FEEDBACK ønskes - Sexy Event Club arrangement en AFTEN mellem midt i oktober og slutningen af november 2024
af
Sexy Event Club, in Hyggesnak
FEEDBACK ønskes - Sexy Event Club arrangement en AFTEN mellem midt i oktober og slutningen af november 2024
42 medlemmer har stemt
-
1. Jeg er nysgerrig på eller interesseret i Sexy Event Club arrangement i slutningen af 2024 fra ca. kl. 17:00 til SPISNING og OPEN AFTERPARTY (IKKE lukket sexparty!) og helt eller delvist frem til det slutter tæt på midnat.
-
JA! - KØBER - Jeg er, har været eller overvejer at blive SEXKØBER (i bred forstand, herunder også sugar dating eller alt muligt andet hvor der er en byttehandel eller betaling mellem parterne og sexuelt/intimt samvær indgår i aftalen)28
-
JA! - SÆLGER - Jeg er, har været eller overvejer at blive SEXARBEJDER (i bred forstand, herunder også sugar dating eller alt muligt andet hvor der er en byttehandel eller betaling mellem parterne og sexuelt/intimt samvær indgår i aftalen)6
-
JA! - ANDET - Jeg er ingen af overstående men er stadig interesseret i et Sexy Event Club arrangement (f.eks. aktiv i Swingermiljøet, på scor.dk eller lign. ikke-betalings frækkeri)2
-
NEJ TAK! - Jeg har ingen interesse i sådan et arrangement, men vil gerne deltage i afstemningen og tråden alligevel.6
-
-
2. Det vil passe mig bedst:
-
En HVERDAGs aften - altså en MANDAG, TIRSDAG, ONSDAG eller TORSDAG21
-
En FREDAG aften21
-
En LØRDAG aften17
-
Jeg kan slet ikke i aftentimerne6
-
-
3. Hvis jeg skal betale DEPOSITUM ved tilmelding, synes jeg en eller flere af følgende:
-
10% / ca. 55,- kr er rimeligt og det ville jeg gerne løbe som risiko for at sikre mig en plads.0
-
20% / ca. 110,- kr er rimeligt og det ville jeg gerne løbe som risiko for at sikre mig en plads.9
-
50% / ca. 275,- kr er rimeligt og det ville jeg gerne løbe som risiko for at sikre mig en plads.19
-
100% / ca. 550,- kr er rimeligt og det ville jeg gerne løbe som risiko for at sikre mig en plads.14
-
0% / 0kr - Forudbetaling og depositum er svindel og humbug. ALDRIG forudbetale! Så vil jeg hellere undvære at være med fremfor at risikere snyd og bedrag.5
-
- Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.