EddieM 132 Skrevet 24. August https://annoncelight.dk/showad/399577 Hej derude Jeg prøvede at skrive en efterlysning , men desværre uden held .. Så valgte at ta en tur for holdet .. Jeg var lidt skeptisk , da jeg har været uheldig på adressen engang . Det skulle vise sig at dagen idag var til min held , aftale gik hurtigt .. Fornuftig priser må jeg sige , lejligheden er lidt rod , men uden at man følte sig utilpas, jeg kom ind gennem bagdøren , lidt en sjov vej ind gennem køkken , som samtidigt også er bad Nå men Pigen var hende på billederne , med en total stram krop, et rigtig flot ansigt .. Og dertil rigtig sød og venlig . Eneste minus er et sår tværs over maven under navlen , men ikke noget som gjorde mig noget , da taljen var stram og brysterne fantastiske med de dejligste brystvorter som tåler at man tage fat i dem, det kunne hun lide .. Rigtig fin massage , med pirring og berøringer de helt rigtige steder , jeg troede aldrig at jeg ville blive hård ( lidt problemer med lille mand for tiden ) , men jeg skal love for at hun fik gang i min alle bedste ven .. Rigtig stramt sex , hun kan virkelig ride og så tænder det hende . Ingen brug for glidecrem .. Kysser og man må pille alle steder.. Alt i alt en rigtig god oplevelse , som jeg gerne vil gentage og hvor jeg tror at med et par besøg mere , så kan det blive endnu mere godt .. God weekend 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 199 Skrevet 24. August Hvordan er kønsbehåringen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EddieM 132 Skrevet 24. August Sommer79 skrev, for 4 minutter siden: Hvordan er kønsbehåringen? Ikke helt glat , men heller ikke bevokset … sådan lidt intim agtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Nice1974 4 Skrevet 24. August EddieM skrev, for 26 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/399577 Hej derude Jeg prøvede at skrive en efterlysning , men desværre uden held .. Så valgte at ta en tur for holdet .. Jeg var lidt skeptisk , da jeg har været uheldig på adressen engang . Det skulle vise sig at dagen idag var til min held , aftale gik hurtigt .. Fornuftig priser må jeg sige , lejligheden er lidt rod , men uden at man følte sig utilpas, jeg kom ind gennem bagdøren , lidt en sjov vej ind gennem køkken , som samtidigt også er bad Nå men Pigen var hende på billederne , med en total stram krop, et rigtig flot ansigt .. Og dertil rigtig sød og venlig . Eneste minus er et sår tværs over maven under navlen , men ikke noget som gjorde mig noget , da taljen var stram og brysterne fantastiske med de dejligste brystvorter som tåler at man tage fat i dem, det kunne hun lide .. Rigtig fin massage , med pirring og berøringer de helt rigtige steder , jeg troede aldrig at jeg ville blive hård ( lidt problemer med lille mand for tiden ) , men jeg skal love for at hun fik gang i min alle bedste ven .. Rigtig stramt sex , hun kan virkelig ride og så tænder det hende . Ingen brug for glidecrem .. Kysser og man må pille alle steder.. Alt i alt en rigtig god oplevelse , som jeg gerne vil gentage og hvor jeg tror at med et par besøg mere , så kan det blive endnu mere godt .. God weekend Lyder som en god oplevelse , hvor petit er hun? Altså højde/vægt ca ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EddieM 132 Skrevet 24. August Mr Nice1974 skrev, for 2 timer siden: Lyder som en god oplevelse , hvor petit er hun? Altså højde/vægt ca ? Efter min smag meget petit , dog med store bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Nice1974 4 Skrevet 24. August Store bryster er dejligt blot hun er petit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 17 Skrevet 2. September Disney er lækker og meget stram.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiLover4Ever 97 Skrevet 3. September Store bryster = Silicon? (Foretrækker ægte, men hvis silicon skal de stadig være bløde og ikke hårdt pumpet) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wannabewild 108 Skrevet 4. September Hej, Er det samme pige ved navn Nice fra Viby på Fyn? Synes billedet ligner hende i krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg