Hop til indhold
Frøken_Kinky

Dagens platte indspark

Recommended Posts

Jeg kan godt se lidt af det komiske, men vær opmærksom på, at kvikke læsere måske kan komme med kvalificerede gæt på dit (efter)navn ud fra det gennemgående tema i billederne. Kald mig bare paranoid, og du bestemmer da helt selv, om du vil lade opslaget stå, men jeg ville ikke på den måde risikere at gå på kompromis med egen anonymitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 12 minutter siden:

Jeg kan godt se lidt af det komiske, men vær opmærksom på, at kvikke læsere måske kan komme med kvalificerede gæt på dit (efter)navn ud fra det gennemgående tema i billederne. Kald mig bare paranoid, og du bestemmer da helt selv, om du vil lade opslaget stå, men jeg ville ikke på den måde risikere at gå på kompromis med egen anonymitet.

Tak for din omsorg :wub: Det er faktisk oprigtigt værdsat .. Men jeg tror chancerne for at der er nogen der kan gætte min rigtige identitet ud fra dette er relativt lille.. *smiler*

Der vil altid være nysgerrige mennesker derude.. Jeg forventer diskretion, og giver den selv. Hvis jeg nogensinde møder en ubehagelig type, så ved jeg også hvordan han skal håndteres :ph34r:

Redigeret af Frøken_Kinky

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 43 minutter siden:

Af alt hvad jeg kan se, gætter jeg på Maria Skovlund. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

sjovt, man jeg har faktisk sugardated en der var et halvt år i nonnekloster i sygepleje praktik ) Giver celledeling et nyt indhold )
god dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 7 timer siden:

Af alt hvad jeg kan se, gætter jeg på Maria Skovlund. 

Ej da

Maria klostervold eller Maria  kirkegaard, måske ditte from

Redigeret af skunken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gad:godt møde dig iklædt som det øverste billede til venstre :wub: 

Din aftenbøn ville nok blive lidt længere end normalt,  med alle de syndsforladelser :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Isabella Gyldenmark – (Isabella kommer af spansk-portugesisk og afledt af Elisabeth, der er et hebraisk pigenavn, og betyder: “den, der ærer Gud”.)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...