Hop til indhold
Rejsenetværk

Risici som sexturist i Columbia

Recommended Posts

I denne abonnements artikel på Berlingske.dk beskrives det at det er et udbredt fænomen i byen Medellin i Columbia, at sex turister bedøves med det livsfarlige og i en del tilfælde dødelige stof Scopolamin.
Prostituerede bedøver kunder for at bestjæle dem, og nogen kunder vågner aldrig igen.

Et pust af »djævelens ånde« er nok. I år har 39 turister mistet livet i globalt »sexparadis«
De kommer for at leve skjulte laster ud med sexarbejdere i alle aldre, og ikke alle vender hjem igen. Prostitutionsbander har taget over, hvor kartellerne slap, i Pablo Escobars gamle kokainhovedstad. Og det er næsten lige så farligt. 
https://www.berlingske.dk/internationalt/et-pust-af-djaevelens-aande-er-nok-i-aar-har-39-turister-mistet 

Citat fra artiklen

"
Prostitution har siden 2016 været et lovligt erhverv i Colombia.

I teorien skal sexarbejdet foregå på bordeller i såkaldte »tolerancezoner«, men reelt finder det sted over alt."

Hvis man agter sig til Columbia som sexturist vil det nok være en god ide, kun at frekventere velrenommerede velorganiserede etablissementer.
Og holde sig til at købe sex her, mens man holder sig langt væk fra gade prostitution og enhver form for freelance prostituerede.

Måske med undtagelse af sugardating på et grundlag af troværdig viden, og på en formodet velbegrundet forventning om at hun ser en bedre forretning i at servicere dig end at berøve dig under et ophold i Columbia.
Ovenstående om sugardating er ren spekulation, jeg ved ingenting om det men pas på!

Link gerne til tilgængelig åben information om Columbia og bidrag gerne med viden og gode råd om at rejse til Columbia som sex turist.

Området og nabolandene med - tak

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er dette jo strengt taget ikke en anmeldelse, men artiklen handler om Medellin. Det er utroligt svært for mig at forstå, hvem der frivilligt tager til Medellin, der i årtier har været uden for lov og ret og narkohovedstaden i Columbia. Der milevid forskel på sikkerhedssituationen i Medellin og Bogota, selv om man nok også det sidste sted skal udvise forsigtighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dr. Duck skrev, for 58 minutter siden:

Nu er dette jo strengt taget ikke en anmeldelse, men artiklen handler om Medellin. Det er utroligt svært for mig at forstå, hvem der frivilligt tager til Medellin, der i årtier har været uden for lov og ret og narkohovedstaden i Columbia. Der milevid forskel på sikkerhedssituationen i Medellin og Bogota, selv om man nok også det sidste sted skal udvise forsigtighed. 

Du har ret og det er desværre ikke første gang jeg har begået den fejl at oprette under anmeldelser, i stedet for som det var hensigten under efterlysninger :oops:

Jeg beklager særligt overfor moderator, hvis han vil ulejlige sig med at flytte tråden.

Hvis ikke han vil så får tråden blive her, eller slettes hvis det foretrækkes.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tidligere år var jeg i Cuba, og jeg følte mig i hvert fald altid tryg, så er man til latinoer, så kan det anbefales, dog ville det hjælpe gevaldigt hvis du kan spansk, hvilket jeg ikke kan. Derudover er Cuba også en fantastisk oplevelse i sig selv og priserne er overkommelige.

Generelt så bruger jeg altid internationalsexguide til at finde information omkring sex feriemål

http://www.internationalsexguide.nl/forum/forumdisplay.php?160-Colombia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...