Hop til indhold
Elskermælk78

Gp der tilbyder facefuck/ gagging i eller omkring Aalborg?

Recommended Posts

Jeg er ny i at besøge gp'er, men efter et succesfuldt første besøg hos Sophie, hvor jeg fik prøvet min fetich om at være sammen med en gravid, har jeg fået lyst til at prøve flere feticher/fantasier af.

Og derfor søger jeg en gp der tilbyder facefuck/ gagging i eller omkring Aalborg?

Jeg har ikke bil, så det er begrænset hvor langt jeg kan rejse efter det.

Hun skal helst være dansk men ikke et krav.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke lige kigget om hun er her nu, men amazing Wiki som tit er i Ålborg og Horsens er god til at gagging og mundknep. Hun kan gagges helt dybt med masser af Savl, hun foreslår det altid selv under besøg og tager den helt i bund uden brug af hænder. Hun er ingen model men man får hvad man kommer for.

Redigeret af dengamlejyde

Del dette indlæg

Link til indlæg
dengamlejyde skrev, for 10 timer siden:

Har ikke lige kigget om hun er her nu, men amazing Wiki som tit er i Ålborg og Horsens er god til at gagging og mundknep. Hun kan gagges helt dybt med masser af Savl, hun foreslår det altid selv under besøg og tager den helt i bund uden brug af hænder. Hun er ingen model men man får hvad man kommer for.

Tak for tip :) Er det hende her? Jeg har ikke kunnet finde en med Wiki men kun Viki

https://annoncelight.dk/showad/285806

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror det er hende, men hun er større end billederne. Prøv at spørge hende til deepthroat og gagging så svarer hun normalt hurtigt. Hun modtager den også i 2eren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
dengamlejyde skrev, for 1 time siden:

Det var også der at jeg havde set hende igår og så bagefter på Annoncelight :)

Hun er helt sikkert kommet på listen over gper som skal besøges. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...