JenniferRomantica 18172 Skrevet 19. August, 2024 Dristige skrev, for 2 timer siden: Det er en gammel diskussion: Er det godt de kan få afløb uden at skade børn, eller stimulerer det dem netop til at prøve med rigtige børn. Men det lyder faktisk lidt uhyggeligt og jeg forstår godt du har droppet den aktivitet. Jeg har helt droppet rollespil fordi 99% af de henvendelser jeg få på det vil have jeg skal være meget yngre end jeg er.. Desværre ser jeg bare noget yngre ud end jeg er (skal stadig vise id, børnene i mine ungers skole spørger mig om jeg er voksen og deslige) og jeg føler det har potentialet for at legitimiserer en lyst der er forkert.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2094 Skrevet 19. August, 2024 FlemmingP skrev, for 16 timer siden: Der er helt vildt sjove diskussioner i dette forum. Moral er jo den almindelige opfattelse af, hvilken adfærd, der er iorden, og hvilken adfærd, der skal udskammes, stigmatiseres og fordømmes Tror lige den her diskussion er rasende følsom ... Der kan være nogle, der selv har været udsat for eet eller andet, eller kender nogen der har ... Derfor vælger blot tanken om en stor aldersforskel voldsom raseri ... Hos nogen kan det også være en helt generel beskyttertrang ... Jeg fik selv et gevaldig drøjt hug i en anden tråd, om netop dette emne. Jeg er en ældre herre, og jeg har mest besøgt piger mellem 25 og 40 år. Jeg kan godt li' den aldersgruppe, 'studine-typerne' ... Og jo, det handler da om noget fysisk - men også i høj grad om, at der er noget uspoleret eventyrlystent og fandenivoldsk over mange af de piger ... Ikke bare seksuelt, men en åben og energisk attitude i det hele taget ... Og jo, jeg havde da skrupler over aldersforskellen, i starten. Men jeg har altid været meget omhyggelig med, så vidt muligt, på forhånd at gøre pigen opmærksom på min alder. At føle mig frem, når vi mødes, og være opmærksom på om pigen føler sig OK godt tilpas ... Og jeg har kun meget sjældent oplevet andet, jeg er altid blevet godt modtaget ... Det er også een af grundene til at det for mig er bedst med danske piger, de er nemmere at afkode, og det er nemmere at forklare mine ønsker, hvis de rammer lidt ved siden af 'standarden' ... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 22. August, 2024 (edited) Følsomt emne? No Shit Sherloch Jeg kommer til at gå lige til grænsen her, tænker jeg. De fleste af os er rigtigt gode til at sælge os selv en skidedårlig idé med gode argumenter hvis det er noget vi rigtigt gerne vil. Kan vi ikke finde nok af disse argumenter for os selv, så må vi da ha' hjælp fra flokken. Er det noget skamfuldt eller tabubelagt, så kan vi da gå ind anonymt et sted hvor nogen måske har gode argumenter man slet ikke selv havde tænkt på. Nogen der allerede HAR solgt sig selv en skidedårlig idé med gode argumenter, og som derfor er et par skridt foran. Måske har de endda praktiseret den skidedårlige idé op til flere gange og kan give nogle gode tips eller tanker om det i privat besked hvis de ikke tør skrive det offentligt... til trods for anonymitet. Der kan læses nøjagtigt det man vil mellem linjerne. Jeg kan snildt tage fejl. Det sker oftere end jeg selv tror Men... Er det overhovedet for en mand (for nemheds skyld) der ønsker at købe sex af et andet menneske, muligt at lave en liste med argumenter FOR og argumenter IMOD som er objektiv og ærlig? Det mener jeg egentlig ikke. Det at man betaler for hans eller hendes selskab er i hvert fald ikke et argument der tæller på plus-siden, vil jeg mene. Er der tale om et menneske der er så ungt eller umodent at han/hun ikke kan overskue langtids-konsekvenserne af det valg han/hun træffer, så er det uanset antallet af år på bagen bare ikke nogen god idé hvis man er det mindste i tvivl. Det at sælge seksuelle ydelser i det hele taget er bestemt ikke noget de fleste vil være i stand til at gøre uden problemer og langtidsholdbare uheldige konsekvenser. Det er en særlig kombination af egenskaber og karaktertræk der skal til for at det overhovedet er en god idé. Den kombination vil jeg personligt mene man ikke kender sig selv godt nok til at kunne tage i betragtning førend man er måske midt i 20erne. For nogle lidt tidligere og for nogle lidt senere. For langt de fleste - ALDRIG. Det er som jeg ser det nærmest en slags "talent" selvom selve akten i sig selv falder naturligt for de fleste, trods alt. Det at lukke nogen så langt ind i ens intimsfære og besøge deres samtidigt, er ikke noget man bare lige kan lære eller vide om man synes er et hit eller ej førend man har en erfaring og en selverkendelse der er relativt veludviklet. De fleste tænker måske "ja det må da være nemt". Det er det for nogle ganske få, er min erfaring. Mit eget "barometer" er: Når jeg ser på vedkommende, ser jeg så en dreng eller en mand? En pige eller en kvinde? Er det en dreng eller en pige jeg ser, så er jeg alligevel ikke seksuelt interesseret i ham/hende uanset. Så jeg behøver ikke at checke efter eller lave lister. Det sker helt af sig selv at jeg går udenom og siger nej tak hvis det er drengen (i mit tilfælde) der ønsker at købe sex hos mig. For det er egentlig fuldstændigt ligegyldigt hvilken vej pengene vender. Et seksuelt møde mellem to mennesker der ville være forkert uden betaling bliver ikke mere rigtigt med betaling. Bastabum! HVIS jeg tændte på drenge og piger, så ville jeg være i stand til at vurdere det alligevel - HVIS jeg kunne være objektiv og ærlig. Men kan man det hvis man i virkeligheden gerne vil have sex med en dreng eller pige? Kan man stoppe sig selv eller leder man bare efter smuthuller og noget i tørre tal der kan give dispensation for det man egentlig godt er klar over vil være SÅ uligeværdigt at ikke engang store summer af penge er i stand til at udjævne det uligeværdige? For hvis man virkelig gerne vil, så er vi tilbage til det med at sælge sig selv en dårlig idé (måske en dårlig idé for et andet menneske) med gode argumenter. Måske her så også andres gode argumenter. Så... man kunne lave det tanke eksperiment at man har en samtale med sin søn eller sin datter om hvad DE synes. Eller ens bedste vens søn eller datter. Eller et menneske man kender godt og respekterer som er i en alder hvor de kunne være ens egen søn eller datter. Jeg mener naturligvis ikke at man skal have samtalen i virkeligheden. Men indeni dig selv. Og her taler jeg ikke om købesex med pigen/drengen/kvinden/manden der er i lyst-kikkerten for dig, men bare om sex med ham/hende. Betalingen er fuldstændigt ligegyldig i denne sammenhæng. Man kan ikke betale sig fra at noget der ikke er i orden bliver i orden pga. betaling. Det er værd at gentage. Så, samme regler som ude i virkeligheden. Man ved sgu godt om det er en pige eller en kvinde man ønsker sig sex med, uanset hvilke krumspring og rygklap fra ligesindede man forsøger at fiske sig frem til hist eller pist. At der er folk der tænder på uskyldighed, uerfarenhed og duften af Ungdommens Kilde, er vel ikke til debat for alvor, hva'? At det ikke er alle folk der gør er vel heller ikke til debat for alvor, hva'? Kærligst, Eva Redigeret 22. August, 2024 af Eva Nadine 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 24. August, 2024 Kære @Eva Nadine At læse dine indlæg er som at drikke fra kundskabens bæger. Jeg kan ikke få nok. Tak for at du flittigt deler dit vid og klogskab herinde. Alligevel har jeg lyst at være sammen med unge kvinder også. Dem du kalder piger. Jeg passer godt på dem, og giver dem oplevelsen af at de er i centrum. Mvh. Nice and easy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 24. August, 2024 Tanke eksperiment. Der findes 2 slags mænd. 1) De hensynsløse, som kun tænker på sig selv. Er meget krævende, og knepper løs på fuld hammer mest muligt, så fissen bliver øm og svidende. Men han er ligeglad, så der bliver pulet godt og grundigt igennem. For ham er GP'en blot et objekt. En kneppedukke. DET VAR IKKE RART FOR GP'en tror jeg. Jeg er bange for at hun mister smilet. 2) De hensynsfulde, som synes, at GP'en er et menneske. Han vil gerne elske med hende. Han vil gerne selv elskes af hende. Han synes hun er sød og dejlig, og han gør, hvad der skal til for, at hun også synes at mødet går godt. Han passer godt på hende, overskrider ikke hendes grænser, og bliver ikke sur og fornærmet, hvis han ikke får det helt, som han havde håbet. DET VAR IKKE SÅ SLEMT FOR GP'en tror jeg. Måske giver hun endda et afskedskys. Pigerne med manager, har ingen indflydelse på, hvem de får besøg af. Det vil sige, at de får besøg af begge typer mænd. Hvis @Eva Nadine 's indlæg/appel får praktisk betydning tror jeg, at det er de mest hensynsfulde, som vil holde sig væk fra pigerne. Så nu er kun de hensynsløse tilbage. Pigerne bliver slidt op hurtigt. De mister humøret og engagementet. De får nogle nederdrægtige anmeldelser og mister kunder. Så sætter manageren prisen ned for, at holde omsætningen vedlige. Så at følge rådet/opfordringen om, at holde sig væk fra pigerne vil i virkeligheden påvirke pigernes situation i negativt. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4550 Skrevet 25. August, 2024 Nice and easy skrev, for 18 timer siden: Der findes 2 slags mænd. Jeg kan godt lide din kategorisering, og jeg kan også godt følge din analyse, som jeg nok er overvejende enig i. Men nok ikke ubetinget i konklusionen. Jeg ønsker ikke at støtte foretagender, hvor pigen i praksis ikke har indflydelse på sin egen situation. Så er alderen egentlig lige meget. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 919 Skrevet 25. August, 2024 (edited) Nice and easy skrev, for 18 timer siden: Så at følge rådet/opfordringen om, at holde sig væk fra pigerne vil i virkeligheden påvirke pigernes situation i negativt Verden er desværre ikke perfekt og der findes kun sjældent perfekte løsninger. Men for min part har jeg det som Eva og Den Glade. Jeg vil ikke støtte at piger/kvinder er i prostitution under pres og dårlige vilkår og gør alt hvad jeg kan for at undgå det. Nogle gange skal det blive værre for at blive bedre og hvis kunderne udebliver kunne det jo tænkes at de begyndte at lytte lidt og skabe bedre vilkår eller endnu bedre helt opgav fordi indtjeningen ikke står mål med besværet. Redigeret 25. August, 2024 af Refresh 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 919 Skrevet 25. August, 2024 (edited) Nice and easy skrev, for 18 timer siden: Der findes 2 slags mænd Dine kategorier er meget stereotype. Jeg tror ikke der er en sammenhæng imellem synet på kvinden og evnen til at råkneppe og vi er en del (vil jeg tro) der sagtens kan give den fuld gas og være omsorgsfulde, for det kan man når der opstår begær og gensidig nydelse. Det springende punkt er i min optik hvordan man ser på pigerne. Kigger man med foragt eller vrede og skuffelse over at hun kun har lyst hvis man betaler eller ser man hende som et objekt uden følelser der bare skal levere det der bliver betalt for, så mener jeg man bør opsøge noget hjælp til at få bearbejdet de ting i en selv der gør at man kan se sådan på et andet menneske. Det samme gælder for pigerne. Ser man negativt på kunderne enten som sølle eller latterlige og naive, så bør man ikke være i branchen. Første gang jeg virkelig lærte en kvinde fra branchen at kende, havde jeg regnet med at hun ville fortælle nogle skrækhistorier eller nogle sjove lidt nedgørende historier om andre kunder. Men mine fordomme blev i den grad gjort til skamme. Hun talte så empatisk og ofte næsten kærligt om hendes kunder og forklarede hvordan hun ofte selv fik seksuel tilfredsstillelse sammen med dem eller nød at kunne give dem den gave de så inderligt ønskede sig. Jeg elsker hende for at være det menneske hun er og for at kunne være tilstede i branchen igennem mange år og fortsat have dette perspektiv. Redigeret 25. August, 2024 af Refresh 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 25. August, 2024 Refresh skrev, for 34 minutter siden: Dine kategorier er meget stereotype Enig. Men det forenkler tanke eksperimentet, at bruge stereotyper. Skulle man nuancere, kunne indlægget næppe holdes passende kort, som jeg synes er bedst i debatter på nettet. Du er med til at nuancere billedet, og jeg forstår udmærket, hvad du mener. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 25. August, 2024 Refresh skrev, for 56 minutter siden: Men for min part har jeg det som Eva og Den Glade. Jeg vil ikke støtte at piger/kvinder er i prostitution under pres og dårlige vilkår og gør alt hvad jeg kan for at undgå det Ok, at i vælger sådan. Men det understøtter netop min konklusion, at når de søde falder fra, forværres forholdene for pigerne som @Eva Nadine kalder dem. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 25. August, 2024 (edited) @Nice and easy dit regnestykke er helt skævt, vil jeg mene. Hvordan det skulle kunne kompensere for iscenesatte overgreb (det du beskriver sådan: "DET VAR IKKE RART FOR GP'en tror jeg. Jeg er bange for at hun mister smilet.") at der ind imellem eller ofte kommer folk hvor det er til at holde ud, isoleret set - eller som du formulerer det: "DET VAR IKKE SÅ SLEMT FOR GP'en tror jeg. Måske giver hun endda et afskedskys." er satandanseme en illusion og en selv-forblændelse der er taget direkte ud af den blå luft. Der er intet antal af "søde kunder" der kan opveje oplevelserne fra "de ubehagelige kunder". Og så på samme dag?! Det er simpelthen så naivt og så (for mig) tydeligt og fantastisk godt eksempel på det jeg mener med sælgen-sig-selv-en-skide-dårlig-idé-med-gode-argumenter-fordi-man-rigtigt-gerne-vil som noget kan blive. Dette er ikke en stempling eller et forsøg på eller en opfordring til udskamning af dig @Nice and easy Det mener jeg oprigtigt! Nu kender vi ikke hinanden i virkeligheden men jeg lytter faktisk til hvad du skriver ud fra et kærligt ønske om at kunne lytte/læse med empati. Det KAN jeg så ikke i dette indlæg, fordi jeg mener du har så meget uret at jeg næsten ikke kan få luft Det er stadig dejligt at du er ærlig, da debatten ellers fuldstændigt mister sin berettigelse. Ville dog bare flere skrive så ærligt og ufiltreret som du! Dine skriv repræsenterer et utal af mænd der læser med i denne tråd (og der desværre ikke gør) som er for generte, sky, har mangel på mod, ikke evner eller bare af andre årsager ikke selv skriver. Alle dem der ikke er medlemmer og ikke KAN deltage i debatten er trods alt nogle-og-firs procent af dem der læser debatter og anmeldelser. Hvis man bliver sparket i maven af bare een hest om dagen og skal leve af at ride, så kan det være fuldstændigt ligegyldigt hvor mange søde og rolige heste man ellers skal ride på den dag. I denne branche - jeg vil påstå ISÆR hvis man er meget ung - da er blandingsforholdet mellem de mavesparkende og kvæstende heste og de kærlige med bløde muler bare et HELT andet. Da er der måske (det er kvalificeret gætværk baseret på årtiers erfaringer med meget unge/petit kolleger) nærmere 5 kvæstelser for hver ene rolige hest med blød mule man gerne vil være tæt på. At den ene bløde mule skulle være så dejligt selskab at det kompenserer for det næste eller det forrige mavespark er immervæk en... kan ikke skrive det jeg mener, så indsæt selv et slemt ord... [CENSUR]sk konklusion og det svageste argument jeg har set i denne tråd indtil videre. Det er simpelthen en undskyldning og en løgn, mener jeg bestemt, at bilde sig selv ind at man er den der redder hendes dag bare fordi man ikke sparker hende i maven. At der muligvis ligger endnu en slags ikke-udtalt form for følelse af berettigelse til det når nu man har betalt, gør det endnu værre og ikke bedre, er min helt klare og tydelige erfaring med de piger - og senere kvinder - jeg møder. Og dem har der igennem årene været en del af. Det er der stadig. Det er en af de primære årsager til at jeg har valgt at uddanne mig til sexolog så jeg kan møde dem dér hvor de har brug for det - i øjenhøjde uden at se ned på dem - og have værktøjer til at få dem videre. Sorry... jeg har ikke noget der kan bløde op for det jeg lige har skrevet. Der er ingen "anden side" af det, som jeg ser det. Hun ER allerede tabt på gulvet - at du krammer hende lidt og betaler hende lidt ekstra gør ikke at hun ikke er smadret resten af dagen/ugen/året/livet hvis hun ikke stopper og får hjælp til at komme videre i livet. At nogle af dem ikke har det valg reelt, og hvorfor er en anden debat. Jeg leder virkelig efter noget der kan tale FOR din side af sagen. Jeg kan simpelthen ikke finde noget, hvor grundigt jeg end prøver. Derfor har det taget mig lang tid at få skrevet netop dette indlæg, selvom jeg så det allerede da du slog dit seneste op. I bedste mening - og kærligt ment (overordnet set) Eva PS: Der er en tråd her hvor essensen i det i hvert fald jeg tænker og synes er meget sat på spidsen og der var ret ombrust da den var fremme for halvandet års tid siden. Egentlig handler det (for mig) om muligheden for at købe sig til iscenesatte overgreb med piger/kvinder der er særligt udsatte. I den gruppe er unge piger der ikke forstår de mulige konsekvenser af deres mere eller mindre frivilligt foretagede valg når det kommer til sexarbejde. Tråden jeg linker til var så en af de tråde hvor der deltes erfaringer og ligefrem opfordringer til at "hjælpe pigen på vej" til at blive en bedre sexarbejder i købernes øjne. For mig er slutresultatet det samme (for pigen), uanset om man opfordrer til at "kneppe dem til" eller man tænker at man er bedre for dem end de andre og derfor gør dem en tjeneste ved at blive ved med at købe deres tid. Intentionen er HELT forskellig. Resultatet er i sidste ende det samme. For pigen. Da jeg fornemmer at denne tråd snildt kan udvikle sig til en mere sort/hvid debat meget hurtigt, tænker jeg at linket til den halvandet år gamle tråd kan være relevant førend vi får at vide at vi afsporer tråden Redigeret 25. August, 2024 af Eva Nadine 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1160 Skrevet 25. August, 2024 (edited) @Eva Nadine Jeg håber virkelig ikke at dit billede af sexarbejdernes verden er retvisende. At der skulle være så mange ubehagelige mænd - siger du 60-80% af sexkøberne, er helt ufatteligt. Eller jeg håber jeg har misforstået dig helt. Jeg er sikkert meget naiv, men jeg havde i min vildeste fantasi troet at små og eller unge piger kun blev mødt af den slags mænd undtagessesvist. Det er aldrig, aldrig, aldrig ok at overskride andres grænser og det kan man aldrig betale sig fra at gøre. Men, ja det kan være meget svært at vide om man gør det, hvis pigen virker glad, indbydende og helt tilfreds (udenpå men bløder indvendig) så kan vi vis alle komme til at gøre det. Man kan undgå de helt unge piger og møde smukke, små, voksne piger som Jenifferromantica i stedet, så tænker jeg man får at vide hvis man ikke er så hensynsfuld, som man bør være. Og det er ikke fordi man ikke “må gå til makronerne” hvis man er til det, men det skal være aftalt. Redigeret 25. August, 2024 af Slowman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 25. August, 2024 Eva Nadine skrev, 1 time siden: Det er simpelthen så naivt og så (for mig) tydeligt og fantastisk godt eksempel på det jeg mener med sælgen-sig-selv-en-skide-dårlig-idé-med-gode-argumenter-fordi-man-rigtigt-gerne-vil som noget kan blive. AtotheMEN her fra.. Jeg tabte mælet må jeg indrømme.. Sikke da en illusion at leve i.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 25. August, 2024 Slowman skrev, for 11 minutter siden: Jeg håber virkelig ikke at dit billede af sexarbejdernes verden er retvisende. At der skulle være så mange ubehagelige mænd - siger du 60-80% af sexkøberne, er helt ufatteligt. Eller jeg håber jeg har misforstået dig helt. Nogle piger skal jo tage alle de gæster der ikke kan købe ved danske piger eller som før har ødelagt sin chance på de danske steder.. Når man tager imod ALT - uden aldersgrænse eller lignende - så få man altså også besøg af ALT.. Min annonce er laaaang og uddybende fordi jeg ikke ønsker at tiltrække mænd der ikke gider bruge tiden på at læse min annonce.. Det tænker jeg ikke at mange af de udenlandske unge piger kan bruge som rettesnor da de vel ofte ikke styrer deres egen telefon.. Måske er deres telepasser ikke interesseret i at beskytte pigerne men at tjene penge.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 25. August, 2024 (edited) Slowman skrev, for 27 minutter siden: @Eva Nadine Jeg håber virkelig ikke at dit billede af sexarbejdernes verden er retvisende. At der skulle være så mange ubehagelige mænd - siger du 60-80% af sexkøberne, er helt ufatteligt. Eller jeg håber jeg har misforstået dig helt. For unge PIGER og petit piger, "uskyldige" og uerfarne som sexsælgere, måske nemme at narre, "skolepige-typen" og små nips der ligner piger og i dæmpet belysning kan gå for at være børn... JA! Da er det absolut min erfaring at 60-80% af deres besøg er iscenesatte overgreb. Måske er det på sin plads at jeg stikker hovedet op over græsset og fortæller (atter en gang) at jeg bl.a. tænder på aldersforskel. Både den ene og den anden vej. Jeg kan være meget tiltrukket af helt ny-voksne unge mænd. Ikke næsten-færdigtbagte drenge. Men ny-udklækkede mænd. De er også - en del af dem - meget tiltrukket af tanken om sex med en moden kvinde. Det er vist ingen større nyhed Jeg får henvendelser fra en relativt stor flok næsten-voksne drenge og nyudklækkede mænd. Dem jeg vælger at sige nej tak til, er dem hvor jeg fornemmer at de er mere drenge end de er mænd. Der er ingen tvivl om - fra min side - at jeg har et ansvar. Det skal bl.a. ikke være deres første reelle seksuelle oplevelse med en Kvinde der skal være med mig. Jeg møder dem ofte uanset. Jeg kan sjældent vide om de er drenge eller mænd førend jeg møder dem i virkeligheden og vi begge har de fleste sanser i brug i virkelighedens verden. Viser de sig at være drenge (i min optik) så taler jeg med dem. Påklædt. Jeg fortæller dem hvad der KAN være konsekvensen af at nogle af deres første seksuelle succes-oplevelser er med en ældre kvinde og at det kan være usmart at "programmere sin indre Hulemand" til at betalingssex er normalt og godt... førend de har prøvet noget mere kikset og mere ligeværdigt. Også selvom de er nødt til at gå jagt mange gange før der er noget at spise, og også selvom det bliver akavet og det kræver tålmodighed. Det betaler de så ikke for. Jeg VED at hvis de ikke får den her snak med mig, så får de den sikkert aldrig med nogen - inklusive sig selv. HVIS han viser sig i virkeligheden at være en MAND i mine øjne og ikke en DRENG - så knepper jeg ham vææææældigt gerne! Men en anden dag. Mit første møde med disse (i telefonen) grænsetilfælde, er næsten altid - på min opfordring - en Lingam massage med aldersrabat. Det er sådan jeg får dem til at vælge mig fremfor andre, ikke pga. indtægten, men fordi jeg faktisk tror på at det er bedre det er mig de møder i den fase af deres (sex)liv end en anden. Så de får tilbud om Lingam massage til næsten halv pris, og det kan de nærmest ikke finde ud af at sige nej til. Det gør jeg rent faktisk for DERES skyld. Jeg kunne have tjent det fir-dobbelte på dem på den samme tid og sælge mig selv den overbevisning at "de har jo betalt for det, så det har de selv ansvar for" fuldstændigt ligesom mænd der køber uligeværdige møder med unge PIGER kan tænke at "de har jo taget imod pengene, så det har de selv ansvar for". Hvis jeg knaldede med en dreng - også selvom han virkelig gerne vil og har betalt for det - så ville det være et uansvarligt overgreb jeg godt vidste jeg foretog. I mit tilfælde tænder jeg ganske enkelt ikke på dem når jeg ser dem som drenge. Men som ny-voksne mænd!? Heeeeeeell yeah! Jeg er absolut og uden skam tiltrukket af "duften af Ungdommens Kilde" af rigtigt mange årsager. Men jeg er hverken teenofil eller pædofil. Det er dog en hårfin grænse (for nogle) og jeg synes det er værd at tale om. Jeg tænder så også på deres bedstefædre - men det er af helt andre årsager. Så... jeg udtaler mig ikke bare som fornærmet gammel kælling der ville ønske hun var 19 og uerfaren, og rønnebærrene er bare sure. Som i virkelig slet ikke overhovedet. De her ting har vi altså haft fremme et utal af gange. At det stadig er aktuelt vidner jo om at det ikke er noget folk enten har kontrol over eller bliver ikke-aktuelt lige med det samme. Kærligst, Eva Redigeret 25. August, 2024 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 25. August, 2024 Slowman skrev, for 17 minutter siden: Jeg er sikkert meget naiv, men jeg havde i min vildeste fantasi troet at små og eller unge piger kun blev mødt af den slags mænd undtagessesvist. Min første vagt, allerførste gæst, narrede mig til at give ham blowjob uden kondom for selvom jeg var 24 da jeg startede i branchen så var jeg stadig uvidende og jeg havde allerede fået at vide at den MEGET ældre herrer kom til alle debuterende pigers første vagt så jeg gik ud fra at han vidste hvad man måtte og ikke måtte.. Han trumfede den så ved at komme i min mund efter 2 minutter uden advarsel og jeg tænkte “FUCK nej om jeg skal noget som helst i den her latterlig klamme branche hvis jeg skal have sperm fra så mange mænd i min mund i løbet af en dag”.. Heldigvis fortalte telen mig da jeg kom ud at der jo var nogle regler som hun ikke havde fået nævnt pga travlhed og en af dem var at alt er med kondom.. Han havde simpelthen udviklet et helt system til at narre de mest uskyldige i branchen.. Jeg tænker ikke han var eller er den eneste.. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 25. August, 2024 (edited) JenniferRomantica skrev, 1 time siden: “FUCK nej om jeg skal noget som helst i den her latterlig klamme branche hvis jeg skal have sperm fra så mange mænd i min mund i løbet af en dag”.. ..og 10 år senere kan man STADIG ikke købe et blæs uden gummi hos Jennifer - selv ikke hvis man undlader sæd indenbords! Den mand har ødelagt det hele for mig tusindvis af mænd... det har intet at gøre med at JEG er bittermis over alle de trekanter jeg kunne have haft med Jennifer i de sidste 3 år hvis man havde kunnet få lov til at sutte deres pikkemænd uden gummi når hun var i rummet Nej nej... det handler naturligvis SLET ikke om mit egen personlige ærgrelse! Jeg er da helt og aldeles objektiv her - NOT Dette indlæg er bl.a. for at undgå afsporing af debatten til "fransk med eller uden" - på forhånd tak! Faste læsere af Jennifers og mine indspark her på Eroguide vil vide at dette er Jennifers og min - vi-bliver-aldrig-enige-og-vi-knuselsker-allligevel-hinanden-kollegialt-yndlings-debat Afsporings-opbremsning SLUT - - - - - @JenniferRomantica TAK for at du deler. At du kunne ligne en pige eller et barn i den rette belysning og det rette outfit hvis man virkelig prøver, er der for mig ingen tvivl om har sat dig i virkelig ubehagelige situationer ret ofte. I den modsatte ende af lyst-skalaen, inspirerer jeg mange der ønsker sig rollespil hvor jeg skal "voldtage dem lidt imens vi leger at jeg er deres mor" og det er jeg også for længst holdt op med. Det er simpelthen for svært at imødekomme, uanset om de så er behårede fra nakke til hæl og er ældre end mig. Jeg KAN bare ikke. Det samme med amme-fantasier og babybehandlinger. Jeg duer bare ikke til det og forstår det ikke nok til at det kan være "noget vi bare leger" for mig. Redigeret 25. August, 2024 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 919 Skrevet 25. August, 2024 @Eva Nadineog @JenniferRomantica Tusinde tak for jeres tid, tanker og holdninger, det beriger debatterne utroligt meget Jeg bliver så trist når jeg hører forummet udlagt som kundernes sted, hvor vi kan hjælpe hinanden til at finde de bedste oplevelser til den billigste pris. Jeg synes det er et fattigt perspektiv. Det er SÅ meget mere givende, når vi har muligheden for at vi der køber og jer der sælger kan udveksle vores erfaringer og meninger med hinanden, så vi lærer at forstå hinanden bedre og får udvidet vores horisont. Så tak for jer 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 25. August, 2024 (edited) Refresh skrev, for 21 minutter siden: Jeg bliver så trist når jeg hører forummet udlagt som kundernes sted, hvor vi kan hjælpe hinanden til at finde de bedste oplevelser til den billigste pris. Jeg synes det er et fattigt perspektiv. Heri er jeg uenig. Der må og skal være et sted hvor det er ok at mødes og skrive uden først og fremmest at skulle tage hensyn til sælgernes behov... synes jeg. At sælgerne også skal kunne komme til orde, er også vigtigt synes jeg. Men slet ikke lige så vigtigt Men det er da et skræk-scenarie for mig at se hvis alle anmeldelser var skrevet for at hjælpe sælgerne til at markedsføre sig! Til når der er hårfine grænser der sommetider overskrides, er der jo et regelsæt på Eroguide der som jeg ser det er udmærket, der gør at det ikke skrider helt ud i hverken den ene eller den anden grøft så ofte. Jeg synes det er skønt hver gang nogen går til den anden grøft og sommetider falder i. De taler jo på vegne af ekstremt mange der har det ligesådan. Det tavse flertal der synes det er underligt at vi taler om gensidig respekt og at der kan være andet end penge og kødbørs i denne branche. Det er altså de fleste. Bare ikke de fleste af dem der skriver meget Alle skal have lov til at give deres besyv med, synes jeg. Også dem jeg næsten ikke kan holde ud at læse indlæg fra. Hvad fa'n skulle vi være her for hvis det kun var den ene lejr der var repræsenteret? Det lyder kedeligt og formålsløst med mine debattør-høre/læse-briller Redigeret 25. August, 2024 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 25. August, 2024 (edited) Eva Nadine skrev, 1 time siden: Dette indlæg er bl.a. for at undgå afsporing af debatten til "fransk med eller uden" - på forhånd tak! Jeg prøvede også at gøre “humlen” til “selv piger der starter i deres midt 20’ere som har oplevet livet på godt og ondt med hovedet skruet nogenlunde på i vater kan lade sine grænser skubbe indtil de har lært dem så hvad forventer man af piger på 18-19 år”agtigt.. Jeg tror et eller andet sted at jeg har været utrolig heldig altid.. Måske intuitiv, grænsene til det synske, hvad angår at være menneskekender så jeg føler ikke selv jeg har oplevet noget direkte skadende qua min gang i branchen men har modsat oplevet en stor hang fra mænd/gæster til at passe på mig og være forsigtig.. Selv i saunaen hvor man tog imod ALT så ved man jo godt selv hvordan man undgår at blive valgt hvis man ikke ønsker det.. Jeg er dog bevidst om at ikke alle er lige heldige eller kan på samme måde udvælge deres gæster.. Redigeret 25. August, 2024 af JenniferRomantica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 25. August, 2024 (edited) Eva Nadine skrev, for 3 timer siden: ....fantastisk godt eksempel på det jeg mener med sælgen-sig-selv-en-skide-dårlig-idé-med-gode-argumenter-fordi-man-rigtigt-gerne-vil..... Grundlæggende et klogt synspunkt. Ingen tvivl om det. Jeg tænkte, allerede da jeg skrev indlægget, at du netop ville bekræfte dig selv i det synspunkt. Sådan set et smart udsagn at skrive, når man vil slå fast, at man selv har ret, og alle andre argumenter KUN kan være underlødige. Øv. Men logikken (min) er ikke til at komme udenom uanset, hvor meget du prøver. Jeg respekterer at du synes, det er synd for pigerne, at de er i den situation, som de er havnet i. Og det synes jeg også. Men, det er min erfaring at pigerne, som jeg har været sammen med, viser glæde når jeg er vendt tilbage til dem. De får et dejligt frikvarter med mig Mvh. Nice and easy. Redigeret 25. August, 2024 af Nice and easy Rettelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 919 Skrevet 25. August, 2024 Eva Nadine skrev, for 27 minutter siden: Heri er jeg uenig. Der må og skal være et sted hvor det er ok at mødes og skrive uden først og fremmest at skulle tage hensyn til sælgernes behov... synes jeg. Jeg tror du misforstår hvad jeg mener og jeg kunne måske have skrevet det tydeligere. Jeg mener at EG ikke UDELUKKENDE bør være købernes, men også give plads til sælgerne og dialog på tværs. Jeg er 100% enig i at man skal kunne skrive sin holdning som den er, men deri ligger også muligheden for at blive foreholdt at andre mener at ens holdning er egoistisk eller måske endda afskyvækkende, på netop den måde du lige har gjort i denne tråd. Stor respekt for det. Det jeg opponerer imod er holdningen om at EG er et helle, hvor man skal blande sig udenom hvis man finder diskussioner upassende. F.eks. hvis der diskuteres om en given pige er så langt ude at man sikkert kan overtale hende til ubeskyttet analsex for 100 kr. ekstra. Det mener jeg på ingen måde at det bør være. Og så er det min holdning at man ikke kan være en ansvarsbevist købesex kunde uden at tænke på og tage hensyn til sælgerens behov og grænser... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 654 Skrevet 26. August, 2024 DoctorPorn skrev, den 17.8.2024 at 10:07: Fra tid til anden er det dejligt at besøge nogle af de yngste piger i denne dejlige branche. Jeg har fået nogle formaninger om, at det er umoralsk for mænd i 40'erne, 50'erne og 60'erne at besøge piger helt ned til 18 år. Jeg vil gerne høre, hvad I reflekterede piger i branchen synes. Jeg vil også gerne høre fra jer mænd, der sætter pris på lystpiger, hvad de synes om sagen. Kære @DoctorPorn spændende indlæg som i den grad har ledt til debat. selvom jeg er kommet lidt op i årene (hvem havde set det komme?) er jeg mest til unge piger da jeg tænder på en fast krop og det ungdommelige. Det er sjældent at jeg har mødt en pige på 18-19 år og det er ikke noget jeg, i sig selv, søger efter, men ofte trækkes der et par år eller fem fra når alderen angives og det kan være svært at afgøre om en pige er 18-19 eller 21-23. Jeg gør meget ud at at læse om de piger jeg besøger og vælger de piger fra der ikke lader til at kunne styre deres færden i faget, her tror jeg ofte at en ung alder og manglende grænsesætning spiller ind. Når jeg besøger en ung pige vurderer jeg nøje hendes udtryk og kropssprog og det er sket at jeg er gået igen fordi jeg ikke mente at pigen var parat til jobbet. De få gange jeg er blevet er det to gange blevet til forrygende sex og en enkelt gang til en fuser. De to piger hvor jeg valgte at blive virkede meget modne og afklarede med deres job. Ofte oplever jeg at de unge piger tænder på den fascination af deres unge, faste kroppe som mange gæster udviser og at det er med til at give dem selvtillid. Når det er den faste krop der tiltrækker mig -sammen med en tilgang til faget hvor man kan mærke at pigen hviler i sig selv er alder kun et parameter, der er unge piger der intet gør for at holde formen og kroppen er knap så interessant som det så ud til, der er også piger der har en gudekrop men en attitude der ikke er særligt befordrende for et godt besøg. Endelig er der piger som Barbara Smile og Jessica Serrano som er i midt til slutningen af tyverne men så har urimeligt sprøde kroppe og meget mellem ørerne -det er de piger jeg foretrækker, uden sammenligning. Her kan jeg mærke en ændring i egne præferencer som jeg er blevet ældre. Ville jeg besøge en pige som @Eva Nadine beskriver det? Nej, det ville jeg aldrig, det er, i mine øjne, forkert. Det er direkte uhyggelig læsning når den smukke og velreflekterede @JenniferRomantica skriver om de "rollespil" hun er blevet bedt om at udføre. Jeg er klar over at en del kommer ind i branchen med ar på sjælen og en del kommer ud af branchen med ar på sjælen. Netop derfor gør jeg meget ud af mit forarbejde og gør mit bedste for at læse GP'erne jeg møder før jeg vælger at blive og jeg mener at alle gæster har et medansvar for at GP'erne godt og respektfuldt. Jeg køber ikke at 60-80% af besøg hos de helt unge piger er iscensatte overgreb som @Eva Nadine mener er tilfældet, vi skal være påpasselige med at smide data på bordet med mindre det er indsamlet systematisk. Når det er sagt så er et overgreb, et overgreb for meget, ingen tvivl om det og jeg er også med på at vores hjerner og personligheder ikke er fuldt udviklede som 18-19 årige. I samme moment skal jeg være den første til at sige at mine egen erfaringer ikke skal ses som repræsentative, de er anekdotiske. Så længe vi holder os indenfor lovens rammer, udviser god dømmekraft og opfører os ordentligt, så vil jeg ikke være den der skal bestemme hvor mange års alders forskel der er acceptabelt. Ærbødigst, DrMabuse 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lidhorn 85 Skrevet 26. August, 2024 (edited) JenniferRomantica skrev, den 17.8.2024 at 14:03: Personligt forstår jeg ikke lysten til middelmådig sex.. Når mine veninder og jeg sidder i baren og snakker om den ynkelige ældre mand der prøver på en pige aaaalt for ung til ham (eller bare for ung generelt) så vi alle enige om at man som kvinde først finder sig til rette i sin seksualitet når man er over 25.. Leder jeg efter god sex kunne jeg da aldrig finde på at lede efter det ved en 18 årig dreng.. Det jo absurd.. Godt at ikke alle kvinder har det på samme måde. Jeg havde netop noget af mit bedste sex som 17 - 18 årig med kvinder ældre end mig. Netop fordi kvinder på 25+ i mine øjne i langt højere grad kan udstråle og udleve deres seksualitet end en teenager med helt nye attributter. Det var i langt de fleste tilfælde one-nighters, for hvad sku' de bruge mig til i hverdagen? Redigeret 26. August, 2024 af Lidhorn bedre tekst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 919 Skrevet 26. August, 2024 Lidhorn skrev, for 15 minutter siden: Godt at ikke alle kvinder har det på samme måde. Jeg havde netop noget af mit bedste sex som 17 - 18 årig med kvinder ældre end mig. Netop fordi kvinder på 25+ i mine øjne i langt højere grad kan udstråle og udleve deres seksualitet end en teenager med helt nye attributter. Det var i langt de fleste tilfælde one-nighters, for hvad sku' de bruge mig til i hverdagen? Ja du havde din bedste sex som 17-18 årig med ældre kvinder, men havde de deres bedste sex med dig??? I så fald var flere af dem vel blevet til gentagelser. Og du poienterer jo netop selv her at dine jævnaldrende piger ikke havde fundet sig til rette i deres egen seksualitet endnu, det lyder præcis som det @JenniferRomantica beskriver og på ingen måder som piger der ville kunne håndtere eller overskue konsekvenserne af at sælge sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg