afløbsrenseren 542 Skrevet 30. August (edited) https://annoncelight.dk/showad/404525 mai odense. Havde længe kikket på denne thai pige. Havde også læst diverse anmeldelser, der var både gode og dårlige, men nu ville jeg se ved selvsyn... Det positive først: det er pigen på billedet, ( måske ikke helt nye ) . i både tekst og billeder ( også på sms ) er hun meget smilende og venlig , svarede hurtigt. vi aftalte tid og jeg holdt et stykke derfra og ventede , hun skrev at hun var klar ( ca 15 min før aftalt tid ) fint nok , jeg skrev at jeg kom nu. Derefter gik det ikke helt så godt. Hun virkede næsten overrasket over jeg kom, ingen smil, nå men kom op da. havde aftalt i sms at jeg kunne tage lidt legetøj med , det virkede også som om det kom bag på hende , nå vi kikkede det igennem og noget kunne bruges og andet ikke , helt ok, vi skulle i gang . men hun virkede noget fraværend e / noget stiv i det , ingen smil ingen snak , meget sådan lukket inde . blev enige om at hun startede med noget pik massage til opvarmning og så skulle jeg give hende noget massage . der var ikke meget gejst over det , efter et stykke tid bad jeg hende lægge sig ned så jeg kunne masseger hende , men straks blev ben samlet , nix , ikke noget massage der , fik lov at bruge vibrator dildo som aftalt , men ikke noget med at rører klit. prøvede en 69 men samme resultat . opgav lidt derfra og tog hende bagfra og hende øverst til sidst . Hun er bedst til at reklamere og sælge sig selv , derefter er resten desværre ikke så godt . Beklager til hende at anmeldelsen føjer sig til de andre dårlige . Redigeret 30. August af afløbsrenseren 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg