Hop til indhold
Heldige-asen

Hvor ofte får i tilbudt ekstra gratis? Og hvordan håndterer i at ses privat?

Recommended Posts

Jeg har nu besøgt massage klinikker i nogle år, og for det meste klikket super godt med damerne. Så godt at de i ny og næ tilbyder ekstra gratis og åbne for at ses i det private.

Jeg kommer som regel og får 1 times massage udelukkende, hvor de altid er overrasket over jeg ikke vil have andet. De spørger nysgerrigt om jeg ikke kunne tænke mig diverse ydelser, hvorefter jeg nævner, det har jeg ikke lyst til, medmindre jeg føler en vis form for connection, og jeg er sikker på at pigen også har lyst mig - ergo jeg betaler ikke for sex.

Denne tilgang sætter mig i situationen, at nogle gerne vil vise deres oprigtige interesse i mig ved at tilbyde ekstra eller at tage på dates, hvilket får mig til at føle mig godt tilpas med mig selv (hvis det altså er reelt). Dette gør jeg så brug af, når jeg føler mig lidt ensom nogle gange.

Har andre samme oplevelser, hvordan håndterer i det og føler i at i udnytter nogle, som måske allerede har det svært?

Jeg kan være bange for, at de forestiller sig at blive mere seriøse, hvilket jeg ikke er interesseret i, dog giver jeg dem mulighed for at vise dem rundt i landet og tage dem på dates, hvor vi hygger os enormt (Min oplevelse er at de lever ret indelukket, i mindre provinsbyer ret ofte, og ikke oplever en skid).

Jeg vil bare gerne hygge mig og have det sjovt med damerne, og opbygge et solidt netværk af fwb, betalt med gode stunder og oplevelser, frem for penge. Jeg har en idé om at de evt. ville blive jaloux og at der kan opstå et værre drama, hvis flere snakker sammen - tror i de snakker sammen på tværs af klinikkerne og har kontakt på den måde? 

- dem der vil, må også gerne dele annoncer på flotte, dygtige og charmerende piger, de forestiller sig, kunne lade sig charmere til at blive bollevenner/date en ung flot fyr, efter at give 1 times massage og gode samtaler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig fået tilbudt noget gratis på klinikker. 

Men jeg er på den anden side heller ikke nogen ung, flot fyr længere, ej heller et heldigt asen...

Redigeret af W.C. Fields

Del dette indlæg

Link til indlæg
Heldige-asen skrev, for 49 minutter siden:

Jeg har nu besøgt massage klinikker i nogle år, og for det meste klikket super godt med damerne. Så godt at de i ny og næ tilbyder ekstra gratis og åbne for at ses i det private.

Jeg antager det er Thai klinikker du besøger, og i så fald kan jeg godt genkende billedet til en vis grad.

Mange Thai søger en fast afgang til ophold i danmark, og hvis de vurderer dig som en mand der gider brødføde dem og tage sig af dem og deres børn osv - så kan der godt nogle gange være en del gratis oplevelser.

Det er deres måde at score på, og når du så spiller med ved at vise dem rundt og måske byde på middag osv. - så antager de at du på sigt kan være kæreste og sponsor, ikke bare på sex, men på et helt liv. 

Hvis du vil opføre dig anstændigt bør du tidligst muligt være ærlig om at du mest går efter egen bekræftigelse og gratis fisse, og ikke ønsker at have et reelt forhold med dem.

Men jeg kan tage fejl - så det måske er velhavende danske massører der ønsker at indlede nærmere relation til dig, og ikke kvinder fra lande med lav indtægt? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ret normalt, at du får tilbudt lidt ekstra, når der er gensidig sympati, hvad underligt er der i det ? Og nogle piger kører så stramt på: En slags service til alle, så dem bør du have mødt mange af også, men du skriver jo også: I ny og næ.

Hvis jeg tager en GP ud på en cafe, så behandler jeg hende pænt og nydeligt, ligesom det var en hver anden date. Husk, at selvom det er en 'gratis ydelse', så kan det også være opmærksomhed til en stamkunde, der skal fastholdes. 

Vær ærlig om dine intentioner.

Kort sagt: Opfør dig anstændigt og ærligt overfor GPere - og for alle andre mennesker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været fast gæst hos et par piger over noget tid. Ikke at jeg er der hver uge, men når lysterne er til massage, så er det altid dem jeg besøger. Og hvad der er inkluderet i prisen er da også vokset med tid. En af pigerne har da også til tider spurgt om hin ikke måtte komme forbi og besøge mig. Hin har aldrig lagt op til forhold, men vi er landet som friends with benefits. Hun har lært mig at lave thai mad, og jeg har hjulpet hende med div ting. Og så boller vi som kaniner når lysten er der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For et par år siden havde jeg "et forhold" til en thai kvinde, som jeg havde besøgt en del gange.

Hun begyndte gradvist at gå langt over tid og vi hyggesnakkede efter massagen, hvor jeg fik en masse at vide om hendes opvækst og private forhold. Hun opfordrede til, at jeg tog en flaske vin med. Vi skrev sammen dagligt på Whatsapp.

Til sidst sagde hun selv, at hun ikke ønskede at jeg skulle betale og jeg inviterede hende på en date i København med overnatning på et hotel. Forholdet endte, da hun var nødt til at tage hjem efter tre måneders ophold. Da hun havde forladt landet ændrede tonen sig og hun gav udtryk for, at hun ikke kunne lide det hun lavede mens hun var her. Derefter afbrød jeg kontakten. Hun er kommet tilbage to gange siden, hvor jeg ikke har besøgt hende.

Jeg har haft en anden oplevelse med en kvinde, der skrev til mig og spurgte om jeg ikke nok ville komme og besøge hende, da hun savnede mig. Prisen for besøgene var til sidst helt i bund og flere gange betalte jeg ikke.

Her i foråret havde jeg en kort seance med en kvinde, der anmodede om at skrive sammen og ville være "sex friends". Andet besøg var gratis.

Alle de tre omtalte kvinder er stadig aktive her i landet. De er ikke handlede kvinder. Enten ejer de selv deres sted, eller også bestyrer de stedet og lejer lokalerne. De har alle givet uopfordret udtryk for at de har nydt vores samvær, hvilket jeg også har mærket ved hvert besøg.

Mit input til debatten vil være, at der er meget stor forskel på thaikvindernes indstilling til deres kunder. Jeg har generelt skåret kraftigt ned på mine besøg, da min oplevelse er, at de fleste af kvinderne uanset hvad de siger i starten, er sårbare og fanget i en situation, der i hvert fald i et vist omfang er uønsket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

jeg kommer ikke i thai miljøet - men har dog overvejet det.

men hos andre gp oplever jeg ofte de enten spørg om jeg vil slikke dem lidt mere, eller om jeg vil gøre det igen - ofte oplever jeg også de siger jeg, gerne må blive ved, da jeg altid prøver at afslutte - så det kan være afsluttet, til den tid jeg har betalt for. Jeg er tit længere tid fordi hun indbyder til mere, eller ikke har travlt.

så jeg syntes bestemt man får mere for pengene - dog presser jeg dem aldrig i pris -og prøver heller selv aktivt at trække tiden ud. 

jeg har dog 2 gange haft et privat forhold til en glædespige efter besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Densøde skrev, for 5 timer siden:

Jeg har generelt skåret kraftigt ned på mine besøg, da min oplevelse er, at de fleste af kvinderne uanset hvad de siger i starten, er sårbare og fanget i en situation, der i hvert fald i et vist omfang er uønsket.

Jeg har det det sammen som dig ….

Overfladen ser fantastisk ud  … men ikke nødvendigvis under ……

Del dette indlæg

Link til indlæg
Valbyguy skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har det det sammen som dig ….

Overfladen ser fantastisk ud  … men ikke nødvendigvis under ……

Ja præcis. 
og man er godt naiv hvis man tror de rejser så langt fordi de synes det er sjovt. 
der er altid en bagside af mønten, som langt de fleste kunder er fuldstændig uvidende om. Eller decideret vælger at lukke sine øjne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Får aldrig tilbudt ekstra, fordi jeg mestendels køber kvindernes tid all inclusive. Det er fedt når det drejer sig om kvinders services men jeg køber det aldrig på charterferie :-)

Meen så er der det med tiden. Får aldrig tilbudt mere tid, men som forleden jeg havde bestilt en time, det var totalt vidunderligt, right down memory lane hos en kvinde jeg ikke havde besøgt længe.

Skulle selvfølgelig betale for parkering så gav  den rigelig tid troede jeg ! 

Først da jeg kom ud kiggede jeg på uret, den time var pludselig blevet til 1½ time. Så der var kun få minutter tilbage af parkeringstiden. Havde jeg ikke bestilt så lng tid og fået en parkeringsafgift havde det været det så rigeligt værd.

Så det er sådan det går når jeg får ekstra. Hvor tit ? Det vil jeg ikke afsløre.

Men pillowtalk og ligge i ske og kæle kan også noget og det kan man bruge meget tid på.

Er gået fra kunde til sugardaddy med en GP, DET har kostet kassen, men er det hele værd.

Kom hjem fra 5 ugers ferie i Frankrig dødssyg af corona eller influenza eller eller. Gik på hovedet i seng kl 19. 19.30 stod hun squ i mit soveværelse og sagde du har vel ikke noget i køleskabet, så nu må du altså lige sige hvad jeg skal købe. Med sig havde hun en kæmpe kasse med tomater og agurker, og så kørte hun i Netto og fik det mest nødvendige. Pga min hosten osv kom hun desværre ikke så tæt på at jeg kunne kysse hende tak, sex var jeg slet ikke til.

Men så er det det hele værd. Er vi kærester ? Det påstår vi vi ikke er. Er vi forelskede det påstår vi også vi ikke er.

Men jeg har annonceret at vi skal have en kammeratlig samtale men har været for syg endnu til at gøre det.

Men vi skal have orden på det der for alt det vi gør peger på både kærester og forelskede, men vi er jo voksne mennesker ik. :D

Redigeret af Moden slikken M
tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for de gode tilbagemeldinger og historier fra jeres oplevelser.  Helt korrekt antagelser om at mine oplevelser primært har været i thai-miljøet.

Jeg enig med flere og vil gerne understrege at jeg har behandlet alle damer godt, og det at de netop gerne vil bruge deres tid på mig “gratis”, viser mig at de nyder mit selvskab ligesåvel.

det at være ærlige med intentioner er lidt mere kompliceret end som så, synes jeg…

hvis de spørger, så klart vil jeg give et ærligt svar om, hvor jeg står nu og her, men fremtidigt er uvist. Dog ser jeg ingen grund til at bringe op “hey jeg vil bare knalde gratis og hygge mig”, ud af det blå, de nævner jo heller ikke “hey jeg vil kun se dig, fordi jeg tror du vil forsørge mig i fremtiden”(meget generaliserende eksempler I know, men i forstår pointen).

For mig er det mere om at tage det som det kommer, og hvis man så fornemmer længere i processen, at det er godt at have en snak om hvor man står og hvilke forventninger der er lagt på bordet, så er det jo bare fjong og så tager man den samtale når en af parterne tager initiativ til at åbne den.

derudover tror jeg ikke dem jeg har mødt, har rejst her til fordi de synes det er det fedeste, men  pga. strenge levevilkår derhjemme. Men hvorfor så ikke netop ikke give dem valg og mulighed om at få de fede oplevelser, vise dem rundt, giv dem et break fra en hård hverdag og lad dem føle de også bliver set i øjenhøjde… og vælge sex hvor, jeg fornemmer, de rent faktisk har lyst og tager intitiativ til det. Win/win situation 

- For at opdatere status har jeg haft en vidunderlig weekend med en af thai pigerne. Vi blev dog taget på fersk gerning af chefen, da jeg kom og hentede hende om natten, hun sneg sig ud og blev set på deres videoovervågning… nu bliver hun sent til ny lokation mange timer væk, øv øv… hun kommer dog på besøg sine snareste fridage og er sulten efter flere oplevelser og gode stunder :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder ikke godt. Sneget sig ud om natten fra chefen??? Det lyder som steder der burde politianmeldes.

De steder jeg har prøvet har været i Københavnsområdet hvor jeg har set pigerne i deres fritid - altså typisk fra deres egen lejlighed eller lignende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 1 time siden:

Det lyder ikke godt. Sneget sig ud om natten fra chefen??? Det lyder som steder der burde politianmeldes.

Ikke optimale forhold nej, hun er på jagt efter at finde sit eget sted, men det er ikke nemt at finde i denne situation. 

en politianmeldelse, vil mest af alt have store konsekvenser for de hårdtarbejdende piger, som har ofret næsten alt på at komme her, og tilbage står en urørt bagmand som har en lang kø af nye kvinder som kan træde til - indtil man rent faktisk kan ramme bagmændene hvor det gør ondt, synes jeg ikke det er den rigtige vej at gå.

Jeg synes nu hun skal have mulighed for at spare lidt op og få sit eget sted, forhåbentligt med bedre vilkår og give nytilkomne en bedre oplevelse end hende selv 

dog er jeg ikke en helligånd og kan derfor ikke sige hvad der er rigtigt og forkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...