Hop til indhold
theplum

Alisa Aalborg

Recommended Posts

Jeg har skrevet med hende og hun holder en længere velfortjent ferie, men lover hun kommer tilbage til Aalborg, men ved ikke hvornår

Håber også hun snart dukker op, da udvalget i Aalborg i øjeblikket ikke er overvældende af selvstændige engelsktalende gp'er og trænger virkelig til at besøge en petit serviceminded pige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vurderer. at i den lange tid hun har været væk fra Danmark, så ser hun efter de nyeste billeder ikke mere ud som den lille petit blonde gp'er  som jeg foretrækker

Er der nogen der kan bekræfte dette ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
NP Dok skrev, for 4 timer siden:

Jeg vurderer. at i den lange tid hun har været væk fra Danmark, så ser hun efter de nyeste billeder ikke mere ud som den lille petit blonde gp'er  som jeg foretrækker

Jeg har mødt hende i Juni og hun var lige såå lækker som altid- :wub: Jeg mener at hun stadig er meget Fit. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NP Dok skrev, den 22.9.2024 at 11:25:

Hun er en mega lækker kvinde. Og de nye billeder er …. Lækre 

Er der andet at sige :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
User2002 skrev, den 16.9.2024 at 10:54:

Hello, my dears:wub: I want to thank all of You for your concern, You make me feel appreciatted! I had taken a longer holiday to enjoy the summer home, but now I am back in Aalborg:D and eager to see all of you<3

Hvis du synes det er dejligt at være efterspurgt. Hvorfor forlader du så byen så hurtigt? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr.swingking skrev, den 25.08.2024 at 23:20:

Să nu crezi cu adevărat că vine. A fost incomod pentru ea înainte de a merge acasă. Apoi se gândește că poate s-a săturat 

I want to clarify this also . I didn't have any bad experiences, I always take care of who I meet .IT was just a stressful time for me :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
User2002 skrev, for 21 timer siden:

I want to clarify this also . I didn't have any bad experiences, I always take care of who I meet .IT was just a stressful time for me :D

That is good to hear that nothing bad happened 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NP Dok skrev, den 22.9.2024 at 11:25:

Ha ha - hun er stadig lige petit og fin. Jeg tror det er billederne der snyder fordi de er tætte på. (eller måske ældre billeder) - men fin, slank og pisse lækker er hun stadig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

På det billede hvor hun står i læddertøj er brysterne støre end i virkeligheden, men det er stadig et fantastisk billede af Alisa.

Hun er mega dejlig..

Redigeret af Holm64

Del dette indlæg

Link til indlæg
Holm64 skrev, den 30.9.2024 at 00:53:

På det billede hvor hun står i læddertøj er brysterne støre end i virkeligheden, men det er stadig et fantastisk billede af Alisa.

Hun er mega dejlig..

Jeg tænker det er et foto af ældre dato. 
hun er slank, fast, har kurver, og middel små ægte faste lækre bryster 

så det er det der tæller 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...