Lust4life 124 Skrevet 22. August Jeg holder et lille formiddags event nu på lørdag Læs nærmere her: https://annoncelight.dk/showad/409176 Håber at høre fra jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Metallica 2 Skrevet 24. August Kan kun anbefale en tur hos dette søde par . Var afsted Tirsdag aften til GB. Fruen i huset var virkeligt skøn og kunne tage alt vi kom med . dp . 2 i missen og gagging samtidigt .. Tror aldrig jeg har svedt så meget før haha . Vi var 4 stk mandfolk omkring hende og det klarede hun fint :) Mvh Metallica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Metallica 2 Skrevet 24. August Kan kun anbefale en tur hos dette søde par . Var afsted Tirsdag aften til GB. Fruen i huset var virkeligt skøn og kunne tage alt vi kom med . dp . 2 i missen og gagging samtidigt .. Tror aldrig jeg har svedt så meget før haha . Vi var 4 stk mandfolk omkring hende og det klarede hun fint Mvh Metallica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deepthroat fan 17 Skrevet 31. August Nu skal det snart være tid til at jeg skal deltage og prøve GB for første gang. Hvornår holder du noget igen? @Lust4life Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg