Guest Nice and easy Skrevet 19. August, 2024 Dristige skrev, for 55 minutter siden: Det er da noget af en totalt udokumenteret påstand at det skulle være fordi de har høje tanker om sig selv. Nemlig. Ingen dokumentation herfra. Minder om at dette IKKE er et videnskabeligt forum, hvor den slags krav er påkrævet. Jeg udtrykker min følelse. Helt udokumenteret Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 19. August, 2024 JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: Bærrene er sure sagde ræven.. He he. Nemlig. Indrømmet. Du ramte plet der. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robert 127 Skrevet 19. August, 2024 Jeg vælger nu både dansk og udenlandsk, men da min store passion er foto/video under akten, og der er flere udenlandske end danske der tilbyder det, har jeg været med flest udenlandske. En god grund til at vælge danske er til gengæld en noget mindre risiko for at blive snydt Robert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 224 Skrevet 19. August, 2024 Nice and easy skrev, for 5 timer siden: Nemlig. Ingen dokumentation herfra. Minder om at dette IKKE er et videnskabeligt forum, hvor den slags krav er påkrævet. Jeg udtrykker min følelse. Helt udokumenteret Mvh. Nice and easy. Mindre end ligefrem et videskabeligt forum kan nu også gøre det. Det bliver for meget børnehave over det, hvis et indlæg blot helt uden filter afspejler ens følelser. Det bliver måske heller ikke så interessant for andre at læse. Men ikke mere herfra i denne tråd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 384 Skrevet 19. August, 2024 Jeg har haft ud-af-kroppen oplevelser med danske prostituerede. Og jeg har haft hovedet-i-rattet oplevelser med udenlandske prostituerede. Og de udenlandske virker nogle gange, men ikke altid, handlede. Jeg har også haft ud-af-kroppen oplevelser med udenlandske og hovedet-i-rattet oplevelser med danske prostituerede. Og de danske virker nogle gange, men ikke altid, som om de tilhører rockerne. Jeg vælger næsten udelukkende udenlandsk nu, men kigger mig for for at undgå de, som virker mest oplagt handlede, eller de som har en 20-liniers liste over ting der kan tilkøbes. Jeg vælger oftest udenlandsk, fordi mange af de danske har alle mulige mere eller mindre underlige regler for hvad man ikke må, f.eks. tungekys, fransk uden gummi, eller slikke dem i røven. Og så er de som regel (men ikke altid) dyrere. YMMV Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerzelle999 153 Skrevet 19. August, 2024 wag skrev, for 35 minutter siden: Og de danske virker nogle gange, men ikke altid, som om de tilhører rockerne. Og hvem tror du så de udenlandske tilhøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 919 Skrevet 19. August, 2024 wag skrev, for 2 timer siden: Jeg vælger oftest udenlandsk, fordi mange af de danske har alle mulige mere eller mindre underlige regler for hvad man ikke må Det er præcis det at de danske piger sætter tydelige grænser, der gør at jeg føler at de er tilstede i erhvervet på en sundere måde. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1160 Skrevet 19. August, 2024 (edited) Nice and easy skrev, for 20 timer siden: Jeg synes tråden dingler fra side til side mht. moralske overvejelser af forskellig art. Jeg havde håbet at et flertal af svarene kunne berette om betydelig bedre elskovskvalitet hos de danske GP'ere. Men sådan er det altså ikke kan jeg forstå. Jeg følger blot mit eget moralske kompas. Det plejer ikke at gøre skade på nogen. Jeg finder de sødeste udenlandske GP'ere som virkelig giver valuta for pengene. Jeg ville egentlig gerne prøve nogle danske, men bliver skræmt bort af de høje tanker de må have om sig selv med de priser som de forlanger. Er for nyligt blevet kaldt nærig, fordi jeg ønskede oplysninger om, hvad en udbyder mente med en "god pris" i forbindelse med et event, hvor jeg anførte nogle udenlandske priser som en mulighed. Så kunne det blive rigtigt sjovt tænkte jeg. Mvh. Nice and easy. Jeg synes du overdriver prisforskellene, men ja, hvis prisen betyder meget og evt kommunikationsudfordringer og andre argumenter, betyder mindre må du jo bare gæste de udenlandske piger. Personligt diskuterer jeg ikke priserne med pigerne, siger bare jatak eller nejtak til det jeg bliver tilbudt. Redigeret 19. August, 2024 af Slowman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 384 Skrevet 19. August, 2024 Refresh skrev, for 3 timer siden: Det er præcis det at de danske piger sætter tydelige grænser, der gør at jeg føler at de er tilstede i erhvervet på en sundere måde. Det skal de sandelig også have lov til. Så gider jeg bare ikke betale for sexen. Og alle er glade. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 20. August, 2024 Slowman skrev, for 23 timer siden: prisforskellene Enig.. Eller måske har jeg bare ikke særlig god styr på hvad andre danske piger tager.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 20. August, 2024 Slowman skrev, den 19.8.2024 at 19:31: Jeg synes du overdriver prisforskellene, men ja, hvis prisen betyder meget og evt kommunikationsudfordringer og andre argumenter, betyder mindre må du jo bare gæste de udenlandske piger. Personligt diskuterer jeg ikke priserne med pigerne, siger bare jatak eller nejtak til det jeg bliver tilbudt. Jeg betaler typisk 1300 - 1500 for én times total samvær med søde og lækre ungarnske, rumænske, thai'ske, græske og spanske massøser. Det er alt incl. og ingen rush. Det er yderst sjældent jeg har måttet gå igen med uforrettet sag. Det er blevet mit indtryk, at de danske GP'ere er på 2200 og op efter. Og det må de gerne, hvis de kan. Jeg havde håbet, at tråden kunne afsløre noget om kvalitetsforskelle. At der var noget specielt, at opleve med de danske, som jeg kunne få lyst at deltage i. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1160 Skrevet 20. August, 2024 (edited) Nice and easy skrev, for 18 minutter siden: Jeg betaler typisk 1300 - 1500 for én times total samvær med søde og lækre ungarnske, rumænske, thai'ske, græske og spanske massøser. Det er alt incl. og ingen rush. Det er yderst sjældent jeg har måttet gå igen med uforrettet sag. Det er blevet mit indtryk, at de danske GP'ere er på 2200 og op efter. Og det må de gerne, hvis de kan. Jeg havde håbet, at tråden kunne afsløre noget om kvalitetsforskelle. At der var noget specielt, at opleve med de danske, som jeg kunne få lyst at deltage i. Mvh. Nice and easy. Når du skriver alt incl er det vist meget afhængig af hvad man definerer som ALT (anal, tungekys, cim, rimming til dig og mig, bj uden, osv) men jeg oplever mindre prisforskelle på lige det jeg gerne vil have - typisk 1500 hos udenlandske og 1800-2000 kr hos danske jeg har besøgt. Redigeret 20. August, 2024 af Slowman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 20. August, 2024 Slowman skrev, for 2 timer siden: Når du skriver alt incl er det vist meget afhængig af hvad man definerer som ALT (anal, tungekys, cim, rimming til dig og mig, bj uden, osv) men jeg oplever mindre prisforskelle på lige det jeg gerne vil have - typisk 1500 hos udenlandske og 1800-2000 kr hos danske jeg har besøgt. Med ALT mener jeg: 60 min: SUPERFRENCH, MULTICUM, 69, MASSAGE 1200 kr, plus tungekys 200 som ude i Herlev Herligst. Altid meget søde og lækre ungarnske kvinder Men med de erfaringer som du præsenterer kunne jeg godt fristes pga. mulighed for bedre kommunikation/pillow talk. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 548 Skrevet 21. August, 2024 sweetstone skrev, den 18.8.2024 at 08:24: Grunde til at vælge dansk. 1. Kommunikation 2. Håber hun gør det af lyst 3. Hun er der også næste mdr. 1. Taler hun er godt engelsk er jeg happy. Så udgår. 2. Kan da også meget godt gælde udenlandske. 3. Nogen udenlandske bor faktiskt fast i Københavnstrup, eller har en fast tid pr måned de er open for business... Så, nej, ingen gode argumenter for meg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 21. August, 2024 (edited) Jeg sniger ofte emnet ind under pillowtalk eller smalltalk før både med faste betalende elskere, men især med nye om hvorfor de er landet netop i mit skød (og omvendt) og det jeg oftest hører, når de fanger at jeg ikke fisker efter komplimenter men laver markedsanalyse , er min alder og at jeg er dansk. Når jeg så prikker til dem kærligt og spørger om danske kvinder knalder bedre end ikke-danske og får en samtale ud af det, så bliver de ofte overraskede over at jeg selv foretrækker ikke-danske kvinder når jeg selv køber. Så taler vi lidt om det. Det er en samtale - hvoraf ikke to har været helt ens - jeg har haft ret mange gange efterhånden. Hvis jeg skal opsummere, så handler det næsten altid om de to-tre samme ting, udover de individuelle årsager der kan være. Disse tre årsager/argumenter er: 1) Mændene er bange for at møde kvinder under tvang eller pres. De tør ikke tage chancen og især hvis de ikke besøger sexarbejdere så ofte, så føler de sig mere sikre på at det er frivilligt når det er en dansk kvinde. EG-læsere der har læst hvad jeg før har skrevet om dét er med på at jeg slet slet ikke deler denne opfattelse. Her er jeg relativt uenig med de fleste andre aktive kvinder på Eroguide, er mit indtryk. At træffe en frygtbaseret beslutning er ret almindeligt. "Better safe than sorry"-agtigt kunne man måske sige. Jeg mener det er ret skævt og at der slet ingen garantier er uanset hvem man besøger og hvor danske eller u-danske de er. 2) De vil gerne kunne kommunikere med kvinderne før, under og efter akten. Det gør de bedst på dansk. Her vurderer jeg også at for manges vedkommende ville det være dejligt hvis muligheden for længere aftaler på andre dage hvor det ikke er "mange-mænd-på-stribe vagter" er tilstede, hvis der er god gensidig kemi. Herunder også at man kan købe sig til en langtidsaftale uden det koster 1.800kr. i timen. Altså hvis det skulle gå hen og blive noget halvfast. Selvom det ikke er det de går efter ved besøget, så er det med til at bevare illusionen om en kun semi-professionel men også halv-privat aftale (stadig mod betaling) fremadrettet er en mulighed. Det her med at "det kunne jo ske at..." i de tilfælde hvor han besøger mig fordi han ikke kan eller vil finde en privat elskerinde han ikke skal betale for. 3) De har en alder hvor de også har besøgt udenlandske piger der dengang overvejende var en eller flere af følgende: Gadepiger, gav dårlig service, var misbrugere, var knap så kønne eller renvaskede som kvinder på danske bordeller. Dette har ændret sig meget siden de måske har haft dårlige oplevelser. Men det er vel lidt ligesom det med at der for 20 år siden altid var en skrue for meget eller en dims for lidt i IKEAs samle-selv-møbler... det lider IKEAs ry stadig lidt under, især blandt dem der har oplevet det for årtier siden, selvom det ikke har været tilfældet meget længe. De unge synes vi er underlige når vi taler om for mange eller for få skruer i IKEA møbler. Lidt ligesom da jeg var yngre og hørte morfars ro-kammerater sige "Unge frøken. Jeg kan huske dengang man i ismejeriet kunne kjøbe en stor iskage for en daler" En daler var en to-krone vistnok. Et ismejeri var et sted der havde en fryser. Der blev solgt andet end is. En iskage var en is i vaffel. Så kan de unge også forstå hvad jeg skriver om Man skal måske lige huske på at den type mænd jeg tiltrækker flest af er dem der køber god tid. Dem der tænder på en supersprød optifuck modeltype der ser photoshoppet ud også i virkeligheden, og bare skal ha' en hukkedukke at tømme sig i... ja dem ser jeg ikke en eneste af Så segmentet jeg kan udtale mig statistisk og overordnet om, er ikke en gennemsnitlig eller typisk (ej heller median) flok der kan repræsentere alle sexkøbere. Jeg ser kun dem der er friske på at springe ud i mindst en time eller en halv time ved første møde, og som booker tid på forhånd og har mindst en tusse op af lommen til et møde med en kvinde de aldrig har mødt. Det er nok ikke sådan de fleste sexkøbere er, forestiller jeg mig. Men jeg ser jo ikke de andre, så dem kan jeg ikke spørge. Kærligst, Eva Redigeret 21. August, 2024 af Eva Nadine 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4550 Skrevet 21. August, 2024 Tak for endnu et begavet og velskrevet indlæg fra dig, @Eva Nadine. Eva Nadine skrev, for 7 timer siden: 3) De har en alder hvor de også har besøgt udenlandske piger der dengang overvejende var en eller flere af følgende: Gadepiger, gav dårlig service, var misbrugere, var knap så kønne eller renvaskede som kvinder på danske bordeller. … Jeg ser kun dem der er friske på at springe ud i mindst en time eller en halv time ved første møde, og som booker tid på forhånd og har mindst en tusse op af lommen til et møde med en kvinde de aldrig har mødt. Hmm, det er da to ret forskellige ting, er det ikke? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 919 Skrevet 21. August, 2024 Eva Nadine skrev, for 8 timer siden: så bliver de ofte overraskede over at jeg selv foretrækker ikke-danske kvinder når jeg selv køber. Køber du sex? Har du lyst til at uddybe det lidt? Og må jeg spørge hvorfor du foretrækker de udenlandske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 22. August, 2024 Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden: Hmm, det er da to ret forskellige ting, er det ikke? Ikke forstået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 22. August, 2024 (edited) Refresh skrev, for 10 timer siden: Køber du sex? Har du lyst til at uddybe det lidt? Og må jeg spørge hvorfor du foretrækker de udenlandske? Uddybe det? Øh... jamen... jeg køber sex. Af Kvinder (i bredest mulige forstand). Det gør jeg som oftest sammen med en sexpartner (hvoraf de fleste er betalende elskere). Det har jeg gjort i rigtigt mange år. Jeg tager sjældent betaling fra min faste (ellers) betalende mandlige elsker når vi køber ekstra-dame(r). Det gør jeg ikke fordi jeg har mindst lige så meget lyst til fler-kanter og at være køberen som han har. Sommetider mere, er mit indtryk. Så når jeg køber sex, får jeg sjældent selv betaling for dét møde. Få gange har jeg også købt en ekstra Kvinde som overraskelse hvis en MEGET fast betalende elsker jeg har kendt længe og som køber hos mig meget ofte, har fødselsdag eller vi har "jubilæum" eller lign. Men som oftest deler vi udgiften til damen i porten, eller jeg er gratis den dag vi gør det. Det hænder også at jeg køber sex alene. Det gør jeg fordi de Kvinder jeg tænder allermest på, dem tænder de mænd jeg knalder med bare desværre meget sjældent på også. Det er dog ikke ret ofte jeg gør det alene. Ikke fordi jeg ikke har lyst eller råd, men fordi det er svært at finde Kvinder der tror på at det ikke er telefonfis. Her har jeg i tidens løb oftest købt hvad jeg kalder "En Kvinde med en Pik". Dem der er sexarbejdere er bare typisk ikke vilde med Kvinder som sexpartnere... så der er udvalget heller ikke så stort, og jeg er hmm... lidt en stodder hvad angår sexkøb. Når jeg ligesom "har været der" så tænder jeg ikke rigtigt på at komme tilbage. Jeg vil gerne nedlægge et nyt bytte. Ja, jeg ved godt at det måske virker usympatisk og dobbeltmoralsk når jeg selv foretrækker faste elskere når mønten vender den anden vej Men det er nu engang mit "kink". At erobre. Det potentielt magiske i nu'et forsvinder lidt for mig hvis jeg i baghovedet har at det bare er et test-knald og så gør vi det bedre næste gang. Jeg interesserer mig for dem som mennesker og som seksuelle væsner i nu'et. Ikke generelt. Jeg er ligeglad med hvad de laver i deres fritid og om de bedre kan li' hunde, pandekager og roser end de kan li' katte, vafler og liljer. Lige så kæreste-agtig og pillowtalk inviterende og halv-fast relationsopbyggende jeg er når det er mænd der betaler mig, lige så omvendt er jeg når jeg selv køber ind. Sådan er dét bare Jeg foretrækker ikke-danske kvinder bl.a. fordi det for mig kommer for tæt på når vi er kolleger der måske møder de samme gæster, arbejder på de samme steder, kender de samme kolleger i branchen osv. Jeg kommer ret hurtigt til at svinge tilbage til at være "på arbejde" hvis de bryder sæbeboblen og taler om branchen eller jobbet, om Fredagsbaren og om alt muligt andet relateret til hvad der foregår i kulissen som sexarbejder. Det er jo ikke derfor jeg betaler for deres tid. Det har de sjældent særligt god forståelse for, og det er en akavet situation hvis jeg skal bede dem arbejde i stedet for at snakke Det kommer alt for hurtigt til at handle om det vi har til fælles udover at være nøgne i nu'et. Og jeg betaler ikke for deres tid for at tale om arbejde. Det kan være lidt svært at få sagt når der går lidt for meget "frikvarters-snik-snak" i den for dem. Med ikke-danske Kvinder, oplever jeg at deres situationsfornemmelse ift. at jeg/vi har betalt dem for at have sex, og ikke for at hyggesludre som kolleger er langt bedre. Har de noget de gerne vil spørge om eller kollegialt sparre om, så kontakter de mig efterfølgende. Hvis altså det overhovedet er kommet frem at jeg også er sexarbejder. De fleste kender mig bare heller ikke og kender ikke til mig. De fornemmer dog ofte at jeg møder dem i øjenhøjde, og genkender muligvis også dynamikken imellem øjeblikkets mandlige medbragte partner og jeg, vil jeg tro. Så på den måde er det vel ikke så meget anderledes end når det for andre sexkøbere foretrækkes at pigerne er lidt mere "på afstand" og min intimsfære ift. (relativ) anonymitet ikke er blevet FOR invaderet. At vi bare er der for hinanden i et (for dem betalt) seksuelt møde i nu'et og får det bedste ud af dét, og ikke rigtigt er "på arbejde". Den illusion ønsker jeg ligesom rigtigt mange andre sexkøbere at bevare så vidt muligt. Især når jeg personligt tænder på betalings sex, er det altså ret nederen når der går "veninderi" i den. Så kunne det egentlig lidt have været ligemeget - for mig Så må det være nok om dét Kærligst, Eva PS: Jeg overvejede om det var mere passende med en privat dialog. Jeg vurderer dog at jeg måske - bare fordi jeg er en hun - kan skrive nogle ting jeg tror mange mænd (sexkøbere) kan relatere til og måske ikke så ofte får skrevet, fordi det virker koldt. Jeg forestiller mig at når det er skrevet af en Kvinde, så bliver der muligvis lidt mindre Stodder-Stempling i kommentarerne dersom nogen skulle føle sig stødt over at jeg objektiviserer Kvinder. Og dét gør jeg absolut (og helst) - dog kun når jeg køber sex af dem, og kun i det tidsrum der er betalt for. Det ER jo bare noget vi leger, 'ing Redigeret 22. August, 2024 af Eva Nadine 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridefyr 104 Skrevet 22. August, 2024 Nice and easy skrev, den 18.8.2024 at 09:46: Hmm... Hvis hun gør det af lyst, ligesom jeg også gør det af lyst, hvad er så idéen i, at der skal tilsættes et meget pænt beløb oveni? Mvh. Nice and easy. Du betaler ikke for hendes lyst, du betaler for at få lov at gå igen, uden yderligere dikkedarer 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 919 Skrevet 22. August, 2024 Eva Nadine skrev, for 9 timer siden: Kærligst, Eva Af hjertet tak for dit svar Du lyder til at udbyde præcis det jeg opsøger og har været heldig at finde flere gange og meget interessant at du har det modsat i køber rollen. Min kone har en kæreste (mand) som vi ofte deler seng med og så køber vi fælles møder med de kvinder fra branchen som jeg har relationer til, så vi er også ret pjattede med trekanter. Tak for din ærlighed, det er fedt at få anderledes perspektiver på branchen og en masse fantastiske historier 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Greyman 114 Skrevet 22. August, 2024 (edited) Nu er jeg sikker på at komme i klemme med min kommentar. Men måske andre har det ligeså. Jeg foretrækker nu kun udenlandske GP ere. Det er fordi jeg tænder på stemning, erotik, intimitet, og en smuk kvinde der tager disse stemnings elementer til sig og lever ind i det. (Ved godt jeg køber sex - ved godt at alt det sker er pseudo og noget vi alle lader til) MEN synes i min naivitet at det er en oplevelse at tilbringe en time med en smuk, erotisk, sexet kvinde der tager hele legen alvorligt og hør en masse ud af stemning, indlevelse i rollen og får mig (naivt ) til at tro at hun glæder sig til jeg kommer igen. Og når jeg kommer tilbage (og det gør jeg) så “er hun mega glad for at jeg kommer” og hun har gjort en masse ud af sig selv og prøver at huske hvad jeg roste sidste gang - og ja - så elsker jeg superfrench og megafrench. Alt det sker uden der går “dagligdag” i det - hader en masse pjat, grin, pik og patter snak og “kom knep mig tyr” snak. Alt det giver mig flash back til dårlige muntre danske pornofilm fra 70 og 80 erne. (Ole Søltoft ville såmænd elske alt det jeg hader) Det skal føles intimt og ægte. Ja - måske for meget forlangt. Men det er lykkedes hos de udenlandske hvor jeg kommer igen og igen. OG hos en enkelt dansk (Anastasia) - (må dog erkende at jeg tænder vildt på hende Jennifer Romantica …. Rødhåret lækker lille skønhed) ….. håber det lykkes en dag i Aalborg Og ofte går jeg kun efter erotisk massage b2b olie og hele balladen - Det sker også (for mig) bedst hos udvalgte rumænske og polske tjekkiske piger der tager det dybt alvorligt. (jeg lukker selv efter mig) Redigeret 22. August, 2024 af Greyman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 22. August, 2024 Greyman skrev, for 28 minutter siden: (Ved godt jeg køber sex - ved godt at alt det sker er pseudo og noget vi alle lader til) MEN synes i min naivitet at det er en oplevelse at tilbringe en time med en smuk, erotisk, sexet kvinde der tager hele legen alvorligt og hør en masse ud af stemning, indlevelse i rollen og får mig (naivt ) til at tro at hun glæder sig til jeg kommer igen. Ikke noget pseudo her. I hvertfald ikke i den tid man har booket. Det som føles og opleves godt, skal nydes på fuld tryk. Ikke dårlig samvittighed. Ingen selvbebrejdelser. Ingen mindreværds følelser. Selvfølgelig er det ægte når GP'en bliver glad for at se dig igen. Hun vil naturligvis gerne se sine søde kunder igen og igen. Når mødet er slut, kan man allerede drømme sig til nye møder, med søde dejlige kvinder, som elsker sit arbejde, og som vil gøre alt for at gøre dig glad. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Greyman 114 Skrevet 23. August, 2024 Nice and easy skrev, for 3 timer siden: Ikke noget pseudo her. I hvertfald ikke i den tid man har booket. Det som føles og opleves godt, skal nydes på fuld tryk. Ikke dårlig samvittighed. Ingen selvbebrejdelser. Ingen mindreværds følelser. Selvfølgelig er det ægte når GP'en bliver glad for at se dig igen. Hun vil naturligvis gerne se sine søde kunder igen og igen. Når mødet er slut, kan man allerede drømme sig til nye møder, med søde dejlige kvinder, som elsker sit arbejde, og som vil gøre alt for at gøre dig glad. Mvh. Nice and easy. Spot on og tak. Du efterlyser i den tråd om der er kvalitets forskelle. Og umiddelbart for mig ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2310 Skrevet 23. August, 2024 Greyman skrev, for 10 timer siden: Nu er jeg sikker på at komme i klemme med min kommentar. Men måske andre har det ligeså. Jeg foretrækker nu kun udenlandske GP ere. Det er fordi jeg tænder på stemning, erotik, intimitet, og en smuk kvinde der tager disse stemnings elementer til sig og lever ind i det. (Ved godt jeg køber sex - ved godt at alt det sker er pseudo og noget vi alle lader til) MEN synes i min naivitet at det er en oplevelse at tilbringe en time med en smuk, erotisk, sexet kvinde der tager hele legen alvorligt og hør en masse ud af stemning, indlevelse i rollen og får mig (naivt ) til at tro at hun glæder sig til jeg kommer igen. Og når jeg kommer tilbage (og det gør jeg) så “er hun mega glad for at jeg kommer” og hun har gjort en masse ud af sig selv og prøver at huske hvad jeg roste sidste gang - og ja - så elsker jeg superfrench og megafrench. Alt det sker uden der går “dagligdag” i det - hader en masse pjat, grin, pik og patter snak og “kom knep mig tyr” snak. Alt det giver mig flash back til dårlige muntre danske pornofilm fra 70 og 80 erne. (Ole Søltoft ville såmænd elske alt det jeg hader) Det skal føles intimt og ægte. Ja - måske for meget forlangt. Men det er lykkedes hos de udenlandske hvor jeg kommer igen og igen. OG hos en enkelt dansk (Anastasia) - Må jeg spørge hvorfor du er af den opfattelse at det du beskriver kun er noget du kan få ved besøg hos de udenlandske GP'er? Og at du forbinder besøg hos danske GP'er med dårlige muntre danske pornofilm fra 70 og 80'erne? Ikke at jeg på nogen måde er støt - blot oprigtigt nysgerrig og interesseret i dit svar Jeg ved nemlig at flere af mine kunder har en modsat opfattelse af markedet. Jeg ved så også at flere af mine fantastiske konkollegaer på markedet, danske såvel som udenlandske, leverer en blændende og indlevende GFE. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg