Jb007 78 Skrevet 28. August, 2024 https://sugardaters.com/da/inbox/L1zjxrKQRY vil ha 2000 kr betalt forud fordi hun er blevet svindlet så meget skriver hun. Er der mon nogen der har hoppet på den? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 28. August, 2024 Mig ville hun mødes med for 2k ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb007 78 Skrevet 28. August, 2024 Skulle du betale forud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 28. August, 2024 Jb007 skrev, for 31 minutter siden: Skulle du betale forud? Nej det er jo det jeg skriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb007 78 Skrevet 28. August, 2024 Hun skriver at alle mænd inde på sugardater er svindlere og at hun er blevet svindlet meget jeg forstår ikke hvordan men det er det hun skrev til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 109 Skrevet 28. August, 2024 Det står hende vel frit for hvad hun vil ? Og hvor meget hun vil ha ! Feks mig svarer hun slet ikke , og det har jeg det da ok med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaliffen 57 Skrevet 28. August, 2024 Forudbetaling er et rigtig godt udgangspunkt for at blive snydt... Så lad være 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 28. August, 2024 Jb007 skrev, for 49 minutter siden: Hun skriver at alle mænd inde på sugardater er svindlere og at hun er blevet svindlet meget jeg forstår ikke hvordan men det er det hun skrev til mig Det er de også, pånær mig ) den har hun luret ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 28. August, 2024 vil godt trække lidt på det, Nu er jeg så pludseligt blokeret hmmm ved sgu ikke hvad jeg snart skal tænke ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb007 78 Skrevet 28. August, 2024 pænemand skrev, for 3 minutter siden: vil godt trække lidt på det, Nu er jeg så pludseligt blokeret hmmm ved sgu ikke hvad jeg snart skal tænke ? Mon ikke det er hende der er svindleren tænker jeg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 28. August, 2024 Jb007 skrev, for 3 minutter siden: Mon ikke det er hende der er svindleren tænker jeg? det kan jeg ikke sige, eller hun gad ikke dig , der er mange muligheder, men rent faktisk så blev du ikke svindlet. Måske var den en pæn måde at sige nej på til dig. Men sagde ok til mig , og prøvede ikke at svindle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bluepills 28 Skrevet 28. August, 2024 Jb007 skrev, for 5 timer siden: https://sugardaters.com/da/inbox/L1zjxrKQRY vil ha 2000 kr betalt forud fordi hun er blevet svindlet så meget skriver hun. Er der mon nogen der har hoppet på den? Glem hende og find en anden der kan finde ud af at være sød, dejlig og ikke mindst imødekommende. De findes altså Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb007 78 Skrevet 28. August, 2024 Ja jeg har blokeret hende og anmeldt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb007 78 Skrevet 28. August, 2024 pænemand skrev, for 18 minutter siden: det kan jeg ikke sige, eller hun gad ikke dig , der er mange muligheder, men rent faktisk så blev du ikke svindlet. Måske var den en pæn måde at sige nej på til dig. Men sagde ok til mig , og prøvede ikke at svindle Hun ville meget gerne hvis jeg ville overføre penge 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 28. August, 2024 Jb007 skrev, 1 time siden: Hun ville meget gerne hvis jeg ville overføre penge Prøv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb007 78 Skrevet 28. August, 2024 Hvis hun ikke vender tilbage og er væk med mine penge får jeg dem så af dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg