Hop til indhold
Benarbejde

Hvem skriver sådan?

Recommended Posts

Sjov gætteleg-

"Hvad lokker os villige til, at jeg ser jeg valgt de kan.

Jeg havde en stor iskage var et møde med faste betalende elskere, men ikke spørge. har en langtidsaftale uden det er ret almindeligt. "Better safe than sorry"-agtigt kunne kjøbe en time ved besøget, så dem der kan de kan.

Jeg havde en væsentlig højere pris forskellen, og at vælge dansk?

Er de sig i... ja dem der kan købe sig meget siden de går efter akten. Det gør os villige til, at tømme sig i... ja dem kan repræsentere alle mulige mere sikre på danske prostituerede. Og så bliver de udenlandske, er vel lidt i IKEA møbler. Lidt ligesom da jeg ikke altid, handl"

Redigeret af Benarbejde
Finto

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det...gør du lader det til. Prøver du på at give os der læser det et slagtilfælde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er let at forvirre. Ikke helst sikker på, jeg forstår indlægget. Skal jeg forstå det sådan, at udenlandske piger er som Ikea-møbler?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benarbejde skrev, 1 time siden:

Sjov gætteleg

Ja, meget sjov - eller noget ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 8 minutter siden:

Der er hvert fald en der ikke er gode venner med Google translate :lol:

Der er vist en del fordomme om google translate på spil. Den er efterhånden temmelig god ligesom konkurrenterne.

Men ingen autooversættere har noget med sagen at gøre. Det er baseret på faktiske indlæg fra kendte danske skribenter de sidste par måneder. Men hvem.....hehehe

Redigeret af Benarbejde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benarbejde skrev, for 3 minutter siden:

Men ingen autooversættere har noget med sagen at gøre. Det er faktisk fra danske skribenter på sitet her. Men hvem.....hehehe

Nu bliver jeg godt nok nysgerrig,  hvem har skrevet det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
W.C. Fields skrev, for 50 minutter siden:

Jeg er let at forvirre. Ikke helst sikker på, jeg forstår indlægget. Skal jeg forstå det sådan, at udenlandske piger er som Ikea-møbler?

Det er jo et citat, endda med citationstegn - så hvordan skal jeg vide det?

Men du drikker vel aldrig vand når nu fiskene boller i det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 41 minutter siden:

Ja, meget sjov - eller noget ...

Dejlig nem at underholde. Sig til og jeg smider en ny ind.

Redigeret af Benarbejde

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 10 minutter siden:

Nu bliver jeg godt nok nysgerrig,  hvem har skrevet det?

Så du indrømmer det er hylende morsomt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benarbejde skrev, for 5 minutter siden:

Det er jo et citat, endda med citationstegn - så hvordan skal jeg vide det?

Men du drikker vel aldrig vand når nu fiskene boller i det?

Mit vand kommer fra Netto. Ingen fisk der.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benarbejde skrev, for 2 timer siden:

Sjov gætteleg-

"Hvad lokker os villige til, at jeg ser jeg valgt de kan.

Jeg havde en stor iskage var et møde med faste betalende elskere, men ikke spørge. har en langtidsaftale uden det er ret almindeligt. "Better safe than sorry"-agtigt kunne kjøbe en time ved besøget, så dem der kan de kan.

Jeg havde en væsentlig højere pris forskellen, og at vælge dansk?

Er de sig i... ja dem der kan købe sig meget siden de går efter akten. Det gør os villige til, at tømme sig i... ja dem kan repræsentere alle mulige mere sikre på danske prostituerede. Og så bliver de udenlandske, er vel lidt i IKEA møbler. Lidt ligesom da jeg ikke altid, handl"

Eva 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benarbejde skrev, for 23 minutter siden:

Så er du absolut ikke WC Fields. Jeg er skuffet!

Den nye Fields er Beredskabsstyrelsens skabning..Var jeg blevet bedt om at oplagre gin, havde jeg selvfølgeligt gjort det

Redigeret af W.C. Fields

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blablablaaa skrev, for 5 minutter siden:

Bananas ? 

Bananas???

Hvad har jeg nu gjort, andet end at  være mig? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Bananas???

Hvad har jeg nu gjort, andet end at  være mig? 

Overhovedet intet forkert da.. Det jo bare det der at "man" skal gætte personer ud fra hans tekst, synes der sniger sig noget svensk/dansk ind - EL er det bare mig ?? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blablablaaa skrev, for 8 timer siden:

Overhovedet intet forkert da.. Det jo bare det der at "man" skal gætte personer ud fra hans tekst, synes der sniger sig noget svensk/dansk ind - EL er det bare mig ?? :lol:

Det er bare dig. Bananas skriver kun vrøvl når han tager sine påfugle fjer på og puster sig op i intellektuelle overdrev, på ellers er det meget fine og velovervejede indlæg fra hans side. Så Bananas er fin ... for det meste.

Rejse er nærmest uforståelig i sine meget lange lange indlæg så han er en ren guld-grube af sjove indspark som ingen mening giver.

Mit indspark var egentlig bare at finde ud af om der var forskel mellem mit eksemepel  og nogle andres indlæg. Og der er ikke en sætning hvor alle ordene stammer fra en enkel person.

Redigeret af Benarbejde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benarbejde skrev, for 3 timer siden:

Mit indspark var egentlig bare at finde ud af om der var forskel mellem mit eksemepel  og nogle andres indlæg. Og der er ikke en sætning hvor alle ordene stammer fra en enkel person.

Fedt at en der laver en ligegyldig fupquiz gør sig til dommer over hvor uforståelige og intetsigende andres indlæg er :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benarbejde skrev, for 6 timer siden:

vrøvl

NÅ, var ikke klar over, at emnet 'kun' var i form af ævl/kævl -  men hvornår vrøvler Eva så.? 

Benarbejde skrev, den 22.8.2024 at 17:46:

Eva er en og Rejse er en anden. Der er en mere

OG hvem er den sidste DÅ. ?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, den 24.8.2024 at 13:57:

Fedt at en der laver en ligegyldig fupquiz gør sig til dommer over hvor uforståelige og intetsigende andres indlæg er :rolleyes:

Det er ikke et quiz - eller kan du vælge mellem muligheder.

Ja, men det er vel hyggesnak vi er i hvor indlæg gerne må være intetsigende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blablablaaa skrev, den 24.8.2024 at 16:53:

NÅ, var ikke klar over, at emnet 'kun' var i form af ævl/kævl -  men hvornår vrøvler Eva så.? 

OG hvem er den sidste DÅ. ?? 

Det er en hemmelighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...