Hop til indhold
Carajo

Sexuelt overførte sygdomme?

Recommended Posts

Jeg står overfor at skulle et smut til Thailand.

Planen er afslapning, øhop og almindelig sightseeing.

Jeg skal ikke have en "feriekæreste", men derimod zoome ind på mulighederne når behovet er der.

Mht sexuelt overførte sygdomme er det så ikke lidt russisk roulette? Er det højrisiko at samle en pige op fra Beach road eller baren?

Hvad er Jeres erfaringer. Jeg håber I vil dele lidt ud af Jeres viden.

MVH C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kondom kondom kondom, andet er der ikke at sige.

når man tager en pige fra Beachroad, så ved du ikke hvem det er, og hvis du bor på et hotel, lejlighed, hvor hun ikke bliver registreret ved ankomst, så er det risikabelt.  De fleste hoteller forlanger at se id på “gæster” , og det ligger ved vagten til hun forlader hotellet, og når hun forlader hotellet, så kan vagten finde på at ringe til dit værelse og høre om alt er ok, det er en services der er til for at passe på dig.

Det mest sikker er at tage en pige fra en bar, ja der er en lille Bar fee der skal betales, men så ved du hvor hun arbejder og ved problemer kan man opsøge baren. Uanset hvor du har fundet hende vil hun stadig skulle aflever id hos vogten, på de fleste hoteller.

Pas på dig selv, og nyd det, og lige et sidste råd, husk KONDOM. (Køb dem evt hjemme fra, så kan du få de tynde)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, 1 time siden:

Det mest sikker er at tage en pige fra en bar, ja der er en lille Bar fee der skal betales

Det med den lille bar fee - passer ikke længere, da pigerne/baren ofte forlanger 700 Thb  eller mere - og man skal som regel regne med også at måtte spendere et par ladydrinks og høre på tårnhøj musik, så man ikke kan snakke fornuftigt sammen, inden man finder den rigtige at tage med hjem.

Selvfølgelig skal man også passe på med pigerne på Coconut - men grunden til at de står der er ofte at der er tale om enlige mødre, der ikke har mulighed for at arbejde fuldtid på en bar eller leve op til deres indviklede regler med mht. at sælge ladydrinks eller shots, så pigerne efterhånden bliver alkoliserede og får høreskader pga. den infernalsk høje musik, som ingen alligevel kan høre substansen af, når de omkringliggende barer også konkurrerer om at spille højest og på den måde tror at de kan lokke flere kunder til.

En måde at undgå barfine, er at besøge barer med freelancere, men også her er musikken tårnhøj - men man undgår at barfine og at betale ladydrinks - til gengæld er drinkpriserne ofte lidt højere - men kom tidligt, hvor de evt. har happy hour - og scorer man tidligt - er natten desto længere ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for Jeres svar.

Jeg er helt klar over kondomets nødvendighed. Men den sexuelle akt indeholder oftest mere end brugen af et kondom. 

Derfor er jeg nysgerrig efter Jeres erfaringer om, hvorvidt pigerne på gaden, i barene eller thaifriendly eller andet er mere "raske-clean-screenet" for sexuelt overførte sygdomme.

Tak for gode råd iøvrigt.

MVH C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Carajo skrev, for 5 timer siden:

Jeg er helt klar over kondomets nødvendighed. Men den sexuelle akt indeholder oftest mere end brugen af et kondom. 

Derfor er jeg nysgerrig efter Jeres erfaringer om, hvorvidt pigerne på gaden, i barene eller thaifriendly eller andet er mere "raske-clean-screenet" for sexuelt overførte sygdomme.

Nogle piger kysser ikke - men vil gerne suge pik uden kondom - den kan du så tænke over ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Nogle piger kysser ikke - men vil gerne suge pik uden kondom - den kan du så tænke over ;-)

Jeg er ikke helt med? :) - så de tror det at kysse smitter mere, eller hvad tænker du? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske det at kysse er mere personligt, måske for tæt på, hvorimod BJ  er en del af jobbet :P smitte risikoen er minimal ved begge dele 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Carajo skrev, den 19.8.2024 at 09:54:

Er det højrisiko at samle en pige op fra Beach road

NB. pigerne på beach road har og andre steder i Pattaya sjældent kondomer i tasken, da hvis de bliver visiteret at politiet og har kondomer i tasken - så har de en dårlig sag mht. undgå at få en fine for at drive prostitution, som er ulovligt i Thailand - og især på Beach Road udfører politiet jævnligt razziaer - hvor jeg siger til pigerne at de bare skal skynde sig at løbe ud i vandet, da jeg tvivler på politibetjentene i deres fine stramsiddende uniformer, vil løbe efter dem der ;-)

Men pigerne bliver hevet med på stationen eller truet med det, hvis ikke kan betale en bribe - så har de også penge i tasken - ryger de lige i politibetjentenes egne lommer.

Hvis man ikke vil have en pige fra Beach Road med hjem på værelset, kender de sikkert et sted i en af de små gader overfor, hvor man kan leje et værelse i kortere tid - jeg har prøvet det en enkelt gang - så skulle man pludselig oveni værelsesprisen betale ekstra for både kondom og håndklæde - og fordi værelset havde aircon - kostede det lidt ekstra, men der var intet brusehåndtag - kun en slange og man kan i Thailand købe både brusehåndtag og slange for 100 ThB - så det holder jo ikke at forlange ekstra for aircon eller kondom og håndklæde - men hvor kan folk være smålige - eller som vi siger i DK: holde på kronen og lade daleren rulle, da hende mutteren jo kunne have fået tilbagevende kunder ved at tilvejebringe ordentlige forhold :-(

Jeg ville gerne tage flere piger fra Beach Road med hjem i condoen, hvor jeg har det der skal til for at skabe rigtig hyggestemning - og hvor jeg kan slappe af, men ofte vil pigerne fra Beach Road kun Short Time - ellers har de ihvertfald 1000 undskyldninger for at de skal hurtigt tilbage - og nogle af dem vil ikke engang kysse og CIM koster ekstra.

Nej, så holder jeg mig hellere til mine faste piger, som gerne vil med ud at spise, bliver hele natten, vasker op og gør rent - og ofte også gerne gør det uden kondom og nyder CIM mm. ;-)

Jeg har kun 1 gang fået klamydia med hjem fra Pattaya - og det mener jeg måtte være fra en barpige på "the dark side" (på den anden side af jernbanen), som både var god til at kysse og spille pool - det er mit indtryk at pigerne på "the dark side" - er de bedste til at kysse og jeg havde derfor inviteret hende hjem i condoen - og da vi tog et bad sammen, kom jeg "uforvarende" til at tage hende uden kondom -  hun sagde ellers hun havde fyr på - men han må vist have været lidt mere fremme i skoene end hun var orienteret.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

og jeg havde derfor inviteret hende hjem i condoen - og da vi tog et bad sammen, kom jeg "uforvarende" til at tage hende uden kondom

Du kan naturligvis ikke bebrejdes at du uforvarende kommer til at tage en pige uden kondom i badet :). Det er den slags, der bare sker for alle. Men ud fra din åbenlyse erfaring fra Thailand, tror jeg godt at man med rimelighed kan konkludere at med/uden debatten ikke er særlig forskellig fra Danmark til Thailand. Nogle af os - mig selv indbefattet - værdsætter manglen på kondom så meget, at vi godt kan leve med en lille risiko. Og andre er mere bekymrede. Og sådan er vel det. Blandt thaipiger i både Danmark og Thailand..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Carajo skrev, den 20.8.2024 at 09:21:

Tak for Jeres svar.

Tak for gode råd iøvrigt.

MVH C

Jo flere kunder :D jo større er risikoen for overførte sygdomme :wub: derfor  mange  piger i soap massage stederne bliver testet jævnligt :) så min erfaring er brug kondom med pigerne på dine nævnte steder 

Men som du nævner den sexuelle akt kan sagtens være uden :D men når pilen skal ind, så på med kondom :D

Eneste alternativ er at få dig en fast pige, så ryger kondomet hurtigt af :D det er min erfaring 

Men som du skriver vil du ikke have en feriekæreste så..... :wub: kondom kondom  kondom som grydeske så klogt skriver :)

Butterfly 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke været i Thailand, men jeg har knaldet godt over 50 piger uden kondom og jeg har aldrig fået nogen kønssygdom, ingen gang herpes, som jeg blev testet for for et par uger siden.

Jeg har knaldet uden i Danmark, Kenya, Rwanda, Uganda, Tanzania, Madagascar, Ghana, Filippinerne, Cuba, Tyskland, og fået øko blowjobs i endnu flere lande. I Afrika bruger jeg prep og HIV/AIDS tests. Og i stort set alle landene har jeg taget doxycyclin, som både er malaria medicin og beskytter imod bakteriebårne kønssygdomme.

Hovedparten af pigerne har jeg mødt via Tinder og Badoo.

Redigeret af Jersey86

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jersey86 skrev, den 27.8.2024 at 07:42:

Jeg har ikke været i Thailand, men jeg har knaldet godt over 50 piger uden kondom og jeg har aldrig fået nogen kønssygdom, ingen gang herpes, som jeg blev testet for for et par uger siden.

Jeg har knaldet uden i Danmark, Kenya, Rwanda, Uganda, Tanzania, Madagascar, Ghana, Filippinerne, Cuba, Tyskland, og fået øko blowjobs i endnu flere lande. I Afrika bruger jeg prep og HIV/AIDS tests. Og i stort set alle landene har jeg taget doxycyclin, som både er malaria medicin og beskytter imod bakteriebårne kønssygdomme.

Hovedparten af pigerne har jeg mødt via Tinder og Badoo.

Ja, det er da super godt... Min gamle far har røget i 60 år... Så det er ikke farligt at ryge.. altså min pointe er at det ikke er forbudt at tænke sig om.. hvis vi løber en kalkuleret risiko med åbne øjne skal jeg på ingen måde pege fingre af dem, der får et eller andet... Jeg gør det jo selv, fordi jeg stoler på min dejlige kvinde derude... men helt sikker bliver jeg aldrig...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...