Hop til indhold
SoveReign

Elena - TantraFuengirola

Recommended Posts

For et par uger siden, var jeg på ferie i Fuengirola. Sammen med den klassiske røde solskoldning, skulle jeg da have en eksotisk oplevelse. Og det må man sige at jeg fik.

https://www.tantrafuengirola.com/elena/

Jeg havde et par måneder før afgang, forelsket mig godt og grundigt i Elena, en rødhåret lille godte. Jeg havde udset mig en god body to body, men da jeg bestilte tiden, kunne jeg ikke nære mig og bestilte derfor VIP pakken på 90 min. Dét fortrød jeg ikke!

Jeg går ikke specifikt i dybden, men et frækt fælles bad med masser af tease og drilleri, almindelig overfladisk massage (som ikke gjorde meget), fræk body to body massage, sensuelle små kys, masser af edge, for til sidst at afslutte i et stort brag. Et afsluttende fælles bad, hvor hun fortsatte drillerierne.
Officielt er der ikke mulighed for tilkøb, men jeg spurgte heller ikke efter mere. Jeg var godt tilfreds!

Alderen omkring slut 20’erne, start 30’erne.
150-155 cm høj
Omkring 50 kg
Engelsk er stærkt begrænset - så optimalt hvis man kan lidt spansk.

Meget naturlig pige, fuldstændig som jeg kan lide. Jeg tror dog at brysterne har fået lidt hjælp, men føltes dog ægte.

Stedet er i et boligkompleks i centrum meget tæt på stationen, hvor man skal buzzes ind, men med +20 andre boliger, føles det ikke mærkeligt at stå der og vente på at blive buzzet ind.
Der mødte en pige ind samtidig med at jeg stod og ringede på, hun var nu heller ikke helt tosset at kigge på.
Mit bedste gæt er, at det kunne være hende her:
https://www.tantrafuengirola.com/claudia/

Selve stedet ser pænt og meget præsentabelt ud.

Fuld anbefaling af Elena, virkelig dejlig pige!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...