Harran 2412 Skrevet 26. August Er der nogle, der har erfaringer med denne dame? https://annoncelight.dk/showad/406485 https://annoncelight.dk/profile/Kina 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2435 Skrevet 26. August Måske @Biolet kan bidrage, fik du besøgt hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 37 Skrevet 26. August lille_peter skrev, for 4 timer siden: Måske @Biolet kan bidrage, fik du besøgt hende? Nej med fik talt med hende rigtig sød var for langt at køre. Men kommer jeg det op af skal hun helet klart ha et besøg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen10 2 Skrevet 7. September Du skriver langt hvor ca er det henne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 37 Skrevet 7. September Naboen10 skrev, for 38 minutter siden: Du skriver langt hvor ca er det henne Mod Otterup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 8. September Biolet skrev, for 18 timer siden: Mod Otterup Så du siger, @Biolet , at hun holder til omkring Otterup og ikke Odense, som annoncen siger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 37 Skrevet 8. September Harran skrev, for 2 timer siden: Så du siger, @Biolet , at hun holder til omkring Otterup og ikke Odense, som annoncen siger? Det sagde hun da jeg spurte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 8. September Biolet skrev, for 1 time siden: Det sagde hun da jeg spurte Til mig sagde hun i Otterup .... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 37 Skrevet 8. September Big3lover skrev, for 3 timer siden: Til mig sagde hun i Otterup .... Det var for ikke at over skrige placering’s grænsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 12. Oktober Men er der nogen der har været der og kan berette lidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 97 Skrevet 12. Oktober Ja hun er egentlig sød nok og ok med det hele, men hendes bryster har fået en eller anden mærkelig operation med silikonefyld, der er knap så vellykket. Hvis man kan se bort fra det, og det er jeg altså ikke så god til, så yder hun egentlig god valuta for pengene, og er parat til en afvaskning efter akten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg