Hop til indhold

Recommended Posts

Ugen har stået i Thaipigernes hellige navn.

Jeg var først på ugen forbi denne klinik for lige at se det setup der er. - Ville det være et seriøst sted eller ville det være et sted som de andre Thaiklinikker i Slagelse hvor hovedparten af dem byder på flere oplevelser af mere intim karakter.

Jeg gik forbi stedet tirsdag for lige at se om man kunne få en halv time. Jeg blev mødt af ejeren og hendes mand der sad ved et fint lille bord ved indgangen og tog imod. Jeg nåede lige at tænke at det var sku lidt shady da især manden talte for at jeg i hvert fald skulle bestille en time for at få noget ud af det. - Han var i bund og grund ganske rar og til at tale med, og jeg fik også lige muligheden for at lodde stemningen i klinikken.

Jeg spurgte om jeg kunne få en time på dagen, det kunne jeg ikke da de ikke havde nogle ledige tider, men jeg kunne få en tid onsdag kl 16.00 hvilket jeg sagde ok til. Om onsdagen tog jeg så hen til klinikken hvor døren, meget unormalt for en thaiklinik, stod på vid gab. Jeg gik ind og satte mig til lyden af klask og stønnen fra en anden gæst der var under behandling. Jeg nåede dog ikke at sidde særlig længe før en sød ældre thaidame kom og bød mig velkommen på et fint dansk. - Jeg bekræftede at jeg havde en tid som hun lige tjekkede efter i protokollen og så blev jeg ledt ned til en briks bagerst i lokalet. - Allerede ved indretningens fremtoning fik jeg fornemmelsen af at der nok ikke blev tilbudt eksotiske ydelser da det minder mere om en behandlerpraksis end det minder om en thaiklinik. Båsene er adskilt af et forhæng og væggene omkring båsene går ikke op til loftet hvilket så betyder at man kan hører alt hvad der foregår i klinikken hvorfor sex vil blive noget besværligt.

Jeg blev bedt om at klæde mig af og lægge mig på briksen. Jeg bemærkede under afklædningen et lille skilt på spejlet hvor der blev anmodet om at beholde underbukserne på hvilket jeg så gjorde. - Så ingen bleg, højhellig mås, der kunne vises frem i denne omgang.

Den ældre dame kom ind  og begyndte massagen med ordene "Du siger bare av! det er helt okay" - Jeg tænkte at jeg kommer sku ikke til at sige av over sådan en smule massage! Virkeligheden skulle dog vise sig at være en helt anden! SOM I HELT ANDEN! - Den massage jeg blev udsat for var hvad jeg kun kan kalde for brutal og effektiv! Aldrig har jeg følt at blive taget ved på sådan en måde! Nej jeg sagde ikke "av" men jeg fik under vejs udgydt nogle lyde og grynt som jeg overhovedet ikke vidste jeg kendte! Hold nu kæft hvor hun tog ved! Det var næsten tortur hvor der efter hvert vrid og tryk lige blev kørt efter med en lun sten med lun olie.... Jeg lærte at forbinde den lune sten med afslapning og sukkede næsten efter den når hun rigtig tog ved. - Stenen er din ven! Stenen er god!

Det viste sig åbenbart at min massør skulle bruge lidt hjælp til at vride mig om til en kringle for da ejeren havde afsluttet sin klient kom hun ind til os hvorfor jeg så fik en "gratis" 4 hånds massage. Udfordringen var dog at nu ville der være 4 hænder, 4 knæ og 4 fødder til at pine mig i stedet for 2...... og jøsses hvor blev der taget fat! Jeg har aldrig oplevet noget af den kaliber i min karriere som massagegæst... og her havde jeg betalt for at blive pint i en hel time *HYYYL*

Da de to kvinder endelig slap deres stålfaste greb i min ynkelige og syndige blege krop var jeg dejligt smidig og afslappet i alle leder og kanter. - Så selvom det var brutalt så virkede det sku og jeg kommer gerne igen når jeg har fået taget lidt mod til mig igen.

På intet tidspunkt blev der lagt op til mersalg så min formodning er at stedet her er MEGET GRØNT og udelukkende for dem der enten er masochister eller godt kan lide en hård massage.

Alt i alt et godt sted som kan anbefales som et af de mere seriøse steder på Vestsjælland 

Der er desværre ikke nogen hjemmeside ud over deres facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=61562054694292

Redigeret af Slagelsepik4220

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, @Slagelsepik4220. Du skriver vanvittigt godt. Både i denne anmeldelse og den om besøget hos Apex Siam.

Det er en sjælden kunst at kunne skrive en anmeldelse om et sexløst massagebesøg på en måde, så man klukker indvendigt flere gange undervejs.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...