Hop til indhold
Bella_Selma

Selma & Candy ♥️♥️♥️

Recommended Posts

PUSSY PARTY

“Often imitated never duplicated”

Mini Gang Bang

MAN 09/09 18-19.30 MED SELMA & CANDY
Kan du heller ikke få nok af gangbangs? ;) Så inviter Selma og Candy nu til et frækt, intimt mini GB mandag 9/9! Det bliver hot! 

Pris
1500.- for 1,5 gangbang og lidt forfriskninger 

Depositum
For at sikre dig en plads, kan du med fordel indbetale depositum på PG efter aftale

SEX OG BLOWJOB ALTID MED KONDOM

Vi glæder os til at se jer! 

Tilmeldelse kan ske på [email protected] eller 5019 3215

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan måske komme med denne gang. Endnu ikke sikker. Må jeg spørge om i har et maks antal mænd i lukker ind? (Jeg synes jo det er to af de bedste piger i branchen der stiller op her - så måske bliver der godt fyldt op:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jakoblaursen skrev, for 23 timer siden:

Kan måske komme med denne gang. Endnu ikke sikker. Må jeg spørge om i har et maks antal mænd i lukker ind? (Jeg synes jo det er to af de bedste piger i branchen der stiller op her - så måske bliver der godt fyldt op:)

Hvor er du sød♥️ tak 

Der kommer til at være et Max, der er stadig et par pladser♥️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jakoblaursen skrev, den 10.9.2024 at 08:37:

Var det godt:)??!

Det var vildt frækt og lækkert! ;) Vi håber på at gentage succesen en anden gang, hvis der skulle være stemning for det! <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Candy Cane skrev, den 13.9.2024 at 14:13:

Det var vildt frækt og lækkert! ;) Vi håber på at gentage succesen en anden gang, hvis der skulle være stemning for det! <3

Er ikke i tvivl om at det var lækkert med sådan et par godter som jer to @Candy Cane og @Bella_Selma!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Candy Cane skrev, den 13.9.2024 at 19:13:

jeg er frisk naeste gang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...