Catono06 15 Skrevet 25. August, 2024 Hej. Er der nogen som har forsøgt sig med denne skønne pige. https://annoncelight.dk/showad/407913 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rupsaz 208 Skrevet 25. August, 2024 Jeg fik aldrig besøgt hende, da jeg ikke fik læst annoncen ordentligt, og hun kun tilbyder Outcall. Jeg kan dog sige at jeg fik bekræftede billeder af hende. Jeg spørger normalt aldrig om det, men syntes hun så alt for godt ud til at være sand. Men det er hende på billederne. Kan selvfølgelig ikke sige noget om oplevelsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 853 Skrevet 25. August, 2024 Jeg ville besøge hende hvis hun havde et sted, men ellers vil jeg også gerne høre om jeres oplevelser med hende. At booke et sted er noget af en projekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catono06 15 Skrevet 27. August, 2024 Ingen ? Så er der vidst ikke anden udveje end at tage en for holdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 853 Skrevet 31. August, 2024 Catono06 skrev, den 27.8.2024 at 17:20: Ingen ? Så er der vidst ikke anden udveje end at tage en for holdet. Og hvordan var det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg