Hop til indhold
Slowman

Overensstemmelse mellem billeder og ydelser

Recommended Posts

Ah ok ja... det er måske lige at stramme den kunne man sige. 
Jeg tænker dog at sende hende en sms med information om min billigste fotograf. Det kan præsenteres og markedsføres bedre, tænker jeg. 
Måske det bare var de tre billeder der var at vælge imellem og to var for lidt, tænker jeg... måske? 
Hun virker også ret utilfreds med at folk ikke tror hun er dansk og spørger om analsex og slik-i-møllen. Måske en sms fra en gammel Drage med tilbud om lidt hjælp til markedsføringen uden betaling kunne være en idé også. 
Det er nok lidt uheldige signal-blandinger både at tilbyde knald uden kondom, vise sit møllehul frem og have selfie-billeder af tvivlsom kvalitet hvis man ikke vil sælge analsex og lidt signalerer at man måske kan lokkes lidt og i øvrigt er sprit-ny.
Jeg tænker jeg kontakter hende med en sms med link til denne tråd i første omgang. 
Profilen er oprettet 10. juli, så hun er stadig i "tiltrækker de allerværste fordi man er ny"-fasen. Det er ret "heavy" for alle at skulle bevare den positive indstilling i den fase.  
Der mangler også et ciffer i det ene telefonnummer. 

Tusind tak, Slowman! <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, den 4.9.2024 at 22:25:

Så er der udsigt til numsen, og @JenniferRomantica har jo helt ret i den præcise beskrivelse.

https://annoncelight.dk/showad/406674

Når jeg ser billede 4 får jeg jo alvorligt lyst til at smage, og så er det jo øv at hun ikke er til det. Det betyder jo at jeg ville vælge en anden som ikke nødvendigvis var til det heller, men som ikke lige havde tændt præcis den lyst i mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Lauersen jeg tænker hun er så ny at det for hende ikke er forståeligt at det er reaktionen når hun skriver i sin tekst at hun ikke tilbyder det. 
Det er meget anderledes at være seksuelt selvbevidst og at være sælger. Det er noget vi alle har måttet lære i starten. Når man ingen kolleger har, er det bare svært hvis man ikke har en baggrund i markedsføring eller mande-forståelse :) 
Men hvem ved hvad der er op og ned... nu har hun fået tilbudet om kollegial kontakt i hvert fald. 

Er dette et generelt problem? Altså at markedsføringen er hmm... knap så gennemtænkt?

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...