Hop til indhold
Titommeren

Thaimassage, Viborg, Møldrup, Hvam, Aalestrup, Aars.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/407816

Nem aftale på sms (taletidskort) og den sædvanlige pris for en time med full pack, hvor der blev bekræftet 69 og sex på sms. Rimelig diskret parkering ved nogle boligblokke i Hvam og jeg blev modtaget af en ældre thai, der viste mig ind, tog imod penge og fortalte, at der ville komme en yngre pige ind. Jeg tog et bad og en sød, yngre thai tog imod mig. Det er hende på billedet. Jeg fik en rigtig fin massage uden nævneværdig pirring før til sidst, hvorefter jeg skulle vende mig om. Det startede fin ud med sut/slik af boller og et økoblow, der dog ikke var med særlig meget indlevelse. Jeg fik lov at lege med fissen med fingrene, men selvom jeg blidt forsøgte at få hende “vendt til” en 69er lykkedes det aldrig. Sex blev det heller ikke til som lovet, da hun efter blow gav pikken noget olie og spillede den af på mig. Desværre en bogstavelig talt halvslatten oplevelse til fuld pris. Jeg kommer ikke igen og kan ikke anbefale hende, da da det lovede ikke blev holdt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...