Domin 66 Skrevet 19. August Hej Brødre Efter at være kommet tilbage til DK, efter en udstationering, tog jeg chancen til at møde ps://annoncelight.dk/showad/305269 som jeg har været sammen med før. Det fortrød jeg bestemt ikke Hun er og bliver bare en skøn oplevelse, en oplevelse jeg kun kan anbefale til andre. Både hende og bilen får en klar 10 ud af 10 Lækker og dejlig, begge udstyret til en gang lagen gymnastik Outfittet med lange støvler tænder mig og hendes frække væremåde sætter stemningen i gear. (opad) Pas godt på hende drenge 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BUNDGAARD 29 Skrevet 21. August Bollede du hende eller kun blow ? alle anmeldelserne er blow, kunne godt tænke mig at høre om hun også boller godt. BUNDGAARD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MogensJ Skrevet 23. August (edited) BUNDGAARD skrev, den 21.8.2024 at 21:59: Bollede du hende eller kun blow ? alle anmeldelserne er blow, kunne godt tænke mig at høre om hun også boller godt. BUNDGAARD Jeg traf hende i går, da hun disse dage er omkring Tønder. Hun sutter virkelig godt og jeg kneppede hende også kort, hvor hun både er til kærlig missionær og hårdere stød bagfra, som hun selv bad om. Virkelig sød kvinde og i mine en øjne en lækker og flot MILF type, da hun er lidt ældre end mig. Alder passer meget godt. Fik til fulde indfriet forventninger ovenpå andre gode anmeldelser og bestemt et besøg igen hvis vi er i nærheden af hinanden. Redigeret 23. August af MogensJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg