sneræven 2094 Skrevet 27. August, 2024 Spændende tråd, men det er osse eet af de emner der lynhurtigt får folk til at grave skyttegrave og ligge og brøle ad hinanden. Jeg kender selv ikke så meget til skurvogne ... Jeg er vokset op i et landarbejder / husmandsmiljø, og her var der såmænd ikke så meget tid til jargon når daglejerne lå i græsset under granerne og spiste de medbragte mellemmadder - osse fordi der tit var koner med ... Teknisk set er jeg akademiker, og har også haft arbejde inden for området, men har aldrig rigtig haft kontakt med akadmikermiljøet som sådan ... Jeg vil dog sige, at jeg ikke har indtryk af overhovedet, at mine kolleger snakkede skurvognssnak .. både fordi det altid er blandet selskab, og fordi vi i kraft af vores arbejde er i tæt kontakt med en masse meget forskellige mennesker ... Nice and easy skrev, den 26.8.2024 at 16:05: Men det hænder, at der kommer en ingeniør, en arkitekt, en djøffer, eller en på anden måde højt uddannet person forbi. Så forsvinder det hyggelige. Samtalerne forstummer. Stemningen bliver nærmest desperat kedsommelig. Sådan skal det ikke blive her. Jeg efterlyser at vi her på stedet kan benytte sproget, som det findes ude i virkeligheden Jeg tror du forveksler en lynafleder med virkeligheden ... "Virkeligheden" i verden af i dag er for mig at rigtig mange af os lever et liv hvor vi har kontakt med mange forskellige mennesker og mange forskellige holdninger. Og så er det vigtigt at møde andre med venlighed og gerne nysgerrighed, selv om de er meget forskellige fra een selv, Som jeg skrev, så er det noget nær en professionel nødvendighed i mit job ... Benarbejde skrev, den 26.8.2024 at 18:08: Dine holdninger virker noget påtaget middelklasse. Lige her synes jeg såmænd ganske godt om middelklassen ... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 27. August, 2024 Nice and easy skrev, den 26.8.2024 at 16:05: Jeg færdes blandt mandfolk, der opfører sig som mænd. Der er masser af humor. Nogle ville kalde det havnearbejder, eller værksteds humor. Det er groft. Ofte under bæltestedet. Alle grupper i samfundet bliver der gjort grin med. Ingen går fri. Intet af det, er politisk korrekt sprogbrug. Men det hænder, at der kommer en ingeniør, en arkitekt, en djøffer, eller en på anden måde højt uddannet person forbi. Så forsvinder det hyggelige. Samtalerne forstummer. Stemningen bliver nærmest desperat kedsommelig. Sådan skal det ikke blive her. Jeg efterlyser at vi her på stedet kan benytte sproget, som det findes ude i virkeligheden uden, at få kommentarer med på vejen i den forbindelse. Er det ikke ok, at vi skriver fra karsken bælg, ærligt, forståeligt og ligefrem? Mvh. Nice and easy. Den pæne tone er jo fællesnævneren. Djøffere køber også sex. Så er det bare hvor pæn, og her der nok plads til fnidren om det. Så må man jo også forstå, at GP debat er noget særligt. Det er bare kontroversielt. En del mener det bør være forbudt, andre er meget bekymrede over om de kommer til at støtte tiltag til forbud fra journalister og politikkere eller kommer til at bifalde reel udnyttelse af fattige udenlandske piger,. Jeg tror egentligt at opstandelsen omkring ham, der mente at en gp skulle køres til, mere handler om at man er bange for at journalister finder sådanne udsagn, når de nu de skal fortælle Fru Jensen, at alle GPere er nogle ulykkelige eksistenser. Her kommer det bare til at gå ud over den skuffede kunde, som må beherske sin pen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3175 Skrevet 27. August, 2024 Nice and easy skrev, den 26.8.2024 at 16:05: Jeg færdes blandt mandfolk, der opfører sig som mænd Definer at opføre sig som en mand? Er det mandligt at kalde kvinder for kællinger? "Tage en tur på hende der"? "Kneppe hende til"? Osv? Man kan sagtens være under bæltestedet og bramfri uden at være neandertaler i sit sprogbrug. De eneste der synes at de er mænd, når de bruger ovenstående forslag til sætninger, er mændene selv.....lidt ligesom når nogen mænd højpolerer deres motorcykler for at køre til træf og lade dem beundre....af andre mænd.......så....hvis det gør noget godt for jeres fællesskabs følelse at brøle i kor, så giv den gas . Hvis i tror at det tiltrækker respekt på jeres person og alternativt en tur med en veldrejet kvinde så....not so much At argumentere for at dette sprogbrug har sin plads og at samfundet bare er blevet for krænkelses følsomt, er altså noget vrøvl. Det har aldrig været i orden så hvorfor gemme sig bag en krænkelseskultur for at holde fast i sin ret til at være respektløs? 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 27. August, 2024 (edited) Pianistinden skrev, for 1 time siden: Definer at opføre sig som en mand? Er det mandligt at kalde kvinder for kællinger? "Tage en tur på hende der"? "Kneppe hende til"? Så du vil gerne have en definition på en mand? Irriterende spørgsmål. Typisk stillet af gymnasieelever på første årgang, som har lært, at fremføre definitions kravet ved enhver lejlighed for, at få sin modstander på glat is, eller til at bruge tid på alt andet end kernen i diskussionen. Øv siger jeg til den slags. Du som GP må da vide, hvad en mand er. En rigtig mand. En selvbevidst fyr. En handlekraftig én. En fyr med rank ryg. En der kan tage ansvar. En som ved, hvad han gerne vil. En der tar beslutninger. Én der kan bestemme. En man kan stole på. En der tør. En der elsker at leve. En du skal underlægge dig. Ikke en politisk korrekt kryster, som blot siger alt han tror, at debatdamerne gerne høre. Og, ja en mand bestemmer over kvinder og bruger som han lyster. Dét er der heldigvis kvinder som finder tryghed i. Det kan du fx. læse om i bogen "Den frygtelige sandhed" af Maria Marcus, hvis du gider. Mvh. Nice and easy. Redigeret 27. August, 2024 af Nice and easy Rettelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 920 Skrevet 28. August, 2024 Pianistinden skrev, for 8 timer siden: Man kan sagtens være under bæltestedet og bramfri uden at være neandertaler i sit sprogbrug. Nemmerlig! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 28. August, 2024 Benarbejde skrev, den 26.8.2024 at 21:51: Trådene blev først slettet efter jeg anmeldte dem og gjorde opmærksom på at samtykke skal indhendes og moderatorer havde ansvar) Du aner reelt set ikke hvorfor trådene blev slettet.. Jeg anmeldte dem også.. Måske var jeg helten og ikke dig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 28. August, 2024 Jeg kan forstår på første indlæg at jeg har misforstået “imbecil, uempatisk og enfoldig” for hvad andre kalder “værkstedshumor”.. Godt der ikke findes mange af den slags mennesker længere i det udviklede samfund.. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 28. August, 2024 (edited) JenniferRomantica skrev, for 35 minutter siden: .. ikke findes mange af den slags mennesker længere i det udviklede samfund.. Det har du nok ret i. Alt for mange mænd ved ikke, hvad en mand er. Enlige mødre med drengebørn kan ikke få mænd ud af sønnerne. Sønnerne har ikke haft gode rollemodeller, så de er blevet forvirrede identitetsløse kryster typer som ringer til mor om alt. Så er der sønnerne af rødstrømper og hippie forældre, hvor kvinderne påstår, at kønnene er ens undtagen de fysiske forskelle. Sådanne sønner vil livet igennen ha det svært og lade sig koste rundt med af deres kærester. Stakkels sønner. Så ja. Hellere være neanderthaler og have en holdning, end at være et identitets forvirret og følgagtigt hankøns væsen Hvis man læser mine anmeldelser kan man i øvrigt danne sig et indtryk af, hvordan en neanderthaler er. Mvh. Nice and easy. Redigeret 28. August, 2024 af Nice and easy Rettelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 28. August, 2024 (edited) Nice and easy skrev, for 4 minutter siden: Alt for mange mænd ved ikke, hvad en mand er Godt du har den endegyldige sandhed.. Jeg synes du skal vogte den hemmelighed rigtig godt så andre ikke bliver smittet.. Redigeret 28. August, 2024 af JenniferRomantica 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 920 Skrevet 28. August, 2024 Nice and easy skrev, for 23 minutter siden: Alt for mange mænd ved ikke, hvad en mand er. Og alt for mange mennesker anser "en mand" for at skulle være overfladisk, brovtende, uempatisk og fysisk udfarende for at være "rigtig". Men når man kommer ind bag facaden på den slags mænd, så sidder der oftest en lille dreng og græder fordi han aldrig har lært at håndtere sine følelser. Det er den slags mænd der knækker og enten reagerer voldeligt eller ender på gaden eller på bunden af en flaske. Jeg har også oplevet at den slags mænd som mener at vi alle bør omfavne og acceptere hyggesexisme og racisme blive voldsomt stødt på manchetterne hvis der er nogen der kommer til at træde på deres egne ømme ligtorne, så hykleriet er virkelig til at få øje på. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benarbejde 142 Skrevet 28. August, 2024 (edited) JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Du aner reelt set ikke hvorfor trådene blev slettet.. Jeg anmeldte dem også.. Måske var jeg helten og ikke dig.. Who gives a fuck og jeg tror dig ikke. Jeg anmeldte dem, skrev det her, og husker jeg ret, opfordrede også andre til at gøre det samme. Pointen var den at moderatorer sandsynligvis kunne straffes da de har administrative opgaver i forbindelse med indlæg. Den væsentlig del af pointen er at alle dem med de "rigtige småborlige/middelkalsse" meninger, der skøjter rundt herinde ikke ytrede et eneste lille kvæk. Heller ikke i forbindelse med de mange beskrivelser af krænkende adfærd her på sitet. Redigeret 28. August, 2024 af Benarbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frøken_Kinky Skrevet 28. August, 2024 (edited) Jeg synes det kommer rigtig meget an på hvad det handler om.. Alm værkstedshumor, hvor nogen fx kan finde på at kalde mig eller andre kvinder for en kost fx, det rør mig overhovedet ikke Men er man decideret grov overfor andre, med henblik på at nedværdige og såre dem, så synes jeg det bliver for meget.. Synes det er svært at blive mere konkret end det.. Men som udgangspunkt, så er andres følelser ikke ens ansvar.. Vi har forskellige grænser og kommer forskellige steder fra jo.. Be you? You only live once.. som man siger Redigeret 28. August, 2024 af Frøken_Kinky Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 28. August, 2024 (edited) Man kan sige meget med humor. Man må ikke undervurdere virkningen af humor Humor kan være afvæbnende i en anspændt atmosfære, udfordrende hos en søvnig forsamling der trænger til at vågne lidt op, samlende i en splittet forsamling, magtfuld hos en politiker der ønsker indflydelse. Humor kan fortælle nogle sandheder der er spræng farlige. Men med humoren kan den ildehørte sandhed pludselig blive acceptabel . Humor kan være kærligt og binde os sammen. Når vi griner af noget sammen, connectes vi og finder fællesskab. Og Den der får os til at grine har tildels også magt over os. Men humor kan også være det modsatte. Humor kan være splittende og ekskluderende. Humor kan være stødende og ondskabsfuldt. Humor kan skabe splid og politisk røre. Jeg har hørt " jokes " som: " nå blev det en dreng eller en abort " ? ( sagt til en vordende far ) og hvis faderen havde fået en lille pige blev der sagt :" nå så skal du jo give kvajbajere " Er det sjovt ? Er det samlende, kærligt og inkluderende ? Skaber det gode energier og fællesskabs følelse ? Jeg mener at nogle " jokes " ( værlstedshumor om i vil ) er med til at grave grøfter , udelukke enkelte fra fællesskabet og træde på andre for at skabe et " falsk" grin . Er mobberen i skolegården sjov når han griner og latterliggør den lidt tykke dreng i klassen og får andre til at grine ? Lige lægger en ekstra flødebolle på den tykke drengs plads når der er fødselsdag fordi han spiser jo så meget. Eller får hele klassen til at grine en dag drengen kom for sent . For det var jo fordi han skulle bruge så meget tid på at æde morgenmad så han nåede ikke skokebussen ha ha. Er det sjovt - alle griner jo ? Så må det vel være sjovt. Men er " humoren" på bekostning af noget andet og langt mere værdifuldt ? Empatien, respekten , inklusion ? Humor er ikke bare humor. Et grin er ikke bare et grin. Sprog har magt og humor kan bruges til at gøre godt men også gøre ondt. Den bevidsthed bør vi have. Redigeret 28. August, 2024 af Den lille frøken 4 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 28. August, 2024 Refresh skrev, for 2 timer siden: Og alt for mange mennesker anser "en mand" for at skulle være overfladisk, brovtende, uempatisk og fysisk udfarende for at være "rigtig". Men når man kommer ind bag facaden på den slags mænd, så sidder der oftest en lille dreng og græder fordi han aldrig har lært at håndtere sine følelser. Det er den slags mænd der knækker og enten reagerer voldeligt eller ender på gaden eller på bunden af en flaske. Jeg har også oplevet at den slags mænd som mener at vi alle bør omfavne og acceptere hyggesexisme og racisme blive voldsomt stødt på manchetterne hvis der er nogen der kommer til at træde på deres egne ømme ligtorne, så hykleriet er virkelig til at få øje på. Jeg synes psykologiske redegørelser af denne art, er udenfor scope i forhold til om man kan tale lige ud af posen. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2094 Skrevet 28. August, 2024 Nice and easy skrev, den 26.8.2024 at 16:05: Er det ikke ok, at vi skriver fra karsken bælg Det korte svar er: Nej, det er ikke altid i orden. I et offentligt forum er det ikke i orden, hvis det 'at skrive fra karsken bælg' betyder at snakke nedgørende om andre mennesker, eller svine andre til ... Indrømmet, det er en svær grænse - og dén kan man så diskutere. Nice and easy skrev, den 26.8.2024 at 16:05: ærligt, forståeligt og ligefrem? Smart formulering ... For det betyder, at os, der ikke er enige med dig, lyver, er uforståelige eller snakker udenom ... Tror det er derfor så mange - jeg selv inklusive - koger over ... Det er et godt emne (netop, fordi hvor går grænsen.. ?) men umuligt at diskutere når 'sandheden' er givet på forhånd ... 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2094 Skrevet 28. August, 2024 Nice and easy skrev, for 13 timer siden: Én der kan bestemme.... En du skal underlægge dig. Nej. Nu har jeg ikke selv direkte haft med det private erhvervsliv at gøre - indrømmet. Men en moderne leder - og mellemleder - lytter og tager hensyn til sine medarbejdere. Også "krysterne". Overlader en god del af ansvaret til medarbejdere eller teams, og lader folk så vidt muligt selv administrere deres tid. Kom til at tænke på Coronanedlukningen. Dengang var det g-o-d-t nok en fordel for vores arbejdsplads at vi kunne tænke selvstændigt. Havde vi været vant til, i det daglige, at der var een der bestemte og een vi skulle underlægge os, havde vi været godt og grundigt på herrens mark. Hele verden væltede d. 11. marts 2020, og vi var selv nødt til at asfaltere vejen mens vi gik ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1160 Skrevet 28. August, 2024 sneræven skrev, for 13 minutter siden: Nej. Nu har jeg ikke selv direkte haft med det private erhvervsliv at gøre - indrømmet. Men en moderne leder - og mellemleder - lytter og tager hensyn til sine medarbejdere. Også "krysterne". Overlader en god del af ansvaret til medarbejdere eller teams, og lader folk så vidt muligt selv administrere deres tid. Kom til at tænke på Coronanedlukningen. Dengang var det g-o-d-t nok en fordel for vores arbejdsplads at vi kunne tænke selvstændigt. Havde vi været vant til, i det daglige, at der var een der bestemte og een vi skulle underlægge os, havde vi været godt og grundigt på herrens mark. Hele verden væltede d. 11. marts 2020, og vi var selv nødt til at asfaltere vejen mens vi gik ... Jeg har arbejdet det meste af livet som leder. Projektleder, linjeleder, leder for ledere og er helt enig med dig. Selv i topledelsen, hvor der ofte sidder mennesker der er vant til at bestemme, er det langt bedre og efterhånden også det almindeligste, at træffe fælles beslutninger og implementere i forståelse med medarbejderne. Der kan være situationer, hvor en leder skal kunne stå frem og påtage sig ansvaret for at træffe hurtige beslutninger, hvor der ikke er så meget tid til snak - beredskabssituationer, hvis man er under angreb osv. Men 90% af beslutninger er ikke af den karekter. Og så kan begge type beslutninger fint tages af såvel kvindelige som mandlige ledere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 28. August, 2024 (edited) sneræven skrev, for 21 minutter siden: Nej. Nu har jeg ikke selv direkte haft med det private erhvervsliv at gøre - indrømmet. Jeg tror ikke det på nogen måder handler om arbejdsmarkedet.. Svaret med at underlægge sig var til Pianistinden så jeg tænker der menes seksuelt og samlivsmæssigt i “bedste” incel-stil.. Redigeret 28. August, 2024 af JenniferRomantica 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 654 Skrevet 28. August, 2024 Nice and easy skrev, den 26.8.2024 at 16:05: Sådan skal det ikke blive her. Jeg efterlyser at vi her på stedet kan benytte sproget, som det findes ude i virkeligheden uden, at få kommentarer med på vejen i den forbindelse. Er det ikke ok, at vi skriver fra karsken bælg, ærligt, forståeligt og ligefrem? Kære @Nice and easy det er et meget relevant spørgsmål at få debatteret, men der er mere end en virkelighedsopfattelse på spil og hvad den ene kan finde ærligt, forståeligt og ligefremt kan andre finde falsk, uforståeligt og snørklet eller forkert. Netop derfor er det godt at vi får flere holdninger frem. @Max Power beskriver glimrende udfordringen når vi har med skriftlig kommunikation at gøre Max Power skrev, den 26.8.2024 at 16:51: Jeg har tilbragt alle mine pauser i en skurvogn under min læretid, men efter jeg har skiftet branche et par gange må jeg sande at den måde man siger ting på når man sidder overfor hinanden og kan bruge kropssprog, og den måde man formulerer sig på i skriftlig tale er to meget forskellige verdener. ALT hvad du skriver kan og vil sikkert blive misforstået (hvis modparten ikke er på samme bølgelængde som dig), mit bedste råd i en situation som evt. kan misforstås, undgå underforståede sætninger for enhver pris…det tager simpelthen for lang tid at skulle bortforklare og redde sig selv ud af en misforståelse. Skrevet i den bedste mening. Netop derfor bør vi tænke os om når vi skriver indlæg da modtageren ikke er tilstede live og kan kommentere og da man ikke kan gardere sig i mod hvad der kan læses ind i indlæg Benarbejde skrev, den 26.8.2024 at 18:08: Dine holdninger virker noget påtaget middelklasse. Men temmelig typisk dansk småborgerskab. Jeg er vokset op i et arbejderklassemiljø og kunstnermiljø og har læst på universitetet og arbejdet sammen med akademikere og funktionærer. Ingen steder har sproget/tonen været så ondskabsfyldt og krænkende som hos akademikerne. Sikkert fordi de følte sig bedre end andre - men de holdt sig fra altid fra dem hvor de kunne risikere et korporligt svar. Dvs det gik ud over kvinder og fysisk svage mænd. Har aldrig oplevet grov sprog hos arbejdertyper, for de havde ikke brug for det. Derfor synes jeg de snøvlede referencer til "skurvogne" og hvad ved jeg, er uægte og forkerte. Ellers kan man jo bare lade være med at deltage. Kære @Benarbejde jeg er akademiker, første generation, fra en middelklassefamilie men har begået mig i alle samfundslag og jeg har oplevet nedgørende adfærd og grimt sprog såvel som anderkendende adfærd og pænt sprog i alle lag, men det er da dejligt at du er vokset op i ren Morten Korch idyl hvor ærlige arbejdere og kunstnere talte fra et rent hjerte -jeg er sikker på at det gav dig den nødvendige ballast til at håndtere de usle, giftige og bagstræberiske akademikeres feje adfærd og sprog. Det er også kun dig der har reddet EG og resten af Internettet ved at advisere administratorerne om upassende adfærd -og tænk engang at @JenniferRomantica vover at hævde at hun også har indberettet det, mage til småborgerlig løgn! Suk, gid floksler kunne omdannes til energi, så kunne denne streng tage os gennem vinteren... Ærbødigst, DrMabuse 5 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2094 Skrevet 28. August, 2024 (edited) JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Svaret med at underlægge sig var til Pianistinden så jeg tænker der menes seksuelt og samlivsmæssigt i “bedste” incel-stil.. Ja, jeg synes også der er noget Andrew Tate - agtigt over både dét svar og flere af de andre indlæg ... Andrew Tate og Incel-typernes fremturen er generelt en pestilens - for ikke at sige en katastrofe - for os kronisk kæresteløse mænd - jeg har selv, som jeg flere gange har skrevet, ikke haft en kæreste eller elskerinde i 30 år ... For der er da brug for at vi kan udveksle ideer og inspiration - OG frustrationer - også med kvinder - omkring hvordan pokker vi navigerer i tilværelsen .. Mange mænd i den situation ender i dyb ensomhed. Det virker som om mænd har sværere ved at finde sig til rette med at leve alene, end kvinder har ... Det går egentlig OK godt for mig ... , i hvert fald indtil nu ... Nøgleord for mig er, at klare mig selv på det daglige praktiske plan, og så leve med det resultat det giver ... (Nåhja, jeg kan da heldigvis godt li' at lave mad) Og så at have gode, aktive netværk, også mange gode kvindelige bekendte ... Det er en stor hjælp .. i hvert fald for mig .. Nu har jeg så også familie (børn, børnebørn), og det at der er brug for mig, er også en hjælp ... Og så giver det en fast base ... Redigeret 28. August, 2024 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blablablaaa 22 Skrevet 28. August, 2024 Nice and easy skrev, den 26.8.2024 at 16:05: Jeg færdes blandt mandfolk, der opfører sig som mænd. Der er masser af humor. Nogle ville kalde det havnearbejder, eller værksteds humor. Det er groft. Ofte under bæltestedet. Dog opfatter (jeg) dig mere henad lidt hovmodig stodder kontra værksteds/havnearbejder.. Hmm - Mvh Havnearbejderen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2094 Skrevet 28. August, 2024 Blablablaaa skrev, for 1 minut siden: Dog opfatter (jeg) dig mere henad lidt hovmodig stodder kontra værksteds/havnearbejder.. Hmm - Mvh Havnearbejderen Eller han ta'r gas på os ... det kan jeg squ'tte rigtig finde ud af ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1190 Skrevet 28. August, 2024 NU tager jeg sgu popcornene frem!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2094 Skrevet 28. August, 2024 Needy skrev, for 14 minutter siden: NU tager jeg sgu popcornene frem!! Fuld forståelse ... Den slags tråde er underholdning med bid i ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1160 Skrevet 28. August, 2024 (edited) sneræven skrev, for 56 minutter siden: Eller han ta'r gas på os ... det kan jeg squ'tte rigtig finde ud af ... Det håber jeg faktisk er tilfældet, for som tidligere nævnt ville jeg ikke bryde mig om at slåes i hartkorn med en gruppe sexkøbende mænd (hvis der er det) med behove for, på et offentligt forum, til enhver tid at tale ligeud fra karsken bælg og udtrykke forældede kønsdiskriminerende og nedladende holdninger om kvinder. Redigeret 28. August, 2024 af Slowman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg