Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Evas Fredagsbar #9 - Fredag 13. september kl. 16-23 - Det bliver da monster (u)hyggeligt!

Recommended Posts

Tak for en dejlig aften til alle. Det var bare super hyggeligt endnu at være i godt selskab. Håber oprydningen ikke var helt uoverkommelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Tak for en dejlig aften til alle. Det var bare super hyggeligt endnu at være i godt selskab. Håber oprydningen ikke var helt uoverkommelig.

Selv tak :) og igen tusinde tak for snacks :wub: den ene pose syrlinger er allerede væk, de to andre poser er røget i kufferten :D

Tusinde tusinde tak for fantastisk selskab, krammere, snak og mad @Eva Nadine !!! Jeg har taget kylling op af fryseren i dag, googlet opskrifter og handlet peanutbutter :lol:.

Tusinde tak for mega hygge @Mister12 @kvinde 1966 og @SweetKisses (selv om vi ikke nåede at kramme en masse i stolen)  og alle dem hvis EG navn jeg har glemt og ikke kan tagge :D<3

Hold nu op for en skøn fredag aften altså, tak for jer.

Møøøøøz på hele bundtet :x

Redigeret af Pianistinden
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er der ret mange der har bedt om "opskriften" på den dip/sauce. Så... for at spare mig selv for lidt tid, kommer den her. Det er den hvor man snyder fordi det er nemt og smager fuldstændigt ens alligevel :wub:

1 glas peanutbutter (smooth) 
1/2 til 1/1 dåse kokosmælk eller kokos cream (ALDRIG light... det eneste der gør at light kokosmælk har halvt så meget fedt/kalorier er at de har puttet vand i dåsen. Så man betaler ekstra for... vand!)
1 brev Satay Peanutsauce krydderi-blanding (eller man kan google sig til en opskrift - det er IKKE Satay marinade som kyllingespyd skal marineres i. Det er vigtigt at understrege at det er peanut sauce krydderiblandingen man skal købe. Spørg personalet. Forsøger de at sælge dig noget på flaske eller i større poser, er det ikke det rigtige :rolleyes: Det er typisk et lille brev med noget pulver eller en slags "paste" i yderst sjældne tilfælde. Læs på bagsiden - hvis der ikke står "bland det med peanutbutter/peanuts og/eller kokosmælk" så er det ikke dét. Det er lidt svært at se eller mærke forskel hvis man ikke er relativt nørdet) Det KAN gå an hvis man får købt det forkerte, da smagsnuancerne ikke er super forskellige... og man ikke er lige så mad-snobbet som jeg :P

Bland krydderiet med LIDT af kokosmælken til klumperne er væk. Evt. over svag varme (det springer jeg dog over)
Tilsæt peanutbutter og omrør grundigt. Tilsæt mere kokosmælk hvis konsistensen er for hård. Det kommer i høj grad an på hvor meget kokosfedt og hvor meget kokosvand der er i dåsen man har købt. Der er op til 100% forskel. De økologiske er ofte tyndere (dvs. dårligere kvalitet set med en mad-snobs øjne). 
Brug det til dip, sauce, som jævner og til alt muligt andet. 
Kan varieres som man ønsker. En af mine favoritter er at putte æblemos og karamelliserede og derefter blendede skalotteløg. Laurbærblade i pande/wok når man karamelliserer gør en forskel. Sæt nogle lime-wedges tæt på for dem der ønsker sig lidt syre og zing. Lidt hakket frisk chili til dem der gerne vil rykke den et macho-point op :D 

Enjoy! 

Kærligst, Eva <3

PS: Den hjemmelavede fra bunden ta'r vi en anden gang på opfordring... den kræver mindst et par dages forberedelse og de smager forbavsende ens ;)

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle Fredags-Barbarer og -Barbarellas :)<3

Intet er hugget ud i sten endnu, og dette er ikke en annoncering af næste Fredagsbar. Det tager vi når vi kommer lidt tættere på. 
Der er mange der spørger om hvornår næste Evas Fredagsbar er, da der skal planlægges alt muligt med efterårsferie, julefrokoster og i det hele taget travlhed de sidste måneder af året. 
Det bliver IKKE i år - efter al sandsynlighed at dømme. Så udover et muligt @Sexy Event Club arrangement inden året er omme (dato for det følger i en selvstændig tråd når det er på plads) bliver der ikke mere i år... så vidt vi ved ;) 

Pilen peger på at fredag 17. januar bliver næste Evas Fredagsbar.
Det bliver planmæssigt med @Eva Nadine som værtinde (som altid) og med @kvinde 1966 @SweetKisses og for første gang @Trine bigbOObs som medværtinder man kan købe alenetid med. 
Derudover deltager der temmelig sikkert traditionen tro flere andre Kvinder der er med som menige gæster. Hvem er det nok lidt for tidligt at sige noget om for alles vedkommende.. 
Både @Pianistinden og @SiaUngQ har dog anmeldt deres ankomst som gæster. Måske også @JenniferRomantica ?! som vi har savnet de sidste to gange. 
Men der er længe til... det meste kan nå at ændre sig :wub: 

Tilmelding er ikke muligt førend Evas Fredagsbar #10 får sin egen tråd. Når det sker, så skriver jeg det også her i denne tråd. Så hvis du vil have en slags notifikation, så følg tråden her så du får en automatisk email tilsendt fra Eroguide når der er nye indlæg i denne tråd, hvis du klikker de rigtige steder.
Ellers hold løbende øje med Sexevents underforum: 
https://www.eroguide.dk/forum/forum/51-sexevents/

Jeg glæder mig til vores "jubilæum" som det vel er når næste gang er 10. gang? 

Kærligst, Eva <3 

PS: Hvem var det der tog og åbnede den eneste Fortune Cookie, trods utallige opfordringer? Kan nogen huske det? 
Og hvem har glemt sine læsebriller? De ser ikke så dyre ud, og er ikke i etui... men hvis nogen undrer sig så ligger de i glemmekassen til en anden gang :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 9 timer siden:

for første gang @Trine bigbOObs som medværtinder man kan købe alenetid med. 

Evas Fredagsbar skrev, for 9 timer siden:

@SiaUngQ har dog anmeldt deres ankomst som gæster.

:wub: :D Jeg mangler en meget glad danse emoji ligenu også selvom intet er 100% sikkert endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Parthenia skrev, for 7 timer siden:

jeg tog en fortune cookie, kan dog ikke huske hvad der stod i den :P

Er du nu HELT sikker? Altså det er ligegyldigt hvad der stod i den... det er ikke fordi det var koden til hængelåsen på min dildo-kuffert eller noget.
Altså fordi sådan een har jeg cirka-omtrent ikke :rolleyes::P:wub:

Det er lidt knald eller fald nemlig ;) 
Ingen af dem var forgiftet eller noget, altså... men det er lidt vigtigt at jeg lige finder ud af det. 
Jeg lover at afsløre hvorfor det er vigtigt, når jeg er sikker nok på at det VAR dig @Parthenia 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 5 timer siden:

Er du nu HELT sikker? Altså det er ligegyldigt hvad der stod i den... det er ikke fordi det var koden til hængelåsen på min dildo-kuffert eller noget.
Altså fordi sådan een har jeg cirka-omtrent ikke :rolleyes::P:wub:

Det er lidt knald eller fald nemlig ;) 
Ingen af dem var forgiftet eller noget, altså... men det er lidt vigtigt at jeg lige finder ud af det. 
Jeg lover at afsløre hvorfor det er vigtigt, når jeg er sikker nok på at det VAR dig @Parthenia 

Ja :P kan huske der stod noget der egentlig passede meget godt til øjeblikket, så viste den også til en anden men må indrømme jeg ikke kan huske hvem :lol: det var meget in the moment mens de bare stod på mad bordet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen så...
<3<3<3  TILLYKKE til @Parthenia  <3<3<3

Du har vundet en Lingam massage hos Eva (altså mig med en anden kasket) til halv pris... eftersom du allerede er VIP abonnent og får det til halv pris i forvejen, så er det altså en gratis tur på briksen hos @Lemongrass Lingam :) 
Betingelser osv. kan vi lige tage i privat dialog i sms, 'ing? :wub:

Til orientering var der indlagt både større og andre præmier i 6 af de 12 fortune cookies, og alle de "tomme" ville udløse en trøstepræmie som altså er en af dem @Parthenia så har vundet, idet den var blank udover det "ordsprog" eller lign. der er i dem allerede når man køber dem.

Da ingen andre hørte efter, så kom det bare aldrig til at værtinden stillede sig op og forklarede at der var præmier til alle. Havde bare een anden hørt lidt bedre efter, og havde åbnet en af dem med små sedler lagt ind om gevinst, så havde jeg afsløret at der var præmie til alle. Så var de nok blevet åbnet allesammen i løbet af et par minutter, tænker jeg trods alt.
Næste gang bliver det noget andet, hvis ingen tager initiativ til Bingo, der kræver fokus og at nogen hjælper til helt frivilligt (host).

Voksen-skældud advarsel: 
Trods fire forsøg på "opråb" og opfordringer og hints om at det "godt kunne betale sig at tage en fortune cookie", opfordring til at google hvad det var... osv. så var det svært at få folk til at lytte til værtinden i det hele taget, fordi min evne til at råbe højt og skælde ud for at få ro, var umuligt fordi mundtøjet ikke virkede som det plejer. Så deeet... Jeg forsøgte mig ellers med menneskelige talerør og alt muligt :rolleyes:
Da ingen til denne Evas Fredagsbar ej heller tog initiativ til Bingo, og jeg ikke havde mere end sammenlagt 8 minutter hvor jeg sad ned, havde jeg forberedt en "Plan B". 
At den ene med-værtinde meldte fra få timer før, gjorde også at der kun var mig til plenum-flirt fordi den anden var optaget hele tiden og måtte i kiosken efter kondomer midt i det hele :D 
Lyyyyyt til hvad værtinden siger i stedet for bare at afbryde, overdøve og vende det døve øre til når der både skal hjælpes med madlavningen og de praktiske ting... de fleste af jer har været med mange gange før, og kender ligesom konceptet. Byd ind også uden man skal tæt på tvinge jer i forklæder og slå takt med en tromme, 'ing? 
Frihed under ansvar... og sådan noget... man ved ikke hvilke forkælelser man går glip af fordi man ikke gider høre efter og hjælpe til... siger det bare. Tvivler dog på at det er værd at sige "så kan I lære det!" men tænker det altså lidt :P 
Kan vi ikke løfte lidt mere i flok, så skal vi ha' en Conni med igen, og en Conni koster penge, og så bliver det jo dyrere. Der er i forvejen ikke overskud for værtinden.
Voksen-skældud SLUT

Jeg glæder mig til næste gang!
Forhåbentlig er med-værtinderne fuldtallige, snakketøjet og volumen-knappen tilbage til normale tilstande hos værtinden til den tid... på godt og ondt :lol:

Kærligst, Eva <3
og Fredagsbarbarinderne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 3 timer siden:

Du har vundet en Lingam massage hos Eva (altså mig med en anden kasket) til halv pris... eftersom du allerede er VIP abonnent og får det til halv pris i forvejen, så er det altså en gratis tur på briksen hos @Lemongrass Lingam :) 
Betingelser osv. kan vi lige tage i privat dialog i sms, 'ing? :wub:

Jeg takker, bukker og nejer:lol: (skulle bare have spist alle sammen) :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Parthenia skrev, 1 time siden:

Jeg takker, bukker og nejer:lol: (skulle bare have spist alle sammen) :P

Haha well... jeg sagde alle fire gange "der er kun een til hver MAND"... så det var da blevet diskvalifikation hvis du havde nappet en af de andres :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har i hjemmet besluttet ikke at få flere killinger når to ud af tre dør med kort varsel:ph34r:.. Så det var lige en killingekrise der gjorde "tagteamet" halveret.. 

Næste gang skal der edermame nogle vilde heste til at holde mig fra festen det lover jeg på bedste spejdermaner:P..

Du så skøn og overskudsagtig @Evas Fredagsbar jeg håber ikke din oplevelse var for stresset<3..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilbage igen efter lidt fravær vil jeg lige kommentere på min første fredagsbar.

Det var en positiv oplevelse at kunne tale med andre kunder og piger under afslappede former og er absolut noget jeg vil gøre igen når lejligheden byder sig.

Selve stedet ku' være mere egnet. f.eks med flere muligheder for at gennemføre aftaler om kvalitetstid med de deltagende kvinder.

Men jeg forstår, at der ledes efter mere egnede diskrete lokaler hvor økonomien passer.

Desværre fik jeg ikke lejlighed til en omgang sjov med Julie SweetKisses hvad der ellers var planen, men jeg blev desværre hurtigt træt.

Det kastede dog et besøg hos argentinske Emma af sig dagen efter - Anmeldelse tilføjet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...