JenniferRomantica 18183 Skrevet 25. August, 2024 Personligt har det aldrig været nødvendigt at aflyse pga manglende lyst til at tage på arbejde.. Jeg arbejder meget lidt og mine arbejdsdage er egentlig mere fridage end hverdagene herhjemme.. Tænkt sig man skal flygte på job for at kunne sove længe og være oppe til sent.. Dog har jeg måtte aflyse pga syge børn eller lignende og der har jeg altid prøvet at gøre det i så god tid som overhoved muligt med "ny info om fremtidig aftale vend venligst tilbage" besked.. I de tilfælde ved jeg ikke hvad gæsterne havde foretrukket fordi det kunne uanset ikke være anderledes jo.. Min egen professionelle arbejdsmoral byder mig at gøre mit ypperste med alle gæster der er høflige og ordentlige overfor mig når de har valgt at bruge deres hårdt tjente penge på en oplevelse med mig.. Da jeg startede i branchen kunne jeg godt have taget en bytur dagen før og egentlig møde på job "lettere beruset" stadig (min vilde ungdom) og der gik det op for mig at der bare sker et eller andet som en pavlonsk reaktion hvor jeg kunne står og tænke "puha jeg er måske en smule fuld" og så banke på døren til arbejdsværelset og med et blive ædru totalt uforklarligt.. Det kom så meget bag på mig at jeg måtte grine hvergang jeg gik ud af værelset.. Banket kommer og så jeg klar åbenbart.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1393 Skrevet 25. August, 2024 JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden: og så banke på døren til arbejdsværelset og med et blive ædru totalt uforklarligt.. Det kom så meget bag på mig at jeg måtte grine hvergang jeg gik ud af værelset.. Banket kommer og så jeg klar åbenbart Hehe "Knock on wood" Det husker vi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1078 Skrevet 25. August, 2024 @Eva Nadine 1. Hvis kunden har dummet sig skal han intet have tilbage, er årsagen ukendt eller hos sælger ville jeg betale det hele tilbage. 2. Sælger tager kontakt og aflyser og tilbyder ny tid til reduceret pris. 3. Depositum ved fremtidig bestilling, med mindre der angives en god grund. 4. Hvis det er i god tid før (flere timer), så ingen kompensation med mindre der er helt særlige omstændigheder. F.eks. at køber sidder i toget fra Nordjylland til København alene for at mødes. 5. Samme som 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1078 Skrevet 25. August, 2024 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: bød mig 9500 kr for halvanden time.. Fuck der er nogle der har for mange penge! Eller er usandsynligt liderlige... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1078 Skrevet 25. August, 2024 Eva Nadine skrev, for 1 time siden: Som terapeut er det også helt almindeligt at man "mister et klip" hvis man er i et forløb og man ikke melder afbud mindst 24 timer inden eller hvis man udebliver Det er korrekt at de fleste terapeuter har denne afbudspolitik. I praksis forvaltes det dog med fornuftig konduite, så man ikke skal betale ved akut sygdom eller lign. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 25. August, 2024 Refresh skrev, for 5 minutter siden: Fuck der er nogle der har for mange penge! Eller er usandsynligt liderlige... Han bød 15.000.. Det følte jeg alligevel var at tage røven på manden.. Han havde nok mest bare lyst til andet end hvad huset ellers havde tilbudt ham.. De to spanske piger i huset havde åbenbart ikke været tilfredsstillende i opførsel så han havde bare brug for en god oplevelse at ende natten på.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1078 Skrevet 25. August, 2024 (edited) JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden: Han bød 15.000.. Det følte jeg alligevel var at tage røven på manden.. Han havde nok mest bare lyst til andet end hvad huset ellers havde tilbudt ham.. De to spanske piger i huset havde åbenbart ikke været tilfredsstillende i opførsel så han havde bare brug for en god oplevelse at ende natten på.. Man kan ende en aften på mange vilde måder for 15 klik. Jeg har haft mange vidunderlige oplevelser men til den pris ville jeg både føle mig udnyttet og føle at pigen egentlig helst var fri, hvilket ødelægger det hele for mig... Hver millionær, sin lyst Redigeret 25. August, 2024 af Refresh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 25. August, 2024 (edited) Eva Nadine skrev, for 3 timer siden: Men generelt... og i de rigtigt åndssvage situationer. Hvad ville I selv gøre og/eller foretrække at hmm... modparten?! gør? 1: Synes den er svær...hvis kunden har overskredet samtlige grænser, synes jeg det er i din/GP'ens fulde ret til at smide en ud. Hvis du selvfølgelig har pointeret dine grænser inden og undervejs, hvilket jo ikke burde nødvendigt at skulle fortælle igen og igen undervejs. Og derfor bør intet af beløbet refunderes. Hvis kunden selv siger stop, refunderes beløbet heller ikke. Hvis det er en mindre årsag og ingen er blevet "gjort fortræd" men hvis det bare ikke klikker imellem jer, er det vel fair halvdelen refunderes. Men det er jo op til sælgeren. 2 + 3 : Det kan jo ske der vitterligt er opstået en situation hvor enten kunde eller sælger bliver nødt til at aflyse akut. Og derfor synes jeg ikke der skal kompenseres for noget. Ja det er spild af sælgers tid...og det er selvfølgelig pisse træls, såvel omvendt for køberen. Men så er det vel op til den enkelte person og et nyt møde er muligt/lysten er der. Ved fysisk fremmøde synes jeg tilgengæld det er helt fair man aflyser, det kan jo være begge parter slet ikke tænder på hinandens udseende, og derfor ville blive en dårlig oplevelse for begge. 4 + 5: Aflysning hurtigst muligt, ingen kompensation er nødvendig. Igen, selvfølgelig træls at få en aflysning, også er det vel op til begge parter om man vil give det en chance igen. Dette er taget i betragtning af man ikke kommer fra et helt andet land for at besøge en GP...Hvor turen kan være meget lang. Derfor har ikke rigtig nogen holdning til kompensation i det tilfælde. Da jeg aldrig selv ville gøre det. Redigeret 25. August, 2024 af Crabman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frøken_Kinky Skrevet 25. August, 2024 Refresh skrev, for 30 minutter siden: Fuck der er nogle der har for mange penge! Eller er usandsynligt liderlige... Jeg blev engang tilbudt 5k for at knalde med en hund.. (Jeg gjorde det ikke) Og 40k for at binde en fyr og dominerer ham og prutte på ham en hel weekend.. *fnis* Har man pengene, så "why not" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1078 Skrevet 25. August, 2024 (edited) Frøken_Kinky skrev, for 5 minutter siden: Jeg blev engang tilbudt 5k for at knalde med en hund.. (Jeg gjorde det ikke) Og 40k for at binde en fyr og dominerer ham og prutte på ham en hel weekend.. *fnis* Har man pengene, så "why not" 15k for 90 min. er immervæk en noget højere pris en 40k for en hel weekend. Uanset hvad, så ville det give nul mening for mig, men der er tydeligvis nogle som får et kick ud af at smide om sig med penge. P.S. Lidt sippet af dig med hunden alligevel. Ramte du en grænse eller gik prisforhandlingen i hårknude? Redigeret 25. August, 2024 af Refresh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1078 Skrevet 25. August, 2024 Frøken_Kinky skrev, for 6 minutter siden: Jeg blev engang tilbudt 5k for at knalde med en hund.. (Jeg gjorde det ikke) Og 40k for at binde en fyr og dominerer ham og prutte på ham en hel weekend.. *fnis* Har man pengene, så "why not" Læste en biografi af en prostitueret (husker ikke hvilken), hvor en ung mand har opført sig højrøvet hele aftenen og hun ender med nærmest at kneppe hans hund foran ham i stedet for ham som straf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4640 Skrevet 25. August, 2024 Spændende tråd, @Eva Nadine, men også mere kompleks, end man måske lige aner ved første øjekast. I min optik er der forskel på, hvad man er “forpligtet” til, og hvordan man så i praksis kan vælge at gøre noget andet alligevel. Typisk noget, som kommer den anden part (lidt) til gode. Det der med kompensation virker som udgangspunkt rimelig besværligt. Hvilket trådstartens spørgsmål jo også indikerer. Måske med den undtagelse, hvor gæsten har købt fx to timer, og så begge parter efter en times tid bliver enige om, at en enkelt times samvær er mere passende. Men det er jo også snarere en justering af besøget, mere end det er en egentlig kompensation. Mine aftaler bookes næsten altid på selve dagen nogle timer inden, så jeg er sikker på, at der ikke kommer noget ind fra højre, som vil gøre, at besøget kuldsejler. Måske derfor har jeg aldrig selv aflyst, og det har den udvalgte pige heller ikke. Ind imellem har jeg været ude for, at jeg skulle bekræfte aftalen en halv time inden, og så har pigen enkelte gange forsøgt at skubbe tiden nogle timer ud på eftermiddagen eller aftenen. Mit svar har så været, at det ikke er muligt for mig at ændre tiden, så vi kan ikke ses i denne omgang. Samtidigt blev jeg pisseirriteret, fordi det konkret lugtede meget mere af dårlig planlægning fra hendes side, end af en akut opstået situation. Den ene gang handlede det om, at hun var gået ud for at spise og så kort før den aftalte tid måtte erkende, at hun altså umuligt kunne nå tilbage til vores aftalte tid. Selvfølgelig kan sult opstå, men det tæller ikke som en akutsituation i min bog. Den slags useriøs adfærd kan en eventuel kompensation jo alligevel ikke erstatte. Og jeg kontakter ikke vedkommende igen, heller ikke selvom hun havde tilbudt et eller andet i kompensation. Jeg kan rent forretningsmæssigt godt følge det, hvis pigen må aflyse, at hun tilbyder sin skuffede gæst et eller andet som kompensation, hvis han laver en ny aftale med hende. Nu var han jo egentlig indfanget i nettet, og derfor giver det god mening, at GPen forsøger at fastholde hans interesse. Men hun er i min optik ikke forpligtet til at gøre det med en kompensation. Og kompensation eller ej: Personligt ville jeg som sexkøber kun give det en chance nummer to, hvis der var tale om en GP, som man “kender” her fra Eroguide, og den første aflysning har virket reel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frøken_Kinky Skrevet 25. August, 2024 Refresh skrev, for 45 minutter siden: Uanset hvad, så ville det give nul mening for mig, men der er tydeligvis nogle som får et kick ud af at smide om sig med penge. P.S. Lidt sippet af dig med hunden alligevel. Ramte du en grænse eller gik prisforhandlingen i hårknude? Han troede jeg ejede en hund selv.. Hvilket jeg ikke gør (... ej det er lidt fis ik) Jeg har en i min omgangskreds, som hele sit liv har arbejdet.. en rigtig ungkarl du ved, som ikke har haft andet end sig selv og sit arbejde.. Han er lastvognsmekaniker og jeg tror seriøst ikke han ved hvad han skal bruge alle sine penge på.. Han købte et hus kontant engang.. fik sig en hund.. den slags.. Men altså.. de findes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1078 Skrevet 26. August, 2024 Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden: Men hun er i min optik ikke forpligtet til at gøre det med en kompensation 100% enig i at der som udgangspunkt aldrig er nogen forpligtigelse om kompensation. Men hvis det var min business ville jeg gøre det i visse situationer for at vise at jeg er seriøs og ikke aflyser for sjov. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1078 Skrevet 26. August, 2024 Frøken_Kinky skrev, for 6 timer siden: eg tror seriøst ikke han ved hvad han skal bruge alle sine penge på Godt man ikke har den slags problemer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1078 Skrevet 26. August, 2024 Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden: Samtidigt blev jeg pisseirriteret, fordi det konkret lugtede meget mere af dårlig planlægning fra hendes side Jeg oplever af og til at blive rykket lidt rundt i tidsplanen også, men har stort set altid mulighed for at få det til at passe. Min opfattelse er at det som regel er telerne der har været for ivrige/optimistiske/ubetænksomme på pigens vegne, så hun har back to back aftaler uden tid til pauser og mad osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4640 Skrevet 26. August, 2024 Refresh skrev, for 34 minutter siden: Jeg oplever af og til at blive rykket lidt rundt i tidsplanen også, men har stort set altid mulighed for at få det til at passe. Der er forskel på at blive rykket 20 minutter fordi noget (fx en aftale tidligere på dagen) er trukket ud, og så få en useriøs sms om, om det mon er muligt at komme 3-4 timer senere. Når man som jeg allerede bliver negativt påvirket af førstnævnte, er sidstnævnte en decideret showstopper. Måske endda også i forhold til at få stablet en alternativ aftale på benene med kort varsel samme dag. Både pga tid og fordi ærgrelsen godt kan fylde mere end forventningens glæde over den nye aftale. Refresh skrev, for 42 minutter siden: Min opfattelse er at det som regel er telerne der har været for ivrige/optimistiske/ubetænksomme på pigens vegne, så hun har back to back aftaler uden tid til pauser og mad osv. Det kan sagtens være, at du har ret. Med enkelte undtagelser hos visse thaiklinikker, hvor jeg ikke altid kan gennemskue deres setup, forsøger jeg dog at vælge de piger, som selv styrer deres egen telefon. Har du oplevet forskelle mellem de danske og de udenlandske piger i forhold til flytninger af aftaler? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1188 Skrevet 26. August, 2024 (edited) For mig er det ret enkelt. Begge parter i en indgået aftale gør hvad de kan for at holde en aftale og der skal virkelig gode grunde til at aflyse. Er det sælger der aflyser, efter køber må formodes at være taget hjemmefra (fx en time før) fx pga sygdom, synes jeg bør tilbyde en kompensation ved næste besøg. Er der køber der bliver forhindret og melder afbud senere end 2-3 timer før mødet, synes jeg en kompensation på 50% af den aftalte pris er rimelig. Jeg har aldrig aflyst en aftale og jeg har aldrig oplevet at en aftale er blevet aflyst af sælger. Jeg har oplevet at sælger var 15 minutter forsinket, men fik meget fornem behandling som kompensation. Jeg skrev: Det er helt ok, jeg har god tid, sig til når jeg er velkommen og få ikke stress. Vi finder ud af det også selvom jeg må klare mig med lidt mindre tid.” Det giver jo bare meget bedre stemning, hvis man her lidt overskud og er tolerant og venlig. Altid. Jeg øver mig stadig på det Jeg var lidt overrasket over at en GP herinde skrev at det var lidt træls når gæster skriver at de er kommet og har parkeret fx 10 minutter før aftalt tid og beder om et vink, når man er velkommen. Troede det var meget velkomment. Redigeret 26. August, 2024 af Slowman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 26. August, 2024 Slowman skrev, for 2 timer siden: Jeg var lidt overrasket over at en GP herinde skrev at det var lidt træls når gæster skriver at de er kommet og har parkeret fx 10 minutter før aftalt tid og beder om et vink, når man er velkommen. Troede det var meget velkomment. Så længe man gør opmærksom på at man ikke vil stresse pige og at man gerne venter så burde det heller ikke være et problem.. Det har kun føltes irriterende hvis jeg godt ved jeg har lagt mine bookinger for tæt så gæsten før bliver set forlade stedet.. Det mest fordi jeg gerne vil vedligeholde ideen om at alle gæster er min eneste gæst.. Der vil et manglende hurtigt svar på “så er jeg landet og venter bare” også ødelægge den illusion føler jeg.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1188 Skrevet 26. August, 2024 JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden: Så længe man gør opmærksom på at man ikke vil stresse pige og at man gerne venter så burde det heller ikke være et problem.. Det har kun føltes irriterende hvis jeg godt ved jeg har lagt mine bookinger for tæt så gæsten før bliver set forlade stedet.. Det mest fordi jeg gerne vil vedligeholde ideen om at alle gæster er min eneste gæst.. Der vil et manglende hurtigt svar på “så er jeg landet og venter bare” også ødelægge den illusion føler jeg.. Så du foretrækker at gæsten venter til 1 minut før aftalt tid og så skriver at man er “klar” - eller? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 26. August, 2024 Slowman skrev, for 7 minutter siden: Så du foretrækker at gæsten venter til 1 minut før aftalt tid og så skriver at man er “klar” - eller? Det er sådan 90% af mine gæster gør.. Altså hvis deres aftale er klokken 12.00 så skriver de klokken 12 at de har parkeret og så skriver jeg “super du kommer bare til *indsæt selv værelsesnummer/husnummer*”.. Jeg ved ikke hvad jeg foretrækker.. Jeg hader at lade folk vente så for mine gæsters skyld foretrækker jeg de ankommer til aftalt tid men har de det bedst med at være i god tid så må de det.. Det er ikke noget større dilemma for mig men andre piger ser måske anderledes på det.. Jeg ligger sjældent mine tider tæt så det er ikke ofte det sker.. Jeg er bare også så autist-agtig at jeg næææsten aldrig er klar før præcist aftalte tid.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1078 Skrevet 26. August, 2024 Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden: Har du oplevet forskelle mellem de danske og de udenlandske piger i forhold til flytninger af aftaler? Nej, jeg bruger stort set kun de danske klinikker... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1188 Skrevet 26. August, 2024 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Det er sådan 90% af mine gæster gør.. Altså hvis deres aftale er klokken 12.00 så skriver de klokken 12 at de har parkeret og så skriver jeg “super du kommer bare til *indsæt selv værelsesnummer/husnummer*”.. Jeg ved ikke hvad jeg foretrækker.. Jeg hader at lade folk vente så for mine gæsters skyld foretrækker jeg de ankommer til aftalt tid men har de det bedst med at være i god tid så må de det.. Det er ikke noget større dilemma for mig men andre piger ser måske anderledes på det.. Jeg ligger sjældent mine tider tæt så det er ikke ofte det sker.. Jeg er bare også så autist-agtig at jeg næææsten aldrig er klar før præcist aftalte tid.. Dejligt at vide. Jeg kan ikke arbejde med ikke at være tæt på adressen senere en ca 15 minutter før. Hvad nu hvis jeg ikke lige kan finde en P plads tæt på. Eller hvis der er lidt kø i byen, eller omkørsel - det var der under Tinderbox…… Jeg hader at lade en skøn kvinde vente, men jeg kan sagtens vente uden den skønne kvinde ved det og jeg venter altid på passende afstand ikke fordi jeg ikke vil ses vente, men netop af hensyn til at andre måske har brug for mere diskretion end jeg har. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lidhorn 86 Skrevet 26. August, 2024 Slowman skrev, 1 time siden: Dejligt at vide. Jeg kan ikke arbejde med ikke at være tæt på adressen senere en ca 15 minutter før. Hvad nu hvis jeg ikke lige kan finde en P plads tæt på. Eller hvis der er lidt kø i byen, eller omkørsel - det var der under Tinderbox…… Jeg hader at lade en skøn kvinde vente, men jeg kan sagtens vente uden den skønne kvinde ved det og jeg venter altid på passende afstand ikke fordi jeg ikke vil ses vente, men netop af hensyn til at andre måske har brug for mere diskretion end jeg har. Jeg går som regel det sidste stykke vej, hvis det er første gang jeg besøger en GP. Første gang får man jo som regel kun en tilnærmet lokation at sigte efter. Det ville være rart hvis man fik en adresse og samtidig oplyst at den virkelige adresse var 5 eller måske 10 min væk. Og ikke som sidst hvor den første adresse var et postnummer!!! Som jeg iøvrigt ku' læse i annoncen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1078 Skrevet 26. August, 2024 JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden: Jeg er bare også så autist-agtig at jeg næææsten aldrig er klar før præcist aftalte tid Og enkelte gange først dagen efter Jeg finder selv ud... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg