Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi i går fik en god sportmassage af mutter . Jeg  tror at der er en kvinde mere jeg så hende hun er ikke thai med har store bryster så jeg ved ikke om jeg skal forbi igen inden jeg kører nord på 

Del dette indlæg

Link til indlæg
bukas skrev, 1 time siden:

Var mutter nøgen da hun masserede dig, og fik du hj.

Tror jeg vil forbi snart.

Ja det var hun og var i godt humør 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petermann skrev, den 20.8.2024 at 17:18:

Jeg var forbi i går fik en god sportmassage af mutter . Jeg  tror at der er en kvinde mere jeg så hende hun er ikke thai med har store bryster så jeg ved ikke om jeg skal forbi igen inden jeg kører nord på 

Hej er der nogen der ved om der er en anden kvinde der ellers vil jeg kører forbi inden jeg tager nord på 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petermann skrev, den 29.8.2024 at 10:00:

Hej er der nogen der ved om der er en anden kvinde der ellers vil jeg kører forbi inden jeg tager nord på 

Så har jeg været forbi Søderbogvej 7 i Kruså og få en god massage + ekstra fra hendes den nye det var  rigtigt godt. Hun er der ikke hver dag  så ringe og spørge  om hun er der. Jeg  glæder mig til næste gang jeg kommer til Sønderjylland. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi og ja fik god massage og alt hvad jeg kunne drømme om, ja af veninden i huset. Kommer igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...