Bessermann 33 Skrevet 22. August Så fik jeg besøgt den legendariske Jenny på Vardegade. Hun er en meget smuk lady, hun var lidt reserveret i starten. efter lidt smalltalk gik det fint. Hendes massage er god og kompetent, dog lå jeg med et ordenligt jern under det meste af behandlingen. Jeg spurgte forsigtigt om der var mulighed for ekstra og at jeg var meget tiltrukket af hende, hun svarede at det havde hun bemærket med et lidt genert smil. Vi blev enige om en 69, wow sikke en lækker krop hun har, alt sidder som på en ung kvinde. Men hendes bløde varme mund omkring min pik og udsyn til hendes lækre røv og fisse varede ikke længe for jeg kom med et brag, jeg fortsatte med at slikke hende indtil hun fik orgasme med små rystelser og støn. Jenny er en skøn kvinde - Jeg kommer helt sikkert til at besøge hende igen, håber hun er med på FP næste gang. 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2446 Skrevet 22. August (edited) https://www.jenny-thaimassage.dk/galleri Redigeret 22. August af lille_peter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JacobCalde85 18 Skrevet 22. August Godt at høre hun stadig kan! Guffede hun eller var det kun dig som var igang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 201 Skrevet 22. August JacobCalde85 skrev, for 2 timer siden: Godt at høre hun stadig kan! Guffede hun eller var det kun dig som var igang? Læs lige en gang til Bessermann skrev, for 5 timer siden: Men hendes bløde varme mund omkring min pik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JacobCalde85 18 Skrevet 23. August Bessermann skrev, for 2 timer siden: Ja Var det din første gang med Jenny? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnnyBeGood 103 Skrevet 23. August Hvad måtte du slippe for 69'eren? Var det CIM? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 23. August Bessermann skrev, den 22.8.2024 at 09:31: Så fik jeg besøgt den legendariske Jenny på Vardegade. Hun er en meget smuk lady, hun var lidt reserveret i starten. efter lidt smalltalk gik det fint. Hendes massage er god og kompetent, dog lå jeg med et ordenligt jern under det meste af behandlingen. Jeg spurgte forsigtigt om der var mulighed for ekstra og at jeg var meget tiltrukket af hende, hun svarede at det havde hun bemærket med et lidt genert smil. Vi blev enige om en 69, wow sikke en lækker krop hun har, alt sidder som på en ung kvinde. Men hendes bløde varme mund omkring min pik og udsyn til hendes lækre røv og fisse varede ikke længe for jeg kom med et brag, jeg fortsatte med at slikke hende indtil hun fik orgasme med små rystelser og støn. Jenny er en skøn kvinde - Jeg kommer helt sikkert til at besøge hende igen, håber hun er med på FP næste gang. Husk der er regler for hvad der skrives. Man kun man må citerer hvad udbyder skriver i annoncen ellers så skal der gives tilladelse fra i dette tilfælde Jenny. Enig i hun ser super spændende ud og er meget tiltrækkende. Tak for anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thungur 301 Skrevet 31. August KnudSan skrev, den 23.8.2024 at 19:01: Husk der er regler for hvad der skrives. Man kun man må citerer hvad udbyder skriver i annoncen ellers så skal der gives tilladelse fra i dette tilfælde Jenny. Det finns ingen regel som säger att man behöver någons tillstånd för att skriva om de tjänster som erbjudits. Reglerna finns här: https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 959 Skrevet 1. September Pyjamasparty skrev, den 31.8.2024 at 03:30: Jenny er konge... Forhåbentlig mere Dronning. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 906 Skrevet 5. September Thungur skrev, den 31.8.2024 at 17:48: Det finns ingen regel som säger att man behöver någons tillstånd för att skriva om de tjänster som erbjudits. Reglerna finns här: https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/ Ikke regler per say, men det er en Uskreven regl at man ikke skriver det, hvis pigen ikke oplyser det i sin annonce. Hvilket giver god mening, da ikke alle kunder kan forvente det samme. Både hvad angår ydelser men os pris. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantric_Man 1 Skrevet 8. September Jørgensen skrev, den 5.9.2024 at 22:35: Taler hun dansk? Jenny taler fremragende dansk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov76 292 Skrevet 17. September Thungur skrev, den 31.8.2024 at 17:48: Det finns ingen regel som säger att man behöver någons tillstånd för att skriva om de tjänster som erbjudits. Reglerna finns här: https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/ Både ja og nej. De interne regler på forumet siger et, men lovgivningen siger noget andet. Det kan jo fx være at ejeren af forretningen oplever tab forårsaget af udtalelser der ikke kan bevises, eller som er direkte usande. I disse tilfælde vil ejeren af domænet, være forpligtet til at videregive oplysninger til Datatilsynet, som et led i civil retssag. En retsag hvor man risikere at blive dømt til at betale for ejerens økonomiske tab, samt for sagens omkostninger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4471 Skrevet 18. September kunforsjov76 skrev, for 11 timer siden: Både ja og nej. De interne regler på forumet siger et, men lovgivningen siger noget andet. Det kan jo fx være at ejeren af forretningen oplever tab forårsaget af udtalelser der ikke kan bevises, eller som er direkte usande. I disse tilfælde vil ejeren af domænet, være forpligtet til at videregive oplysninger til Datatilsynet, som et led i civil retssag. En retsag hvor man risikere at blive dømt til at betale for ejerens økonomiske tab, samt for sagens omkostninger. Arh, du strammer du den da vist lidt ligeligt. Skulle din argumentation være korrekt, så ville Eroguide jo være i fare for problemer, hver gang der blev skrevet en negativ anmeldelse. Thungur skrev, den 31.8.2024 at 17:48: Det finns ingen regel som säger att man behöver någons tillstånd för att skriva om de tjänster som erbjudits. Reglerna finns här: https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/ Nej, det kræver ikke tilladelse, det har du ret i. Men ligesom @KnudSan mener jeg også, at hvis pigens ydelse ikke er nævnt i hendes annonce (eller i Jennys tilfælde hendes hjemmeside), så kan man vælge at lade være med at være specifik omkring, hvad man har fået tilbudt. I forhold til Jenny, så har jeg besøgt hende nogle gange, og har været godt tilfreds. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bessermann 33 Skrevet 18. September Næste gang vil jeg være mindre specifik i mine anmeldelser, med ydelser der ikke fremgår af hjemmesiden/annoncen. Ved nærmere eftertanke kan jeg godt se at det er mest fair overfor de dejlige piger vi har mulighed for at besøge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 722 Skrevet 19. September Besøgte Jenny forleden. Aftalte 1 time med B2B og HJ. Startede med rigtig god almindelig massage på ryggen. Absolut ingen pirring undervejs og heller ingen B2B. Efter vending gik hun direkte i gang med HJ, som hun kørte til enden uden antræk til B2B. Da jeg havde skudt, var det game over. Kommer næppe igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Genfi 3 Skrevet 22. September Besøgte Jenny tirsdag. Aftalte 1 times massage. Fik et god massage i en time hvorefter hun spurgte om jeg ville mere. Det blev et ja tak. Fik et kvarter massage mere og var godt tilfreds. Kan ikke se hvordan en anmeldelse af Jenny kan blive mere spændende hvis man ikke må skrive om mere end hvad hun selv skriver på sin hjemmeside, som kun omhandler massage. Men det er mit 2. besøg og jeg kunne godt være fristet af et gensyn hvis det trykker på de rigtige muskelgrupper... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
random user 27 Skrevet 22. September Genfi skrev, for 2 timer siden: Besøgte Jenny tirsdag. Aftalte 1 times massage. Fik et god massage i en time hvorefter hun spurgte om jeg ville mere. Det blev et ja tak. Fik et kvarter massage mere og var godt tilfreds. Kan ikke se hvordan en anmeldelse af Jenny kan blive mere spændende hvis man ikke må skrive om mere end hvad hun selv skriver på sin hjemmeside, som kun omhandler massage. Men det er mit 2. besøg og jeg kunne godt være fristet af et gensyn hvis det trykker på de rigtige muskelgrupper... Hvis du søger på hende, er der årgamle anmeldelser helt tilbage fra tiden i Ålborggade. Meget positiv omtale, og her kan du se, hvad andre har tilladt sig at skrive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg