, så har jeg frabedt mig at ses igen. Jeg læste et sted engang at:"Mænd har sex med kvinder der repræsentere den aldersgruppe som de kognitivt og emotionelt selv befinder sig i" mon det har noget på sig? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1171 Skrevet 26. August, 2024 (edited) Pianistinden skrev, for 27 minutter siden: Jeg læste et sted engang at:"Mænd har sex med kvinder der repræsentere den aldersgruppe som de kognitivt og emotionelt selv befinder sig i" mon det har noget på sig? Nej det tror jeg som udgangspunkt ikke. Langt de fleste mænd vil gerne have sex med kønne, sexede piger i alle aldre over kønsmodning. Der er selvfølgelig og heldigvis en nedre grænse, men den er nok mere “etisk” betinget end “lyst - manglende lyst” betinget. Jeg tænker også der er forskel på om det handler om kærestesex, hvor jeg synes at det virker helt forkert, hvis pigen er og ser meget ung ud. Min aldersgrænse er ca 30 år og da jeg selv er op i 60’erne kunne jeg jo fint have en datter i den alder. Det generer mig ikke. Det er, mærkeligt godt nok, men jeg har ikke samme forhold til piger, hvor jeg har bedt om massage og bj/hj og hvor jeg selv stortset modtager og nyder, men ikke selv er særlig aktiv. Jeg kan ikke redegøre for hvorfor det virker anderledes, men i de situationer tænker jeg 25 år er ok. Opad er der ingen grænser. Jeg tænder fint på en sexet bedstemor på min egen alder, men der er langt mellem dem. Nu er jeg jo så lige på den spændende @Pianistindens aldersgrænse og har da tænkt på om jeg skulle forsøge at gøre mine hoser grønne, før det er for sent, men tænker nok at jeg afstår. Ikke pga aldersforskel mv. men jeg finder det lidt skræmmende at skulle til “casting” før jeg får lov at betale for en hyggestund der. Jeg vil dog se frem til at vi måske mødes og hilser på til et eller andet møde/sammenkomst her i det fynske. Redigeret 26. August, 2024 af Slowman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3224 Skrevet 27. August, 2024 Det er rigtigt, det er ikke alle der har nosser til at turde tale i tlf i med mig først, det kræver jo at man(d) er grounded I sig selv og respekerer at det kræver gensidig nysgerrighed at 'få lov at betale for en hyggestund' med mig Meeeeen nu er det aldersforskel vi belyser i denne tråd, har du spørgsmål til min fremgangsmåde, kan du skrive til mig i en privat besked 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fullerman 56 Skrevet 27. August, 2024 Eva Nadine skrev, den 22.8.2024 at 19:47: Følsomt emne? No Shit Sherloch Jeg kommer til at gå lige til grænsen her, tænker jeg. De fleste af os er rigtigt gode til at sælge os selv en skidedårlig idé med gode argumenter hvis det er noget vi rigtigt gerne vil. Kan vi ikke finde nok af disse argumenter for os selv, så må vi da ha' hjælp fra flokken. Er det noget skamfuldt eller tabubelagt, så kan vi da gå ind anonymt et sted hvor nogen måske har gode argumenter man slet ikke selv havde tænkt på. Nogen der allerede HAR solgt sig selv en skidedårlig idé med gode argumenter, og som derfor er et par skridt foran. Måske har de endda praktiseret den skidedårlige idé op til flere gange og kan give nogle gode tips eller tanker om det i privat besked hvis de ikke tør skrive det offentligt... til trods for anonymitet. Der kan læses nøjagtigt det man vil mellem linjerne. Jeg kan snildt tage fejl. Det sker oftere end jeg selv tror Men... Er det overhovedet for en mand (for nemheds skyld) der ønsker at købe sex af et andet menneske, muligt at lave en liste med argumenter FOR og argumenter IMOD som er objektiv og ærlig? Det mener jeg egentlig ikke. Det at man betaler for hans eller hendes selskab er i hvert fald ikke et argument der tæller på plus-siden, vil jeg mene. Er der tale om et menneske der er så ungt eller umodent at han/hun ikke kan overskue langtids-konsekvenserne af det valg han/hun træffer, så er det uanset antallet af år på bagen bare ikke nogen god idé hvis man er det mindste i tvivl. Det at sælge seksuelle ydelser i det hele taget er bestemt ikke noget de fleste vil være i stand til at gøre uden problemer og langtidsholdbare uheldige konsekvenser. Det er en særlig kombination af egenskaber og karaktertræk der skal til for at det overhovedet er en god idé. Den kombination vil jeg personligt mene man ikke kender sig selv godt nok til at kunne tage i betragtning førend man er måske midt i 20erne. For nogle lidt tidligere og for nogle lidt senere. For langt de fleste - ALDRIG. Det er som jeg ser det nærmest en slags "talent" selvom selve akten i sig selv falder naturligt for de fleste, trods alt. Det at lukke nogen så langt ind i ens intimsfære og besøge deres samtidigt, er ikke noget man bare lige kan lære eller vide om man synes er et hit eller ej førend man har en erfaring og en selverkendelse der er relativt veludviklet. De fleste tænker måske "ja det må da være nemt". Det er det for nogle ganske få, er min erfaring. Mit eget "barometer" er: Når jeg ser på vedkommende, ser jeg så en dreng eller en mand? En pige eller en kvinde? Er det en dreng eller en pige jeg ser, så er jeg alligevel ikke seksuelt interesseret i ham/hende uanset. Så jeg behøver ikke at checke efter eller lave lister. Det sker helt af sig selv at jeg går udenom og siger nej tak hvis det er drengen (i mit tilfælde) der ønsker at købe sex hos mig. For det er egentlig fuldstændigt ligegyldigt hvilken vej pengene vender. Et seksuelt møde mellem to mennesker der ville være forkert uden betaling bliver ikke mere rigtigt med betaling. Bastabum! HVIS jeg tændte på drenge og piger, så ville jeg være i stand til at vurdere det alligevel - HVIS jeg kunne være objektiv og ærlig. Men kan man det hvis man i virkeligheden gerne vil have sex med en dreng eller pige? Kan man stoppe sig selv eller leder man bare efter smuthuller og noget i tørre tal der kan give dispensation for det man egentlig godt er klar over vil være SÅ uligeværdigt at ikke engang store summer af penge er i stand til at udjævne det uligeværdige? For hvis man virkelig gerne vil, så er vi tilbage til det med at sælge sig selv en dårlig idé (måske en dårlig idé for et andet menneske) med gode argumenter. Måske her så også andres gode argumenter. Så... man kunne lave det tanke eksperiment at man har en samtale med sin søn eller sin datter om hvad DE synes. Eller ens bedste vens søn eller datter. Eller et menneske man kender godt og respekterer som er i en alder hvor de kunne være ens egen søn eller datter. Jeg mener naturligvis ikke at man skal have samtalen i virkeligheden. Men indeni dig selv. Og her taler jeg ikke om købesex med pigen/drengen/kvinden/manden der er i lyst-kikkerten for dig, men bare om sex med ham/hende. Betalingen er fuldstændigt ligegyldig i denne sammenhæng. Man kan ikke betale sig fra at noget der ikke er i orden bliver i orden pga. betaling. Det er værd at gentage. Så, samme regler som ude i virkeligheden. Man ved sgu godt om det er en pige eller en kvinde man ønsker sig sex med, uanset hvilke krumspring og rygklap fra ligesindede man forsøger at fiske sig frem til hist eller pist. At der er folk der tænder på uskyldighed, uerfarenhed og duften af Ungdommens Kilde, er vel ikke til debat for alvor, hva'? At det ikke er alle folk der gør er vel heller ikke til debat for alvor, hva'? Kærligst, Eva rigtig godt indlæg.. som vi alle bør tænke over inden vi handler.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg