Guest Nice and easy Skrevet 18. August Kære brødre. Hvad gør os villige til, at betale en væsentlig højere pris hos danske GP'ere, end hos flertallet af de udenlandske? Jeg ønsker som regel 60 minutter samvær med tungekys inkluderet. For dette må jeg som regel lægge op til kr. 1500 ialt. Hvad lokker os til at vælge dansk? Er de danske frækkere? Er de smukkere? Er de sødere? Er det sproget, og den derved lettere kommunikation, som er fordelen hos danske? Bedre pilow talk? Rigere oplevelse? Bedre lokationer? Patriotisme af typen "køb dansk", så vi bevarer valutaen på danske hænder? Eller er det bare, at udbuddet af de udenlandske, er meget større end de danske, som gør forskellen? Simpel prisdannelse, simpelthen? Indtil videre har jeg valgt de udenlandske frem for de danske pga. pris forskellen, og har efterhånden fået lært, at forventningsafstemme inden vi sætter igang. Så det er blevet den ene succes efter den anden. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 18. August Grunde til at vælge dansk. 1. Kommunikation 2. Håber hun gør det af lyst 3. Hun er der også næste mdr. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2163 Skrevet 18. August (edited) Danske eller udlandske, så er prisen underordnet for mit vedkommende. Har så også kun besøgt en dansk GP, men den er dog i min top 3 oplevelser overall. Men der er flere grunde til at jeg vælger udlandske piger, som regel tilbyder de jo superfransk, hvilket er et stort must for mig som regel. Hader simpelthen at få en guffer med kondom. Men hvis de danske tilbød dette, havde jeg bestemt besøgt flere af dem. Synes også det er nemmere at forholde sig til en som ikke taler sproget, på en måde synes jeg det er mindre akavet og presset er lavere. Imo er udvalget større, i den form at de ikke er sky for at vise deres ansigter. Så man har en meget bedre ide om man finder pigen attraktiv. Fremfor de danske som skjuler deres, hvilket jo er helt forståeligt grundet diskretion og frygten for at blive genkendt osv. Og ja så er der bare flere af de udenlandske som jeg umiddelbart tænder mere på, kontra de danske (Af hvad jeg har set) Redigeret 18. August af Crabman 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 544 Skrevet 18. August sweetstone skrev, for 32 minutter siden: Grunde til at vælge dansk. 2. Håber hun gør det af lyst Den danske sexarbejder drives vel i højere grad af, at der for hende er en gunstig økonomisk fordel ved arbejdet og vel mindre af lysten? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 18. August (edited) Udseende. Personligt kan jeg lide smukke danske/ skandinaviske piger med lyse øjne og det er kun få udenlandske piger som har det udseende- men ja prisen for at besøge danske piger er ret højt- specielt for en som mig som godt kan lide at besøge den samme pige 2-3 gange. At bruge 2000-3000 kr per besøg er alt for mange penge. Lige nu besøger jeg mest udenlandske piger som ligner de danske . Redigeret 18. August af Le courvoisier 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 18. August sweetstone skrev, 1 time siden: 2. Håber hun gør det af lyst Hmm... Hvis hun gør det af lyst, ligesom jeg også gør det af lyst, hvad er så idéen i, at der skal tilsættes et meget pænt beløb oveni? Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 182 Skrevet 18. August Nice and easy skrev, for 9 minutter siden: hvad er så idéen i, at der skal tilsættes et meget pænt beløb oveni? Fordi de kan. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 18. August Igen, som jeg osse har skrevet tidligere i en tråd, vil 10.000 gange hellere Danske piger end udenlandske. Har oplevet alt for meget snyd og dårlige oplevelser med de udenlandske Derfor står Sweetkisses højt på min to do liste ... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 18. August Jeg tillade mig at vende den rundt. Grunden til jeg ikke ønsker at betale ekstra for danske piger, er manglen på blow uden kondom. Stor respekt for at pigerne gør det de lyster, men det får så mig til at fravælge dem. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 228 Skrevet 18. August Jeg har stort set holdt mig til danske piger fordi jeg med dem lettere kan bedømme, om der er noget galt (om hun er under tvang, om hun har knald i låget, om hun i virkeligheden hader sine kunder…). Hos dem jeg har besøgt - forholdsvis voksne eller modne danske - har fransk uden været standard i mange år. Det er dejligt, hvis hun nyder at være sammen med mig (at det føles sådan), men at hun ikke gør det for pengene, er ikke en illusion jeg ligger under for. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 18. August Da jeg arbejdede i saunaklubben var de danske piger klaaaaart mest populærer og det var ikke fordi de udenlandske var grimme eller noget som helst.. I saunaklubben var reglerne ens for os alle.. Ingen måtte sutte uden og prisen vi tog var ens.. Så jeg tror ikke du skal regne med det er prisen eller lignende der gør en forskel men mere forskellen på ydelserne der tilbydes.. Tror jeg har set to annoncer fra udenlandske piger der ikke tilbød oral uden kondom ud af de 100.000 jeg er stødt på.. Det forholder sig anderledes ved de danske piger.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 18. August Nice and easy skrev, for 7 timer siden: Hvad gør os villige til, at betale en væsentlig højere pris hos danske GP'ere, end hos flertallet af de udenlandske? Det gider jeg heller ikke. Er principielt ligeglad med om det er en dansker eller ej. Overordnet synes jeg, at de danske piger er for dyre, og jeg har det lidt som afsnittet i Seinfeld, med suppe facisten (if you know, you know)…. Danske piger er, på et helt generelt plan, sq lidt (for) selvfede…. Jeg er mere til den sydlandske stil hvor en mand er mand, og kvinderne er kvinder. Den gamle klassiske stil. Der er mange danske kvinder sq lidt forvirret, og det er alt for mange danske mænd så iøvrigt også! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4416 Skrevet 18. August ErnstOle skrev, for 5 timer siden: sweetstone skrev, for 6 timer siden: Grunde til at vælge dansk. 2. Håber hun gør det af lyst Den danske sexarbejder drives vel i højere grad af, at der for hende er en gunstig økonomisk fordel ved arbejdet og vel mindre af lysten? Mon ikke @sweetstone tænker på, at de danske GP er GPer, fordi de har lyst til at være det? Altså det modsatte af, hvis man føler sig nødsaget til at tjene til dagen og vejen som GP? Jeg har aldrig besøgt en dansk GP. Der er ellers nogle stykker, som jeg godt kunne være fristet af, og jeg synes ikke, at den økonomiske forskel mellem danske og udenlandske GPer er så stor, som den har været. Mest fordi en del udenlandske GPer gennem de sidste par år har sat deres priser op, eller fordi det hos en del af dem kræver tilkøb af det ene og det andet, så den samlede pris nærmer sig det, som et besøg hos de danske piger koster. Når jeg (indtil videre, i hvert fald) har fravalgt danske piger, handler det om, at jeg føler, det kommer tættere på, hvis jeg måtte besøge en dansk pige frem for en udenlandsk. For nogen vil denne begrundelse helt sikkert ikke give mening, men det gør den for mig. Utroskaben holdes ligesom mere ud i armslængde. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2163 Skrevet 18. August (edited) Den_glade_amatør skrev, for 15 minutter siden: Når jeg (indtil videre, i hvert fald) har fravalgt danske piger, handler det om, at jeg føler, det kommer tættere på, hvis jeg måtte besøge en dansk pige frem for en udenlandsk. Havde det præcis på samme måde som dig her. Det tog mig +200 besøg før jeg besøgte Miley på PG som den første danske, hvilket tilgengæld var en fantastisk oplevelse. Men efter det, fortrækker jeg stadigvæk de udenlandske. Redigeret 18. August af Crabman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 190 Skrevet 18. August Udvalg Kommunikation Afstand(herning) jyske line er desværre ikke at træffe mere i herning Pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 18. August Den_glade_amatør skrev, for 48 minutter siden: år jeg (indtil videre, i hvert fald) har fravalgt danske piger, handler det om, at jeg føler, det kommer tættere på, hvis jeg måtte besøge en dansk pige frem for en udenlandsk. Ja, det er lidt tankevækkende ... Een af grundene til jeg besøger danske piger er netop FORDI jeg føler, det kommer tættere på ... Møderne har jeg - indtil nu - oplevet som afslappede og naturlige, uden 'ydelses-pres' eller 'lad-os-få-det overstået' på nogen måde. Mange af pigerne kan også godt lide at småsnakke undervejs ... Som ethvert andet møde eller samvær med et andet menneske ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 544 Skrevet 18. August Den_glade_amatør skrev, 1 time siden: Mon ikke @sweetstone tænker på, at de danske GP er GPer, fordi de har lyst til at være det? Altså det modsatte af, hvis man føler sig nødsaget til at tjene til dagen og vejen som GP? Tja, jeg tror at størstedelen af de udenlandske sexarbejdere gør det fordi der er en økonomisk fordel ved jobbet, ligesom med de fleste danske sexarbejdere. Alle de udenlandske sexarbejdere, der er her frivilligt, kunne formenrlig godt finde et arbejde for at tjene til dagen og vejen uden at skulle prostituere sig selv, men den økonomiske fordel ville formentlig være bagatelagtig ift. sexarbejdet. Der findes også danske sexarbejdere, der udadtil gør det fordi de har "lyst til det", men fx har et misbrug der skal finansieres, ikke har kompetencer til at få et job med en løn, der er tilfredsstillende ift .deres livssituation, eller har haft en vanskelig barndom med overgreb som har givet dem et usundt forhold til seksuelle relationer. Min pointe er nok, at det hele ikke er så sort/hvidt som disse debatter om udenlandske vs. danske sexarbejdere ofte bliver. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 807 Skrevet 18. August (edited) sweetstone skrev, for 7 timer siden: Grunde til at vælge dansk. 1. Kommunikation 2. Håber hun gør det af lyst 3. Hun er der også næste mdr. Kan ikke siges mere præcist. Og jeg vælger specifikt piger der ikke har alt for mange vagter, fordi det i min optik har større chance for at være "bæredygtigt" i længden. Redigeret 18. August af Refresh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4416 Skrevet 18. August ErnstOle skrev, for 2 minutter siden: Min pointe er nok, at det hele ikke er så sort/hvidt som disse debatter om udenlandske vs. danske sexarbejdere ofte bliver. Jeg er enig med dig i, at problemstillingen ikke er sort/hvid. Det er nok også helt forkert at referere til de udenlandske GPer som en homogen gruppe, for det er de bestemt ikke. Jeg er dog ret overbevist om, at selvbestemmelsen over sit virke som GP inklusiv hvor længe, pigen ønsker at sælge ydelser som GP, er væsentligt større hos den gennemsnitlige danske GP end hos den gennemsnitlige udenlandske GP. Også selvom man måtte underopdele sidstnævnte i fx latinapiger, thaipiger, østeuropæiske piger mm 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 807 Skrevet 18. August Nice and easy skrev, for 6 timer siden: Hmm... Hvis hun gør det af lyst, ligesom jeg også gør det af lyst, hvad er så idéen i, at der skal tilsættes et meget pænt beløb oveni? Mvh. Nice and easy. Det er bare så dårligt et argument. Der er da masser af mennesker der elsker deres arbejde, men som ikke ville gøre det uden at få penge for det. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 807 Skrevet 18. August Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden: Utroskaben holdes ligesom mere ud i armslængde. Tak for din ærlighed... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 18. August (edited) ErnstOle skrev, for 40 minutter siden: Der findes også danske sexarbejdere, der udadtil gør det fordi de har "lyst til det", men fx har et misbrug der skal finansieres, ikke har kompetencer til at få et job med en løn, der er tilfredsstillende ift .deres livssituation, eller har haft en vanskelig barndom med overgreb som har givet dem et usundt forhold til seksuelle relationer. Ja, enig .. og det kan være svært at vurdere. Dem jeg har besøgt virker godt nok som selvstændige og ret robuste piger - men det kan jo sagtens være facade, eller de er stærke på nogen områder, skrøbelige på andre. Især det du skriver om kompetencer, job og løn kan spille ind for nogen, tænker jeg. Godt nok har vi et rimeligt socialt sikkerhedsnet, men du skal overordnet set være ret strømlinet for at kunne klare et rimelig vellønnet job på det danske arbejdsmarked. Jeg ved det, bl. a. fordi det i høj grad er på grund af held at jeg selv slap helskindet igennem arbejdslivet - jeg er ikke specielt 'strømlinet'. ... Og for nogle piger, kan sexarbejde være et supplement til et dårligt betalt deltidsarbejde eller et alternativ til et socialt sikkerhedsnet, der kan være særdeles svært at navigere i ... Men alligevel, så er det nok ikke så mange danske piger der er drevet af akut nød ... I øvrigt ka' jeg ikke li' udtrykket "de gør det af lyst". Det jeg tror der menes er, at nogle finder en form for engagement i sexarbejdet. Det kan findes i mange former. men det er nok ikke så mange, der gør det af ren lyst til sex (selv om de findes) Den_glade_amatør skrev, for 32 minutter siden: Jeg er dog ret overbevist om, at selvbestemmelsen over sit virke som GP inklusiv hvor længe, pigen ønsker at sælge ydelser som GP, er væsentligt større hos den gennemsnitlige danske GP end hos den gennemsnitlige udenlandske GP. Også min fornemmelse. Og så har de fleste danske piger ret få vagter ... ... og ja, tænker også der er en god del selvstændige udenlandske piger ... Men de virker svære at spotte ... Redigeret 18. August af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 18. August Jeg synes tråden dingler fra side til side mht. moralske overvejelser af forskellig art. Jeg havde håbet at et flertal af svarene kunne berette om betydelig bedre elskovskvalitet hos de danske GP'ere. Men sådan er det altså ikke kan jeg forstå. Jeg følger blot mit eget moralske kompas. Det plejer ikke at gøre skade på nogen. Jeg finder de sødeste udenlandske GP'ere som virkelig giver valuta for pengene. Jeg ville egentlig gerne prøve nogle danske, men bliver skræmt bort af de høje tanker de må have om sig selv med de priser som de forlanger. Er for nyligt blevet kaldt nærig, fordi jeg ønskede oplysninger om, hvad en udbyder mente med en "god pris" i forbindelse med et event, hvor jeg anførte nogle udenlandske priser som en mulighed. Så kunne det blive rigtigt sjovt tænkte jeg. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 19. August Nice and easy skrev, for 9 timer siden: Jeg ville egentlig gerne prøve nogle danske, men bliver skræmt bort af de høje tanker de må have om sig selv med de priser som de forlanger. Bærrene er sure sagde ræven.. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 224 Skrevet 19. August Nice and easy skrev, for 9 timer siden: Jeg ville egentlig gerne prøve nogle danske, men bliver skræmt bort af de høje tanker de må have om sig selv med de priser som de forlanger. Det er da noget af en totalt udokumenteret påstand at det skulle være fordi de har høje tanker om sig selv. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg