McLovin 304 Skrevet 30. August Altså uden at ha sat mig 100% ind i den svenske lovgivning, kan jeg forstå at sexkøbere bliver trukket ud på den svenske hede, tvunget til at grave sin egen grav og nakkeskudt for sine forbrydelser (overdrivelse kan forekomme). I kontekst så siger jeg ikke alle thaisteder i København tilbyder ekstra. Jeg siger blot at de steder jeg har besøgt, har jeg aldrig oplevet ikke at få tilbudt en håndtrold som mersalg. Nu brugte jeg så dagen i Malmø og var overrasket over hvor mange thai massage steder som ligger i centrum af Malmø. Og det kan måske være legit nok at der kun tilbydes massage. Men viben udefra minded meget om et typisk dansk setup med gardiner som er trukket for og det klassiske røde neon (open) skilt foran entren. Er her nogen her som har erfaringer på den anden side af broen som vil dele her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 238 Skrevet 30. August Tror ikke sexkøbere bliver fængslet eller nakkeskudt på heden. En klækkelig bøde derimod, kan man nok regne med, og hvis man er en kendt person, bliver man trukket gennem sølet i medierne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 771 Skrevet 1. September Det er en fordel at være Dansk... Så er man sandsynligvis ikke under cover.. ikke at det er ulovligt at sælge sex i Sverige, det er kun ulovligt at købe det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 2. September Det er lovligt så længe der ikke er penge indblandet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 771 Skrevet 3. September Ja, det er da rigtigt... Men mon ikke du har en svær sag med polis?? Du tror formentlig ikke på at du kan købe massage til 1000 kr. - og så knalde pigen af ren gensidig lyst bagefter.. held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg