Hop til indhold
Lauersen

Hård anal og hygge på hotelværelset med Truntefisen i København

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/277499 (ikke aktiv når hun ikke er i KBH)

https://annoncelight.dk/showad/381520

Havde et absolut glimrende besøg hos Truntefisen da hun var på hotel i Kbh for nylig. Hende og jeg har en fælles seksuel præference som vi i den grad fik dyrket. Og det er: Anal. Hårdt, dybt, længe og intenst. Jeg måtte tage hende og kneppe hende alt hvad jeg ville, møve hende rundt i sengen og på gulvet i alle de stillinger vi kunne finde på, og det blev både til "Rocco" og "Marlon Brando" (Sidste tango i Paris) mens vi svedte, stønnede og skreg.

Vi startede ellers lidt mere blidt med boyfriend-massage til hende. Det er ikke GFE og hun vil ikke kysses på munden, men jeg måtte gerne kysse løs i hendes røv, der som aktiviteterne skred frem blev mere åben og rigtig fræk at bore tungen ind i. Hun var også leveringsdygtig i et dejligt dybt blow, og hendes fisse fik da også en tur selvom hun bedyrede at hun helst bare ville bolles hårdt i røven.

Truntefisen er en varm og smilende dame på min egen alder med en dejlig blød og berøringsvenlig krop. Da jeg absolut ikke havde flere kræfter efter at have gennemkneppet hendes røv så grundigt som det overhovedet var menneskeligt muligt for mig var hun med på bad sammen og en god hyggestund i sengen med cola og snak om hvadsomhelst hvor vi kom godt rundt om hinandens liv.

Det er skønt at møde et menneske hvor man bare går i spænd og nyder en times tid sammen med noget af det man nyder allermest i livet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 1 time siden:

Havde et absolut glimrende besøg hos Truntefisen da hun var på hotel i Kbh for nylig. Hende og jeg har en fælles seksuel præference som vi i den grad fik dyrket. Og det er: Anal. Hårdt, dybt, længe og intenst. Jeg måtte tage hende og kneppe hende alt hvad jeg ville, møve hende rundt i sengen og på gulvet i alle de stillinger vi kunne finde på, og det blev både til "Rocco" og "Marlon Brando" (Sidste tango i Paris) mens vi svedte, stønnede og skreg.

Vi startede ellers lidt mere blidt med boyfriend-massage til hende. Det er ikke GFE og hun vil ikke kysses på munden, men jeg måtte gerne kysse løs i hendes røv, der som aktiviteterne skred frem blev mere åben og rigtig fræk at bore tungen ind i. Hun var også leveringsdygtig i et dejligt dybt blow, og hendes fisse fik da også en tur selvom hun bedyrede at hun helst bare ville bolles hårdt i røven.

Truntefisen er en varm og smilende dame på min egen alder med en dejlig blød og berøringsvenlig krop. Da jeg absolut ikke havde flere kræfter efter at have gennemkneppet hendes røv så grundigt som det overhovedet var menneskeligt muligt for mig var hun med på bad sammen og en god hyggestund i sengen med cola og snak om hvadsomhelst hvor vi kom godt rundt om hinandens liv.

Det er skønt at møde et menneske hvor man bare går i spænd og nyder en times tid sammen med noget af det man nyder allermest i livet.

Hvad kostede sådan en fræk tur med hende?

Har virkelig overvejet hende mange gange herovre på Fyn.

For jeg er selv vildt glad for en villig røv som bare vil og kan tage imod.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ståpik skrev, for 20 minutter siden:

Hvad kostede sådan en fræk tur med hende?

Har virkelig overvejet hende mange gange herovre på Fyn.

For jeg er selv vildt glad for en villig røv som bare vil og kan tage imod.

Der står priser for privat i Fredericia i nr.2 annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 3 minutter siden:

Der står priser for privat i Fredericia i nr.2 annonce.

Ja det kan jeg se nu.

Fik du også blowjob med gummi?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ståpik skrev, 1 time siden:

Ja det kan jeg se nu.

Fik du også blowjob med gummi?

Det var med. Det føles ens for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Masterfelix000 skrev, for 17 timer siden:

Du er for vild Lauersen. Havde troet hun kun var til kom-ind-og-bol-min-røv-og-skrid-igen. Fræk anmeldelse ;-)

Tror jeg faktisk også hun er efter Laursens anmeldelse...

Gad satme godt prøve hende da..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ståpik skrev, for 1 time siden:

Tror jeg faktisk også hun er efter Laursens anmeldelse...

Gad satme godt prøve hende da..

Nu er jeg jo selv mest til at varme op under pigen med massage og forspil, og er glad for at blive og hyggesnakke bagefter. Men Truntefisen nævner at de fleste der kommer vil i gang hurtigt og går hurtigt igen.

Og ja, min lille kæphest: Vi besøger pigerne, vi prøver dem ikke. De er ikke karruseller i Tivoli, men mennesker af kød og blod som vi deler en time i livet med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til trods for at pigen langt fra (er stik modsat af) hvad jeg går efter, så er det en flot og fyldestgørende anmeldelse, og det lyder som om hun er værd at besøge (ikke prøve, point taken!) thumps up ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hver gang jeg ser hendes flotte røv på annoncerene, bliver jeg misundlig på dem der for lov. I er heldige siger jeg til jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, den 22.8.2024 at 16:40:

Frækt. Altså hendes røv kan gape? Det tænder mig helt vildt. 
Jeg er i tvivl om jeg vil tænde på hendes udseende, men hendes menu tænder mig rigtig meget og måske hun skal have et skud

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...