JenniferRomantica 18183 Skrevet 26. August, 2024 Refresh skrev, for 20 minutter siden: Og enkelte gange først dagen efter Jeg finder selv ud... Godt at man som menneske er fejlbarlig.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1078 Skrevet 26. August, 2024 JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden: Godt at man som menneske er fejlbarlig.. 100% livet ville være så kedeligt uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 199 Skrevet 26. August, 2024 Eva Nadine skrev, den 25.8.2024 at 18:01: "Bør" man tage imod gæster man ikke ønsker ind imellem? Nej?! Hvis man ikke ønsker en gæst af den ene eller anden årsag, skal man ikke tvinge sig selv til det. Det vil da ikke føre noget som helst godt med sig. Men vær ærlig om det, så begge kan komme godt videre. Eva Nadine skrev, den 25.8.2024 at 18:01: Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I synes, både sælgere og købere, om det med hvornår og hvordan det forholder sig - efter jeres mening - når det er os der aflyser. Jeg kan personligt godt leve med en aflysning, hvis man ikke føler sig i stand til at yde den optimale service, af den ene eller anden årsag. Vi kan alle have gode og dårlige dage, og jeg vil 1000 gange hellere en aflysning end en dårlig oplevelse. Men jeg vil eddersparkme have sandheden at vide! Blev aflyst den anden dag med en tvivlsom undskyldning, hvor jeg vidste at hun havde haft en heldagssession dagen i forvejen på 12-15 timer. Havde hun nu sagt ‘fhååk min fisse er hudløs, mine babser tåler ikke mere highfives og jeg er SÅ træt af pikkemænder efter en lang dag igår, kan vi udskyde?’ Så havde jeg helt klart accepteret og følt mig respekteret, fordi hun føler efter hvad hendes krop fortæller hende. Nu føler jeg bare, at jeg er blevet løjet for og har en nederen fornemmelse i maven. Ærlighed kommer man længst med, i hvert fald med mig. Jeg er dog også klar over, at det er øv at skulle aflyse og at en lille hvid løgn kan føles bedst. But dont. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2156 Skrevet 26. August, 2024 (edited) Slowman skrev, for 7 timer siden: . Jeg kan ikke arbejde med ikke at være tæt på adressen senere en ca 15 minutter før. Jeg er simpelt hen nødt til at være i nabolaget i god tid. Især hvis det er et nyt P/D sted. Jeg har ikke bil, så jeg går, eller er med offentlig transport. Og så er det svært at ramme præcist. Der er det ved P/D stederne at de som regel ligger i områder, hvor der ikke rigtig er nogen steder at sidde - endsige få en kop kaffe, mens man venter. Så jeg scanner området på GoogleMaps før jeg tager af sted. Og ser om jeg kan finde en bænk. Sidst kunne jeg kun finde en bænk på en kirkegård i nærheden af stedet. Det er da sikkert meget sødt, at se en ældre herre på en bænk i solen, og kigge på en kirke ... M-e-n lidt akavet måske når man tænker på hvorfor jeg sidder der ... Nå, men heldigvis fandt jeg en bænk - et andet sted ... Jegt har så oven i købet osse det problem, at min mobil tit driller ... Af een eller anden grund er der tit bøvl med at modtage SMS'er. Det gør sidste øjebliks kommunikationen svær - sidste gang kom pigens svar først på min telefon, da jeg var på vej hjem i toget. En anden gang sad jeg i bussen på vej hjem et helt andet sted fra, da der pludselig tikkede en SMS-besked ind fra pigen, hvor der kort og godt stod "Nej!" Jeg blev noget mystificeret ... tænkte, hvad pokker havde jeg nu bedrevet ... Det viste sig at det var en SMS hun havde sendt lige før jeg kom til døren, som svar på eet eller andet spørgsmål ... Akja, den teknologi ... Redigeret 26. August, 2024 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1078 Skrevet 26. August, 2024 sneræven skrev, for 36 minutter siden: M-e-n lidt akavet måske når man tænker på hvorfor jeg sidder der ... Jeg to ting at sige til dit indlæg: 1. Ny telefon 2. Nyt perspektiv Det er på ingen måde akavet at sidde på en bænk på en kirkegård eller hvor som helst (eller det behøver det ikke være). Det er tabuisering og udskamning der giver os dårlig samvittighed og gør at vi føler at vi har noget at skamme os over. For de unge mennesker der ser en ældre herre der kigger på en kirke, vil sandheden med tiden være en vigtig livsbekræftelse. Liver slutter hverken ved 50, 60 eller 70 og at man kan bevare sin vitalitet og lyst når man kommer op i årene bør du blot være taknemmelig for og stolt over 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1188 Skrevet 26. August, 2024 Refresh skrev, for 3 minutter siden: Jeg to ting at sige til dit indlæg: 1. Ny telefon 2. Nyt perspektiv To rigtig gode input. Jeg har ingen problemer med at vente 10 minutter hvadenten det er på en bænk ved kirken eller i en park, ved en legeplads eller bare på en trappe eller lignende. Jeg sidder bare og kigger på telefonen og ligner alle mulige andre der lige skal checke noget på telefonen. Jeg oplever ofte, når jeg skriver at jeg er ankommet og er i god tid, at pigen straks skriver at jeg bare kan komme. Jeg tænker det giver lidt mere tidsbuffer i den anden ende og er godt for os begge. Jeg havde ikke tænkt at nogen ville være generet af sådan en besked, da jeg tænker den kommer bekvemt mellem to aftaler og giver pigen en tryghed mht at næste gæst kommer og også kommer til tiden. Men piger er jo forskellige og det er helt ok med mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2156 Skrevet 27. August, 2024 Refresh skrev, for 10 timer siden: Det er på ingen måde akavet at sidde på en bænk på en kirkegård eller hvor som helst ( Det var også humoristisk ment ... Lige dén kombination virker en smule komisk på mig ... Min egen fejl, jeg skulle ha' lagt en grine-smiley ind ... Det med telefonen undrer mig - det er som om den vil i kontakt med et wifi-netværk før den modtager SMS'en ... Måske er det fordi jeg bruger taletid ... (Jeg bruger mobil meget lidt) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 27. August, 2024 (edited) SoveReign skrev, for 12 timer siden: Men jeg vil eddersparkme have sandheden at vide! Blev aflyst den anden dag med en tvivlsom undskyldning, hvor jeg vidste at hun havde haft en heldagssession dagen i forvejen på 12-15 timer. Havde hun nu sagt ‘fhååk min fisse er hudløs, mine babser tåler ikke mere highfives og jeg er SÅ træt af pikkemænder efter en lang dag igår, kan vi udskyde?’ Så havde jeg helt klart accepteret og følt mig respekteret, fordi hun føler efter hvad hendes krop fortæller hende. Nu føler jeg bare, at jeg er blevet løjet for og har en nederen fornemmelse i maven. Ærlighed kommer man længst med, i hvert fald med mig. Jeg er dog også klar over, at det er øv at skulle aflyse og at en lille hvid løgn kan føles bedst. But dont. Jeg mener absolut ikke at man er forpligtet til at fortælle sandheden når man aflyser. Slet ikke i detaljer. Ganske enkelt fordi det kan være af årsager der ikke vedkommer nogen som helst. Resultatet er jo det samme. Jeg synes helt klart at alt man behøver og/eller har krav på at vide som køber er, at aftalen ikke bliver til noget. Hvorfor er min egen sag. Jeg skriver ikke "Hej Peter. Mit barnebarn er ikke blevet hentet i børnehaven af sin anden bedstemor fordi hun sandsynligvis er røget på druk igen, så jeg er nødt til at aflyse din faste baghyler med patgreb og tilløb som jeg ellers havde set frem til, da jeg allerede har bestilt en taxa og om et øjeblik er på vej til Holbæk. Ha' en skøn aften!". Ej heller ville jeg skrive noget i den stil du skriver, uanset om det var sandt eller ej. Det er muligt at du ville holde det for dig selv, men jeg kan komme i tanker om rigtigt mange andre der ville gå direkte her ind på Eroguide og skrive et indlæg der starter med "Hold jer væk. Hun er useriøs, holder ikke sine aftaler og er slidt og brugt og skulle ta' og finde sig et andet arbejde!" uden nogensinde at have mødt mig, fordi de føler sig vraget og synes at en aftale er en aftale. I denne branche er det absolut ikke min erfaring at man kommer længst med ærlighed i alle hjørner og afkroge. De fleste sexarbejdere sælger illusioner og services og forkælelse og køberen betaler for at være "Hokus Pokus i Fokus". At vi nogle af os er ualmindeligt begejstrede for at det er netop dét vi sælger, gør ikke at vi er i stand til at være ærlige og samtidigt - også i en aflysningssituation fra vores side - bør være ærlige. Der er dage hvor man ikke har overskud til bestemte gæster som man sagtens kan være skideglad for besøg af på andre dage. Det ved man ikke altid før på selve dagen. Til dem - hvis jeg en sjælden gang imellem aflyser - skriver jeg en hvid løgn, fordi ingen har glæde af at vi deler sandheden om hvorfor. Det flår illusionen i stykker til en anden dag. Jeg ved fra kolleger at f.eks. græsk (analsex) kan være noget man har helt vildt lyst til nogle dage og andre dage kan de mærke at det går SLET ikke i dag. Nu har jeg så slet ikke græsk og har aldrig haft det. Får det heller aldrig. Men det er et godt eksempel på en "tilkøbsydelse" som sælger ganske enkelt sjældent kan garantere på forhånd, som for de fleste er til at forstå... gætter jeg på Sprøjteorgasmer er det for mig f.eks. - har jeg en fast betalende elsker jeg ved er heeelt fjollet med at der går springvand i legen i en times tid, og er jeg løbet tør for rene underlag, og er lettere dehydreret fordi det skete uden det var bestilt eller planlagt tidligere på dagen så kan det f.eks. heller ikke rent praktisk lade sig gøre. Skriver jeg til ham sandheden såsom "Du kan lige så godt allerede nu, skrue dine forventninger ned til støvregn og ikke skybrud i dag, for jeg kom til at sprøjte ud over det hele med en anden uden det var med vilje, så jeg skal lige i Jysk efter nye forsyninger og have tid til at fylde 3 liter vand på tanken før jeg kan igen og det koster det samme fordi jeg ikke tager ekstra for det - ærgerligt for dig, vi ses om lidt. Kys og hej hej" så bliver han (alt efter hvem han er) enten svært skuffet, direkte sur, er nødt til at betale det samme for en oplevelse der for ham kun er halv, og i det hele taget er det bare ikke fedt for nogen. Så da gør jeg både ham og mig selv den tjeneste at jeg blot skriver "Jeg er nødsaget til at aflyse vores aftale." og ja så mister jeg de 1.800 kr. men han har sparet dem og kan bruge dem en anden dag. Er det en mand jeg fornemmer for hvem "Pussyjuice Fountain" ikke er det elementære ville jeg så ikke aflyse. Så ja - vi lyver. I mit tilfælde er det sjældent for min egen skyld, dog. Det er altså en del af jobbet som jeg ser det. I andre af livets tilfælde, så ja. Men i denne branche, nej. Ikke altid og ikke i alle hjørner og afkroge og situationer. Ærligst, Eva PS: Jeg ser heller ingen grund til at komme med en løgn når man aflyser. Man kan bare undlade at skrive årsagen. Så slipper man for det @SoveReign beskriver. Hvis folk spørger mig hvorfor, så svarer jeg bare ikke på det. Jeg ved af erfaring at så skal vi ud i forhandlinger og ærgerlige dialoger efterfølgende. Redigeret 27. August, 2024 af Eva Nadine 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 199 Skrevet 27. August, 2024 Eva Nadine skrev, 1 time siden: Jeg mener absolut ikke at man er forpligtet til at fortælle sandheden når man aflyser. Du skal være så velkommen til at lyve alt det du har lyst til. Det gør bare, at jeg ikke kommer til at give dig, dine arrangementer eller samarbejdspartnere besøg af nogen art (og så ved jeg godt, at du siger tak og det er også godt det samme)…. Ganske enkelt fordi jeg ikke har tilliden til folk der ikke er ærlige, hverken i denne verden eller i den civile verden. Jeg er en sucker for sandheden, og ville også have det stramt med et manglende argument som du siger, man bare kan lade vær at give. En aftale er en aftale, og er hun eller jeg nødt til at aflyse (hvilket ér fair, for der kan ske noget) så sørger jeg for at sige sandheden. Jeg ønsker ikke at lyve og jeg ønsker ikke, at hende jeg besøger skal fyre en løgn i hovedet på mig, hvis hun er nødt til at aflyse. Det hedder gensidig respekt. Men giv du den gas med både løgne og fortielser, det virker tilsyneladende fint for dig. Ærligst, SoveReign Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 27. August, 2024 (edited) SoveReign skrev, for 4 timer siden: Du skal være så velkommen til at lyve alt det du har lyst til. Det gør bare, at jeg ikke kommer til at give dig, dine arrangementer eller samarbejdspartnere besøg af nogen art (og så ved jeg godt, at du siger tak og det er også godt det samme)…. Ganske enkelt fordi jeg ikke har tilliden til folk der ikke er ærlige, hverken i denne verden eller i den civile verden. Jeg er en sucker for sandheden, og ville også have det stramt med et manglende argument som du siger, man bare kan lade vær at give. En aftale er en aftale, og er hun eller jeg nødt til at aflyse (hvilket ér fair, for der kan ske noget) så sørger jeg for at sige sandheden. Jeg ønsker ikke at lyve og jeg ønsker ikke, at hende jeg besøger skal fyre en løgn i hovedet på mig, hvis hun er nødt til at aflyse. Det hedder gensidig respekt. Men giv du den gas med både løgne og fortielser, det virker tilsyneladende fint for dig. Ærligst, SoveReign Så... min formodning om at jeg i dialogen med dig og andre i denne tråd er ÆRLIG om at det sommetider er en bedre løsning at være UÆRLIG, er jo netop det "Catch 22" der er uundgåelig uanset hvad. Du har ganske ret i at jeg er upåvirket af din personlige holdning til mig og alt hvad jeg foretager mig. Det betyder dog ikke at jeg ikke respekterer dig og sætter pris på at du lufter din uforbeholdne holdning og mener jeg giver den gas med både løgne og fortielser. Og ja - det virker rigtigt fint netop fordi hensynet til alle dem for hvem det er den bedste løsning er langt langt laaaangt større end mit hensyn til dig og dine ønsker, og alle dem du repræsenterer der er rørende enige med dig. Netop fordi du og dem og os absolut intet har eller får med hinanden at gøre udover det vi allerede har, som er at vi er mennesker med erfaringer og holdninger vi vælger at bruge tid på at dele med andre herinde, og at vi er medlemmer og debattører på Eroguide. Bl.a. derfor synes jeg det er værd at debattere. Også med dig At det skulle være at give den gas med både løgne og fortielser at undlade at fortælle hvorfor man aflyser... det synes jeg er helt ude i skoven. Men det tænker jeg at filosoffer og etisk råd vil være langt bedre til at dømme over end både du og jeg og resten af Eroguide. Så den del vil jeg undlade at debattere yderligere. Kh. Eva Redigeret 27. August, 2024 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 27. August, 2024 (edited) Jeg fortæller heller ikke altid lige ærligt hvad grunden til aflysning er.. Ganske enkelt fordi det ikke er alting der rager andre end mig og mit privatliv.. Samtidig er jeg ikke vild med konflikter så en uskyldig tele/udlejer har nok mere end 10 gange fået skylden for brølere begået af moi i egen lave person i mine snart 10 år i branchen.. Og det endda på trods af at jeg føler at løgne er så skadelige for ens sjæl at hele familien ved hvad jeg arbejder med.. For mig at se så der grader.. Min verden er ikke sort/hvid.. Redigeret 27. August, 2024 af JenniferRomantica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 199 Skrevet 27. August, 2024 Eva Nadine skrev, for 26 minutter siden: mener jeg giver den gas med både løgne og fortielser. Nej, jeg tror som udgangspunkt at du fortæller sandheden. Hvis du havde et ry for at lyve for dine kunder/gæster/whatever, så er jeg sikker på at det var kommet frem tidligere, og så havde du formentlig ikke den succes du har idag. Det jeg mener er, at du i tilfælde af aflysninger, bare kan fortsætte løgne og fortielser, for det virker for dig. Eva Nadine skrev, for 35 minutter siden: og alle dem du repræsenterer der er rørende enige med dig. Der er ingen der er rørende enige med mig, jeg er temmelig unik. Der er nok nærmere de fleste som er mere enige med dig om, at løgn og latin er helt ok i denne branche, og at jeg er en vattet vatpik. Så tager jeg den med. Jeg ønsker blot at holdes ude af det bøvl og forbeholder mig retten til at ønske den ærlige dialog, også når det kommer til aflysninger. Ved nærmere eftertanke, så giver jeg personligt rigtig meget af min privat person i et besøg af en glædespige (for ikke at tale om det ret høje beløb der trods alt gives) hvor der bliver vendt personlige emner i pillowtalken efter akten og man lærer da uden tvivl også pigen at kende. I hvert fald glædespigen - personligt tror jeg også, at jeg er ret god til at komme ind til privatpersonen bag glædespigen. Grunden til min harme over en løgn om, hvorfor man er nødt til at aflyse, afspejles formentlig i det forhold der er bygget op over gentagende besøg. At hun føler en nødvendighed i at lyve, fremfor at sige tingene som det er. To sum up: for mig er uærlig aldrig en løsning. Ærlighed for the win. Peace out Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1188 Skrevet 27. August, 2024 SoveReign skrev, for 5 timer siden: Du skal være så velkommen til at lyve alt det du har lyst til. Det gør bare, at jeg ikke kommer til at give dig, dine arrangementer eller samarbejdspartnere besøg af nogen art (og så ved jeg godt, at du siger tak og det er også godt det samme)…. Ganske enkelt fordi jeg ikke har tilliden til folk der ikke er ærlige, hverken i denne verden eller i den civile verden. Jeg er en sucker for sandheden, og ville også have det stramt med et manglende argument som du siger, man bare kan lade vær at give. En aftale er en aftale, og er hun eller jeg nødt til at aflyse (hvilket ér fair, for der kan ske noget) så sørger jeg for at sige sandheden. Jeg ønsker ikke at lyve og jeg ønsker ikke, at hende jeg besøger skal fyre en løgn i hovedet på mig, hvis hun er nødt til at aflyse. Det hedder gensidig respekt. Men giv du den gas med både løgne og fortielser, det virker tilsyneladende fint for dig. Ærligst, SoveReign Uha….. Jeg ville så gerne være enig med dig, for det er selvfølgelig “altid” den rigtigste måde at kommunikere på. Jeg sæt ter altid i citationstegn fordi empati og hensyn i min optik går forud for hudløs ærlighed. Der kan være situationer hvor det simpelthen er synd og unødvendigt at sige sandheden. En pige kan have en aftale med en sød mand, som hum kender og som udgangspunktgodt kan lide og - også kan have sex med. Men af forskellige grunde kan hun måske bare ikke “rumme” ham den dag. Kan være han vil slikke virkelig meget på en måde som ikke er rar og det kan normalt godt tolereres, men ikke idag. Her vil det være hensynsfuldt at komme med en hvid løgn om en dobbeltbookning og udsætte mødet. Så kan pigen måske, hensynsfuld og face to face bede ham slikke på en bedre måde, ved næste møde. Det er følsomt for begge parter og ingen grund til at gøre nogen kede af det. Men du her ret langt hen af vejen. Ingen grund til at lyve. Ofte gøres du kun fordi det er lettere og det er ikke grund nok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1078 Skrevet 28. August, 2024 Slowman skrev, den 27.8.2024 at 00:07: Jeg har ingen problemer med at vente 10 minutter Jeg kommer ofte 30-40 min. før. Jeg hader at komme for sent og være stresset og det passer mig fint lige at sidde lidt i bilen og finde det rigtige humør frem Slowman skrev, den 27.8.2024 at 00:07: Jeg oplever ofte, når jeg skriver at jeg er ankommet og er i god tid, at pigen straks skriver at jeg bare kan komme. Jeg tænker det giver lidt mere tidsbuffer i den anden ende og er godt for os begge. Sjovt, jeg har flere gange forsøgt det samme (af sammebegrundelse) , men er altid blevet bedt om først at komme som aftalt, så jeg er holdt op. Men jeg kommer stort set udelukkende på klinikkerne, hvilket måske gør en forskel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1188 Skrevet 28. August, 2024 Refresh skrev, for 13 minutter siden: Men jeg kommer stort set udelukkende på klinikkerne, hvilket måske gør en forskel? Det ved jeg ikke. Jeg ved heller ikke hvad der mere præcist definerer en klinik. Er det når 5-10 piger har en fælles telefonpasser, vagtplaner, fælles regler osv.? Hvis der er tilfældet er jeg vist aldrig kommet på en klinik. Jeg er kommer i huse/lejligheder hvor 2-3 piger arbejder i forskellige værelser. Har fælles stue og køkken, men det er ikke mit indtryk at de ellers arbejder i samme “firma”. Men hvad ved jeg. Eller steder, hvor kun en pige arbejder. Jeg laver en aftale med en pige om et tidspunkt i en by. En times tid før får jeg en adresse (oftere og oftere en kendt adresse) som jeg så kører til og parkerer i nærheden af. Så skriver jeg at jeg har parkerer og beder hende sige til når jeg er velkommen. Hver anden gang ca går der kun et minut før hun siger - du kommer bare. De andre gange - jeg er klar om 10 minutter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1078 Skrevet 28. August, 2024 Slowman skrev, for 6 minutter siden: Det ved jeg ikke. Jeg ved heller ikke hvad der mere præcist definerer en klinik. Er det når 5-10 piger har en fælles telefonpasser, vagtplaner, fælles regler osv.? Jeg tænker på klinikker som Seduction Girls, Pussy Galores osv, hvor klinikken har en hjemmeside med adresse og oversigt over hvem der er på vagt hvornår. Her går kommunikationen oftest igennem teledamerne (der arbejder for klinikken) som står for at arrangere pigernes aftaler. De fleste piger der arbejder på klinikkerne har ikke et nr. hvor man kan kontakte dem direkte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1188 Skrevet 28. August, 2024 Refresh skrev, for 7 minutter siden: Jeg tænker på klinikker som Seduction Girls, Pussy Galores osv, hvor klinikken har en hjemmeside med adresse og oversigt over hvem der er på vagt hvornår. Her går kommunikationen oftest igennem teledamerne (der arbejder for klinikken) som står for at arrangere pigernes aftaler. De fleste piger der arbejder på klinikkerne har ikke et nr. hvor man kan kontakte dem direkte. Ok, sådanne steder har jeg aldrig været. Tror ikke der er så mange på fyn, hvor jeg mest er aktiv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 31. August, 2024 Slowman skrev, den 26.8.2024 at 11:28: Jeg var lidt overrasket over at en GP herinde skrev at det var lidt træls når gæster skriver at de er kommet og har parkeret fx 10 minutter før aftalt tid og beder om et vink, når man er velkommen. Troede det var meget velkomment. Hvis man har en halv time mellem to gæster, og det tager lidt ekstra tid at kysse gæst 1 farvel, pigen skal nå at tisse, bade, ordne rummet mv., så kan det give max stress, at gæst 2 dukker op før tid. Plus det kan vække unødig opsigt at ha mænd til at vente, og man gerne vil lade gæst 1 komme diskret afsted. På bordeller er der venteværelse og en tele der fikser rummet, så gør det ikke så meget om gæst 2 kommer før tid…. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 31. August, 2024 Nice and easy skrev, den 25.8.2024 at 19:00: Det er yderst effektiv til lokalbedøvelse har jeg erfaret fra mit fag. Det burde ikke være nødvendigt at bedøve sig for at gå på arbejde. Hvis pigens brystvorter er for følsomme, så holder gæsten snitterne væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 31. August, 2024 Liv skrev, for 8 minutter siden: Det burde ikke være nødvendigt at bedøve sig for at gå på arbejde. Hvis pigens brystvorter er for følsomme, så holder gæsten snitterne væk. Det har du selvfølgelig ret i, hvis gæsten får det at vide på forhånd. Ik? Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 31. August, 2024 Nice and easy skrev, Lige nu: Det har du selvfølgelig ret i, hvis gæsten får det at vide på forhånd. Ik? Mvh. Nice and easy. Hvis en gæst udelukkende vil besøge mig for at røre mine brystvorter, så må han oplyse det i telefonen, og det bliver et nej tak herfra, det er simpelthen ikke mit koncept. Af samme grund har jeg heller ikke fortalt alle i telefonen, at det ikke er en mulighed. Jeg forventer at mine gæster kommer for at besøge mig som en helhed, ikke for en specifik kropsdel…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1188 Skrevet 31. August, 2024 Liv skrev, for 19 minutter siden: Hvis man har en halv time mellem to gæster, og det tager lidt ekstra tid at kysse gæst 1 farvel, pigen skal nå at tisse, bade, ordne rummet mv., så kan det give max stress, at gæst 2 dukker op før tid. Plus det kan vække unødig opsigt at ha mænd til at vente, og man gerne vil lade gæst 1 komme diskret afsted. På bordeller er der venteværelse og en tele der fikser rummet, så gør det ikke så meget om gæst 2 kommer før tid…. Prøv nu at læse hvad jeg skriver. Jeg kommer jo ikke og banker på døren, men skriver blot en SMS. Jeg er på behørig afstand af den adresse, jeg har fået oplyst. Det kan vel trods alt ikke stresse en erfaren GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 31. August, 2024 Slowman skrev, Lige nu: Prøv nu at læse hvad jeg skriver. Jeg kommer jo ikke og banker på døren, men skriver blot en SMS. Jeg er på behørig afstand af den adresse, jeg har fået oplyst. Det kan vel trods alt ikke stresse en erfaren GP Jeg læser fint hvad du skriver. Personligt ønsker jeg ikke fremmøde før til aftalt tid, primært at diskretionshensyn, men også fordi jeg ikke bryder mig om at lade folk vente og det godt kan stresse mig, hvis jeg ikke er klar…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1188 Skrevet 31. August, 2024 Liv skrev, for 5 minutter siden: Hvis en gæst udelukkende vil besøge mig for at røre mine brystvorter, så må han oplyse det i telefonen, og det bliver et nej tak herfra, det er simpelthen ikke mit koncept. Af samme grund har jeg heller ikke fortalt alle i telefonen, at det ikke er en mulighed. Jeg forventer at mine gæster kommer for at besøge mig som en helhed, ikke for en specifik kropsdel…. Tror de fleste vil betragte det at berøre bryster og brystvorter som en naturlig del når man har sex. Man kan sagtens tage hensyn og det er ok, men det kan bestemt være ret skuffende, hvis man helt skal holde både hånd, fingre og ikke mindst mund helt fra bryster. Det har jeg nu heller aldrig oplevet. Hvis jeg oplevede det, ville jeg bare tage det roligt, acceptere og undre mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 31. August, 2024 (edited) Slowman skrev, for 5 minutter siden: Tror de fleste vil betragte det at berøre bryster og brystvorter som en naturlig del når man har sex. Man kan sagtens tage hensyn og det er ok, men det kan bestemt være ret skuffende, hvis man helt skal holde både hånd, fingre og ikke mindst mund helt fra bryster. Det har jeg nu heller aldrig oplevet. Hvis jeg oplevede det, ville jeg bare tage det roligt, acceptere og undre mig. Jeg skriver ikke om, at holde hænderne væk fra brysterne, men fra brystvorterne. Det kan være virkelig smertefuldt, hvis man er er meget følsom. Og mange mænd tager desværre ret hårdt, så hellere være forsigtig til at begynde med, og så bløde op hvis han er blid og dejlig at være sammen med. Redigeret 31. August, 2024 af Liv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg