Hop til indhold
Brugernavn

Party girls

Recommended Posts

Når pigerne kalder sig det, er det så bare et udtryk for, at de er dullede (det ser mange af dem ud til at være) ?

Eller er det mere et udtryk for, at de er helt væk på alkohol eller stoffer? (det synes jeg at have hørt om af et par omgange)

Jeg har ikke rigtig besøgt noget i den her stil i DK, så derfor min nysgerrighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Betyder de er med på at feste = drikke + stoffer. Nogen gange sælge. 

Skal dog understreges det ikke er fordi de er helt væk hvis du besøger dem, har selv besøgt mange af dem der skriver det, og har fået gode oplevelser.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

De alle er*.. 

Selvfølgelig er risikoen for at være sammen med en narkopåvirket pige større ved de piger der reklamerer med at de bruger stoffer.. 

...og det har jeg prøvet tror jeg, sent på aftenen. Siger ikke hvor. Smuk og sød kvinde. Hun ville egentlig gerne betjene sin kunde ordentlig fornemmede jeg klart. Altså gerne have den op. Have ind ud i flere positioner. Men jeg er ikke nogen vår hare længere, så jeg ville slappe lidt af og kælenusse blidt på hende. Så blev hun helt elektrisk. Ikke sur eller gal. Men hun var giga overfølsom. Lige meget, hvor jeg berørte hende. Og jo blidere kærtegn, jo mere overfølsom var hun. Men det gik fint at være mere kontant. Så fik jeg den tanke at hun måske havde fået noget hun ikke helt kunne tåle.

Mvh. Nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brugernavn skrev, den 23.8.2024 at 15:13:

(…)

Eller er det mere et udtryk for, at de er helt væk på alkohol eller stoffer? (det synes jeg at have hørt om af et par omgange)

Jeg har ikke rigtig besøgt noget i den her stil i DK, så derfor min nysgerrighed.

Godt spørgsmål. Som det allerede er nævnt i tråden, så betyder det vist, at de sælger sex hvor man også kan tage stoffer med dem. 

Altså man kan “feste” med dem. Om dem der tilbyder det har et mere “dullet” look ved jeg ikke.

Nice and easy skrev, for 21 timer siden:

(…)

Altså gerne have den op. Have ind ud i flere positioner. Men jeg er ikke nogen vår hare længere, så jeg ville slappe lidt af og kælenusse blidt på hende. Så blev hun helt elektrisk. Ikke sur eller gal. Men hun var giga overfølsom. Lige meget, hvor jeg berørte hende. Og jo blidere kærtegn, jo mere overfølsom var hun. Men det gik fint at være mere kontant. Så fik jeg den tanke at hun måske havde fået noget hun ikke helt kunne tåle.

Mvh. Nice and easy.

Æv, det er jo ikke godt hvis en pige er påvirket. Men gad vide hvordan en påvirket pige mon ville være. Jeg tænker måske ikke mere eller mindre følsom men måske lidt mere sådan speedy i det – jeg spørger måske også fordi det måske kan være svært at se? :)

Redigeret af ArcticWolf

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Frøken_Kinky

En partygirl / eventpige, er (som jeg har forstået det), en pige a'la det du ser på paradise hotel :lol:De gør hvad de har lyst til, når de har lyst til det og har ingen skam i livet *fnis* 

Om de er på stoffer eller ej, tror jeg er ret individuelt.. Men..  er de, så gå i en LANG bue udenom ! :rolleyes:

Min kæreste og jeg mødte en pige på en natklub, som vi tog en taxa hjem til, efter en fed aften, sammen med hendes veninde.. De valgte så at tage et par streger, og de var heelt blæst :lol: For s@tan et sh¡tshow! :rolleyes:<3 Never again! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har undret mig over præcis det samme: Hvad betyder "full party" og tilsvarende termer? Det er jo åbenbart et begreb, som pigerne mener er nyttigt at bruge i deres markedsføring?

Jeg har en ide om, at "white party" involverer coke (hvilket dog blot er mit gæt). Men hvis der er tale om coke, er det så egentlig specielt smart at reklamere med?

Jeg synes ikke, at jeg finder en helt 100% klar definition i svarene her i tråden. Vi gætter vist alle sammen lidt?

Euroguide burde næsten lave en underside med et "leksikon", for typer som mig :D

Redigeret af Doktor Diller

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Doktor Diller jeg er næsten helt sikker på at både full og white party betyder at det er muligt at tage stoffer med pigen.. Vil tro det for 90% af de piger også betyder at de kan skaffe stofferne til gæsterne hvis nødvendigt.. 

Hvor smart det er, kommer nok an på hvilken kundegruppe man vil indfange.. Gæster der tager en masse stoffer smider som regel også gerne en masse penge, og køber laaang tid.. Havde en svensk gæst i saunaklubben der kom, købte 3-4 piger i 6 timer og så ellers bare festede.. Jeg har personlig aldrig taget coke eller lignende stoffer og det var helt okay med ham.. Men jeg ville så heller aldrig annoncerer mig selv som party girl selvom jeg da gerne drikker en drink eller danser rundt og skråler til musik.. Ej heller selvom jeg intet problem har med at mine evt gæster skulle være påvirkede.. 

Så hvor smart det er kommer nok an på øjnene der ser^_^..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...