Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg overvejer om thai skal prøves, mest fordi jeg aldrig har prøvet..

Er der nogen der kan anbefales? Stedet skal være diskret, det er meget vigtigt, og så må pigen gerne virke som hun faktisk har lidt lyst:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Egoisten skrev, for 2 timer siden:

og så må pigen gerne virke som hun faktisk har lidt lyst:-)

Så må du op med den helt store tegnedreng og bestille både oilmassage, bodytobody og intercourse mm.  + ankomme velklædt, frisk fra badet og velfriseret ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Så må du op med den helt store tegnedreng og bestille både oilmassage, bodytobody og intercourse mm.  + ankomme velklædt, frisk fra badet og velfriseret ;-)

Hvor mange af disse thaipiger kan rent faktisk massere? jeg tænker på, hvis man er en solid jyde på 115 kg, kan de så faktisk massere derned hvor det gør gavn?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Egoisten skrev, for 8 timer siden:

og så må pigen gerne virke som hun faktisk har lidt lyst:-)

@Jernsvinet, siger det meget passende, desuden kan du, samtidigt, med fordel give pigen en følelse af at hun rent faktisk kan lide, og har lyst til at betjene dig, hvis du tilpasser dit mindset til at det er et menneske du besøger og ikke en cykel eller en bil du prøverB).

Og med det in mente, er jeg sikker på at du har mange gode, sjove og forunderlige besøg i vente.

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 9 timer siden:

hvis du tilpasser dit mindset til at det er et menneske du besøger og ikke en cykel eller en bil du prøverB).

Og med det in mente, er jeg sikker på at du har mange gode, sjove og forunderlige besøg i vente.

Meget godt formuleret. 

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Egoisten skrev, den 30.8.2024 at 22:52:

Er der nogen der kan anbefales? Stedet skal være diskret, det er meget vigtigt, og så må pigen gerne virke som hun faktisk har lidt lyst:-)

Tag en god sober massagested der ikke annoncerer nogen steder. Så kan du blive overrasket på en positiv måde, hvis du vælger nogen der ikke er anmeldt herind af de kække sexkøbere.

Så en prøvekørsel er på sin plads, selvom du i modsætning til at prøve biler skal have penge op af lommen. Men en halvtime, excl. overraskelser, koster ca 250-300 kr. Go for it.

Redigeret af Benarbejde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Egoisten skrev, den 30.8.2024 at 22:52:

Hej

Efter disse fantastiske råd fra både @Jernsvinet og især @Gløden, vil jeg da byde ind med min anbefaling.
Denne smukke og charmerende thaipige, Kiffy:  https://annoncelight.dk/showad/387232  holder til i Odense C, tæt på TV2 og Citybowling.
Om det lige er meget diskret, afhænger en del af, på hvilken tid af dagen man kommer forbi.
Men jeg synes hun giver en god behandling, og hun har flere forskellige ydelser på menuen.
Som erfaren besøgende, vil jeg sige at hun vinder ved nærmere bekendskab, og hun yder en stor indsats, for at du går glad og tilfreds derfra.
Jeg vil dog nævne, at jeg kun har fået massage af den lidt blidere karakter, så jeg ved ikke, om hun kan give meget hård massage.
/Dylmer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for jeres svar, og for det enkelte link. Kan godt se folk blev lidt stødt af ordet "prøve", ja, og jeg skrev at hun gerne må virke som hun faktisk har lyst. Mit navn hjælper nok ikke på det. Det er jeg ked af, skulle nok have formuleret mig anerledes.

Jeg vil kigge lidt videre efter en god massage.

Redigeret af Egoisten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...