Hop til indhold
Sexy Event Club

FEEDBACK ønskes - Sexy Event Club arrangement en AFTEN mellem midt i oktober og slutningen af november 2024

FEEDBACK ønskes - Sexy Event Club arrangement en AFTEN mellem midt i oktober og slutningen af november 2024  

42 medlemmer har stemt

1. 1. Jeg er nysgerrig på eller interesseret i Sexy Event Club arrangement i slutningen af 2024 fra ca. kl. 17:00 til SPISNING og OPEN AFTERPARTY (IKKE lukket sexparty!) og helt eller delvist frem til det slutter tæt på midnat.

• JA! - KØBER - Jeg er, har været eller overvejer at blive SEXKØBER (i bred forstand, herunder også sugar dating eller alt muligt andet hvor der er en byttehandel eller betaling mellem parterne og sexuelt/intimt samvær indgår i aftalen)
      28
    • JA! - SÆLGER - Jeg er, har været eller overvejer at blive SEXARBEJDER (i bred forstand, herunder også sugar dating eller alt muligt andet hvor der er en byttehandel eller betaling mellem parterne og sexuelt/intimt samvær indgår i aftalen)
      6
    • JA! - ANDET - Jeg er ingen af overstående men er stadig interesseret i et Sexy Event Club arrangement (f.eks. aktiv i Swingermiljøet, på scor.dk eller lign. ikke-betalings frækkeri)
      2
    • NEJ TAK! - Jeg har ingen interesse i sådan et arrangement, men vil gerne deltage i afstemningen og tråden alligevel.
      6
  2. 2. Det vil passe mig bedst:

• En HVERDAGs aften - altså en MANDAG, TIRSDAG, ONSDAG eller TORSDAG
      21
    • En FREDAG aften
      21
    • En LØRDAG aften
      17
    • Jeg kan slet ikke i aftentimerne
      6
  3. 3. Hvis jeg skal betale DEPOSITUM ved tilmelding, synes jeg en eller flere af følgende:

• 10% / ca. 55,- kr er rimeligt og det ville jeg gerne løbe som risiko for at sikre mig en plads.
      0
    • 20% / ca. 110,- kr er rimeligt og det ville jeg gerne løbe som risiko for at sikre mig en plads.
      9
    • 50% / ca. 275,- kr er rimeligt og det ville jeg gerne løbe som risiko for at sikre mig en plads.
      19
    • 100% / ca. 550,- kr er rimeligt og det ville jeg gerne løbe som risiko for at sikre mig en plads.
      14
    • 0% / 0kr - Forudbetaling og depositum er svindel og humbug. ALDRIG forudbetale! Så vil jeg hellere undvære at være med fremfor at risikere snyd og bedrag.
      5

Recommended Posts

D'Damer og D'Herrer <3

"Ladies & Gentlemen! 
Welcome to Sexy Event Club.
The first rule of Sexy Event Club is: You do not talk about Sexy Event Club.
The second rule of Sexy Event Club is: You do not talk about Sexy Event Club!"

...

"And the eighth and final rule: if this is your first time at Sexy Event Club you have to... ej hov... det må man selv om ;):wub:"

Tråden hvor du kan læse om det arrangement vi havde i starten af året finder du her:  

Næste gang bliver det uden "AFTER-SEXPARTY" som en tilvalgs-del. Vi vil dog på det kraftigste opfordre at der er et par piger der selv arrangerer et gangbang og/eller alt muligt andet på samme aften og lejer sig ind på et hotelværelse i nærheden, så folk kan gå til og fra det AFTERPARTY der er som altså IKKE var (eller bliver) en nøgen-fest. 
Jeg har ret mange breve i indbakken fra året der er gået fra piger der gerne vil men ikke kender nogen at gøre det med. Jeg formidler gerne kontakten så I kan finde på noget sammen. Jeg kommer dog selv til blot at være værtinde næste gang - hvis der bliver en næste gang - da det var en af de ting vi allerede ved er en bedre idé end at jeg ligger og knalder imens I andre efter-fester :D 

Der var så mange udeblivelser blandt de tilmeldte mænd (mere end halvdelen) da vi havde vores forrige arrangement. De havde alle som een betalt 50 kr. via mobile pay, og givet tilsagn på forhånd om at møde op og betale de resterende 500 kr. 
Og eftersom ALLE kvinderne kom - og lidt flere i sidste øjeblik - og kvinder kun betaler 50kr. ja så var der et bragende underskud. 
Det går ikke een gang til. 
Eva dækkede underskudet fra egen lomme og fra den indtægt der kom på det lukkede SEX EVENT (gruppeknalderi med Julie @SweetKisses og @Eva Nadine i et tilstødende lokale med lukket dør)

Julie fik (så vidt jeg husker det) i nærheden af 1500kr. for tre timers gruppesex og Eva måtte have 300 kr. op af lommen for at deltage for at regnskabet gik i nul. 
Derfor... det gør vi ikke igen! Det var en fantastisk aften... men ligefrem underskud gider jeg ikke igen. 

At der er og var masser af mænd der gerne ville deltage i gruppeknald ifm. arrangementet er der ingen tvivl om. Men at det skal dække underskudet fordi mere end halvdelen af mændene udeblev - det gider vi ikke igen :P 
At det ikke skal være gynger og karuseller der skal udjævne tingene står også tydeligt efter første erfaringer. 
At piger der laver deres eget gangbang - eller andet - sagtens kan tjene penge den aften er også (forhåbentlig) indlysende. 
Jeg vil gerne være med til at arrangere det i kulissen, men det bliver jeres eget side-event den aften. 

Så... vi kommer til at gøre det adskilt. Og med mere forpligtende tilmelding næste gang. 
Viser det sig at det gider folk ikke rigtigt, så nøjes vi med at lave et ikke-tilmeldings-arrangement og holder Pige-frokost dagen efter uden at invitere mændene til en festlig aften dagen før... og det tænker jeg vil være ærgerligt, hvis det bliver en ren pigeklub, trods alt ;) 

Så hvad siger I? 
Skal vi gøre det igen, eller skal vi finde på noget HELT andet? 

Kærligst, Eva <3
(på vegne af Sexy Event Club)

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det bliver til noget kunne jeg sagtens finde anvendelse for det alligevel nødvendige hotelværelse hvis det skulle være til kortere stunder så jeg ikke misser festen:P.. Evt overnatning er dog også muligt når festen slutter:ph34r:.. 

Gangbang og deslige er jeg for gammel til:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica
Inspireret af Pianistens tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker at når jeg alligevel er i storbyen, er det en skøn mulighed for at dele en stund på hotelværelset :wub:

Må hellere lige understrege at jeg ikke arrangere eller deltager i et evt GB :-* 

Redigeret af Pianistinden
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 2 timer siden:

Skal vi gøre det igen,

Det skal vi helt bestemt:D. Jeg var så heldig at deltage sidst og det var et fantastisk event:wub:.

Lidt spørsmål, så vi mænd ved lidt om, hvad hvad der er muligt at tilkøbe sig hos jer 2 skønne kvinder.

@JenniferRomantica for ikke at misse festen for meget, er 30min muligt og hvis 2 herre ønsker at dele dig samtidig er det muligt

@Pianistindener det muligt at dele en stund med dig uden kemimøde, det er jo ikke alle der har besøgt dig på Fyn og for ikke at misse festen for meget, er 30min muligt og hvis 2 herre ønsker at dele dig samtidig er det muligt

Redigeret af Swarley

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 9 minutter siden:

Jeg deltager med ret stor sikkerhed

Det kommer vil an på hvor hurtig du er med tilmelding ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Swarley Ro i kalsongerne dér :D 
Det her er en for-undersøgelse så vi ved om det overhovedet er et hit eller ej at gøre det igen. Om man kan få alenetid osv. vil jeg (kvalificeret) gætte på at Eroguides administratorer vil henvise til private beskeder, hvis det ikke er generel information fra potentielle sælgeres (på dagen) side. 
Tænk hvis alle der ka' li' damer og som tænker at tage spenderebukserne på dén aften, skriver: 
"Jeg vil gerne knalde med en dame den aften... hvem koster hvad og kan jeg komme til?" det bliver en lang tråd - længere end de plejer :P

Jeg kan ikke svare på hverken Eroguides vegne eller op de to lækre Kvindfolks vegne. Men jeg kan gætte lidt og måske undgå at vi ryger i "bad standing" for private dialoger i en offentlig tråd baseret på erfaring, i det mindste <3 
Der er ikke noget at tilmelde sig til endnu. Om det bliver "næsten ligesom sidst" afhænger i høj grad af hvordan det går med feedback og afstemningen her. 

Gramsekram, 
Eva 
(på vegne af SEC)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Swarley skrev, for 16 minutter siden:

Det kommer vil an på hvor hurtig du er med tilmelding ;)

Nu har jeg to gange til fredagsbarerne været første tilmeldte så jeg er ret sikker på at jeg nok skal nå det især nu hvor det er middag adskilt fra sjov og ballade ;)

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 4 minutter siden:

Det her er en for-undersøgelse så vi ved om det overhovedet er et hit

Kan det blive andet:D.

Aftaler går jeg ud fra tages i pb, det kommer ikke andre ved, og som du skriver bliver tråden virkelig laaang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne godt være frisk på at være medarrangør til et sideløbende gangbang et sted i nærheden. Hvis der evt er en pige mere der kunne være frisk. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Gangbang-milf Jeg tænker at du får nok henvendelser i indbakken, når nogle af de andre piger læser tråden her. Ellers må du lige kontakte mig :) 

Til alle: Kan vi hjælpes ad og "tagge" de piger vi kan huske fra sidst der gerne ville med igen, eller som vi kender hver især der har talt om det - OFFENTLIGT! Husk at nogle af Kvinderne og Pigerne der var med, var anonyme! DISKRETION fremfor alt - på forhånd tak :) 

Jeg kan kun huske tre-fire-fem stykker som jeg er sikker på jeg kan nævne offentligt, så jeg starter: 

@Geisha @Bunny Baby @Trine bigbOObs @Karoline og Heras navn er så svært at jeg ikke kan finde det :D 
Når man tagger folk med brugernavn får de fleste vist en pop-up-klokke-besked når de logger ind og kan finde tråden. Det er nok ikke dem alle der følger med dagligt i Hyggesnak ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Sofie Brandvarm @Pussy Galores @Seductiongirls @kvinde 1966 @CamillaHusmor @Danske Natasja @Kæmpe bryster @Miza @JenniferRomantica @SweetKisses @Eva Nadine @Pianistinden @Danske Anja @SiaUngQ @Chantall @Mook 
Jeg tror måske at resten enten er nævnt eller også er jeg lidt usikker på om de har ønsket at være anonymt interesserede og/eller deltagende. Det er svært at holde styr på, idet især pigerne skriver til både Eva Nadine profilen, Evas Fredagsbar profilen og denne profil. Til orientering: Det er altså ene og alene mig der kan læse i indbakkerne på alle profiler. Og på telefonerne også. Så har man særligt behov for diskretion som "hun" og vil gerne, så er det bare at sende en sms eller ringe mig op - eller skrive i DENNE indbakke på DENNE profil.
Der er i øvrigt flere Kvinder jeg kan forstå - på deres betalende elskere som jeg også sommetider er i kontakt med som glædespige - at de ligesom venter på at jeg får øje på dem og at de forventer en personlig invitation.
Det sker altså ikke og er ikke sket for nogen. Ej heller de kolleger jeg har tættest på. Det er for alle. Der er ingen optagelseskriterier for Kvinder. Alle er velkomne, og ingen er "særligt udvalgt". Så også DU er velkommen! Og INGEN bliver sær-inviteret. Man må selv række ud og kontakte os. Vi er jo lige her :wub:<3

Der bliver en netværks-frokost dagen derpå kun for sexarbejdere af hunkøn (hvis man stadig må skrive det?). Det betyder ikke en mand der har barberet sig den dag, lånt en gammel kjole og en gang har haft en annonce på Annoncelight.dk. Så... en "lukket netværks-frokost/brunch" for Kvinder i branchen der er sexarbejdere (herunder også sugar daters osv osv osv igen-igen) 
Det gør vi uanset om der er interesse for en frækkere fest. Denne netværksfrokost/brunch er noget vi gerne vil gøre cirka en gang i kvartalet til en start. Det bliver fortrinsvis på lørdage. Hvilken lørdag, kommer så an på hvad jeg får af input fra jer. 

Til mænnerne: Har du en eller flere yndlings-piger du tænker kunne have glæde af sådan et netværk, så send dem gerne link til tråden her - eller HVIS DU IKKE HAR FÅET BESKED PÅ SÆRLIG DISKRETION er du velkommen til at tagge deres brugernavn her på Eroguide (skriv @foran) så de får øje på tråden, der jo (desværre) ligger lidt gemt her nede i Hyggesnak. 

Kærligst, Eva <3
(på vegne af Sexy Event Club)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miza skrev, for 18 minutter siden:

Jeg har allerede svaret på spørgeskemaet. Der er da ingen tilmelding endnu eller har jeg misforstået noget?

Det er sandt @Miza men ikke alle Kvinder der er medlemmer herinde læser med så ofte. Der er også en del der slet ikke er medlemmer og som derfor ikke hører om det igen fordi de hører det fra deres kolleger og deres betalende elskere. Det tager lidt tid at komme ud til alle.
Derfor skal vi lige have noget tid til at "samle tropperne" eller "hopperne" som jeg kaldte dem tidligere ;) 
Derfor - blandt andet - denne sådan for-film, teaser og hmm... interesse-forespørgsel :) 
Det er mere sådan "Hej D'Damer... så er vi på igen. Giv lyd fra jer"-agtigt <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil rigtig gerne med og en gang tøse hygge dagen efter vil være perfekt. Især når man kommer langvejs fra. 
Men der er et men for mig. Det kommer helt an på om det bliver en lige eller ulige uge, før jeg vil kunne svare helt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter 32 afgivne stemmer er der ved at danne sig et mønster, tænker jeg.
At ikke en eneste har stemt på 10% i depositum som det var sidste gang, er lidt overraskende... måske har folk regnet ud at DET kommer det ikke til at være igen :D 

Det bliver en fredag eller lørdag aften kan jeg afsløre.
I "kulissen" peger det hen imod fredag 8. november og/eller lørdag 9. november (er det en lige eller ulige uge?!) 
Det er ganske enkelt der er flest af mine nærmeste hun-støtter der kan. Jeg kan ikke ene kvinde løfte sådan et arrangement alene, så det tæller også med om det nærmeste 4-kløver i mit netværk kan møde op og assistere lidt når der skal jongleres og der går Cirkus i arrangementet. For det gør der - heldigvis oftest noget sjovt :) 
Og det kan de faktisk alle fire Fredag 8. november/Lørdag 9. november. 
MEN DET ER IKKE ENDELIGT BESLUTTET ENDNU. Så jeg venter lige med at oprette arrangementet til jeg har været i kontakt med restauranten (der er flere muligheder) og med stedet hvor vi har Afterparty (der er også to i spil).

Så... til resten af hunnerne er mit spørgsmål: 
Skal det være om FREDAGEN vi går ud og spiser og holder Afterparty et halvfrækt sted (uden gangbang/sex på samme sted, men med selvstændige pigers "side-show" i meget nærliggende lokationer) med hannerne og så har hun-frokost eller brunch om LØRDAGEN dagen derpå? 
ELLER 
Skal det være om LØRDAGEN vi starter med hun-brunch om lørdagen (helt uden hannerne) og så går vi ud og spiser med hannerne LØRDAG AFTEN (som ovenfor, men i omvendt rækkefølge) 

Altså: FREDAG aften/nat og LØRDAG formiddag/frokost eller LØRDAG brunch og LØRDAG aften/nat

Her er vi nok nødt til at bruge kommentarerne her i tråden. Jeg kan ikke tilføje spørgsmål og tænker det bliver upopulært (og alle kan jo stemme) hvis det bliver i sin egen afstemning/tråd jeg stiller tillægsspørgsmål efter feedback :D 

Kærligst, Eva <3
På vegne af SEC 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Damn … hvis det bliver den weekend der nævnt , så er jeg nok ikke kommet mig efter opr. Nyt knæ, gad ellers godt sådan en gang hygge med jer andre . 
så må jeg bare vente til næste gang .. 

fik faktisk trykket forkert på de “50%” var meningen det skulle være 100% i forskud . 

nyd sensommeren !

/Naboen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naboen skrev, den 5.9.2024 at 15:54:

fik faktisk trykket forkert på de “50%” var meningen det skulle være 100% i forskud . 

Det var ellers "multiple choice" så man kunne klikke på flere end een ;) 
Vi skriver stadig i kulissen om hvorvidt det skal være en fredag/lørdag eller en lørdag/lørdag. Pilen peger dog mest på den weekend der er fredag 8. november og lørdag 9. november. Men intet er hugget ud i sten endnu... og afstemningen her er desværre lidt gemt her i Hyggesnak - så ikke ret mange har fået øje på den. De kigger mere under "Sexevents" som jeg ikke tror en debat hører til under. Så spred endelig ordet blandt de piger I besøger, jer der falder over tråden her. På forhånd tak <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...