Petermann 31 Skrevet 20. August Jeg var forbi i går fik en god sportmassage af mutter . Jeg tror at der er en kvinde mere jeg så hende hun er ikke thai med har store bryster så jeg ved ikke om jeg skal forbi igen inden jeg kører nord på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bukas 23 Skrevet 21. August Var mutter nøgen da hun masserede dig, og fik du hj. Tror jeg vil forbi snart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 31 Skrevet 21. August bukas skrev, 1 time siden: Var mutter nøgen da hun masserede dig, og fik du hj. Tror jeg vil forbi snart. Ja det var hun og var i godt humør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bukas 23 Skrevet 21. August Super og tak. Jeg kører forbi.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 31 Skrevet 29. August Petermann skrev, den 20.8.2024 at 17:18: Jeg var forbi i går fik en god sportmassage af mutter . Jeg tror at der er en kvinde mere jeg så hende hun er ikke thai med har store bryster så jeg ved ikke om jeg skal forbi igen inden jeg kører nord på Hej er der nogen der ved om der er en anden kvinde der ellers vil jeg kører forbi inden jeg tager nord på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 31 Skrevet 30. August Petermann skrev, den 29.8.2024 at 10:00: Hej er der nogen der ved om der er en anden kvinde der ellers vil jeg kører forbi inden jeg tager nord på Så har jeg været forbi Søderbogvej 7 i Kruså og få en god massage + ekstra fra hendes den nye det var rigtigt godt. Hun er der ikke hver dag så ringe og spørge om hun er der. Jeg glæder mig til næste gang jeg kommer til Sønderjylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bukas 23 Skrevet 1. September Var forbi og ja fik god massage og alt hvad jeg kunne drømme om, ja af veninden i huset. Kommer igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Xl53 7 Skrevet 4. September Tager hun kun kontanter? Kan ikke huske det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg