Hop til indhold
Domin

Sex i bil oplevelse ved Skanderborg

Recommended Posts

Hej Brødre 

Efter at være kommet tilbage til DK, efter en  udstationering, tog jeg chancen til at møde ps://annoncelight.dk/showad/305269  :)som jeg har været sammen med før. Det fortrød jeg bestemt ikke :) Hun er og bliver bare en skøn oplevelse, en oplevelse jeg kun kan anbefale til andre. Både hende og bilen får en klar 10 ud af 10 Lækker og dejlig, begge udstyret til en gang lagen gymnastik :D:P Outfittet med lange støvler tænder mig og hendes frække væremåde sætter stemningen i gear. (opad) Pas godt på hende drenge :):) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bollede du hende eller kun blow ?

alle anmeldelserne er blow, kunne godt tænke mig at høre om hun også boller godt.

BUNDGAARD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MogensJ
BUNDGAARD skrev, den 21.8.2024 at 21:59:

Bollede du hende eller kun blow ?

alle anmeldelserne er blow, kunne godt tænke mig at høre om hun også boller godt.

BUNDGAARD

Jeg traf hende i går, da hun disse dage er omkring Tønder.

Hun sutter virkelig godt og jeg kneppede hende også kort, hvor hun både er til kærlig missionær og hårdere stød bagfra, som hun selv bad om.

Virkelig sød kvinde og i mine en øjne en lækker og flot MILF type, da hun er lidt ældre end mig. Alder passer meget godt.

Fik til fulde indfriet forventninger ovenpå andre gode anmeldelser og bestemt et besøg igen hvis vi er i nærheden af hinanden.

Redigeret af MogensJ

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...