Hop til indhold
McLovin

Malmø, thaisteder med “ekstra”

Recommended Posts

Altså uden at ha sat mig 100% ind i den svenske lovgivning, kan jeg forstå at sexkøbere bliver trukket ud på den svenske hede, tvunget til at grave sin egen grav og nakkeskudt for sine forbrydelser (overdrivelse kan forekomme). 

I kontekst så siger jeg ikke alle thaisteder i København tilbyder ekstra. Jeg siger blot at de steder jeg har besøgt, har jeg aldrig oplevet ikke at få tilbudt en håndtrold som mersalg. 

Nu brugte jeg så dagen i Malmø og var overrasket over hvor mange thai massage steder som ligger i centrum af Malmø.  
Og det kan måske være legit nok at der kun tilbydes massage. Men viben udefra minded meget om et typisk dansk setup med gardiner som er trukket for og det klassiske røde neon (open) skilt foran entren.  

Er her nogen her som har erfaringer på den anden side af broen som vil dele her?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror ikke sexkøbere bliver fængslet eller nakkeskudt på heden. En klækkelig bøde derimod, kan man nok regne med, og hvis man er en kendt person, bliver man trukket gennem sølet i medierne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en fordel at være Dansk... Så er man sandsynligvis ikke under cover.. ikke at det er ulovligt at sælge sex i Sverige, det er kun ulovligt at købe det.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er da rigtigt... Men mon ikke du har en svær sag med polis?? Du tror formentlig ikke på at du kan købe massage til 1000 kr. - og så knalde pigen af ren gensidig lyst bagefter.. held og lykke :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...