John Marley 11 Skrevet 2. September (edited) Hej Jeg er ikke til de helt unge piger, da jeg vil føle mig som en gammel gris. Jeg er selvfølgelig ikke Brad Pit, nok mere alla Clooney, velklædt og med hygiejne i top. (Både i hoved og røv) Jeg har ingen specielle lyster men er nok mest til det blide. BJ er selvfølgelig godt og facesitting er også lækkert. Så det er nok mest GFE jeg går efter. Hvem kan I anbefale af slanke piger (er desværre kun til de slanke) der tager imod sådan en ældre flot fyr? Bor i Sydsjælland, men er ofte i København. Redigeret 2. September af John Marley Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1052 Skrevet 2. September Der gør de alle sammen, hvis det passer hvad du skriver, men hvor i landet og er det kærestesex, mere massage eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 2. September Jeg tror du skal prøve at oprette en efterlysning i den del af landet hvor du søger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Srixon 237 Skrevet 2. September Med mindre pigen/kvinden specifikt skriver i sin annonce, at hun ikke modtager mænd under eller over en vis alder, vil du være velkommen de fleste steder. God opførsel og hygiejne kommer man langt med. Langt de fleste thaiklinikker har piger i forskellige aldre, så du kan frasortere de yngste. Dog skal du altid regne med at de lyver med alderen. Ved ikke hvorfor de altid er 25-35 i annoncen, men nærmere 45-50 i virkeligheden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 2. September Srixon skrev, for 2 timer siden: Med mindre pigen/kvinden specifikt skriver i sin annonce, at hun ikke modtager mænd under eller over en vis alder, vil du være velkommen de fleste steder. God opførsel og hygiejne kommer man langt med. Enig. Jeg er noget ældre end @John Marley, og jeg er ... øøhmm, ikke nogen speciel flot fyr ... Almindelig ældre herre ... Jeg oplever ingen problemer. Du må gerne sende mig en PB hvis du vil have et par forslag ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøken_Kinky 302 Skrevet 2. September Jeg kan anbefale dig @Sofie Brandvarmhun er smadder sød, varm og dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 807 Skrevet 2. September Frøken_Kinky skrev, for 2 timer siden: Jeg kan anbefale dig @Sofie Brandvarmhun er smadder sød, varm og dejlig Men hun modtager kun gæster op til 58 år... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 484 Skrevet 3. September https://annoncelight.dk/showad/367751 Ifølge denne annonce er aldersgrænsen 60 ikke 58 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Marley 11 Skrevet 3. September 70 kg er nok alligevel lige i overkanten til min smag 1 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1052 Skrevet 4. September (edited) John Marley skrev, for 21 timer siden: 70 kg er nok alligevel lige i overkanten til min smag Og det er naturligvis fint. Du skal finde en der matcher din smag. Du skal så være meget opmærksom på at rigtig mange piger snyder med vægten og også med alderen. Jeg er selv lidt ligeglad, men husker fra da jeg var lidt nyere i dette game, at jeg var noget overrasket over at vægten var underdrevet med 10-15%, alderen det samme og billederne ofte også var ret gamle og endda ganske ofte af en anden pige. Men konkrete anbefalinger kan jeg først komme med på fyn. Redigeret 4. September af Slowman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøken_Kinky 302 Skrevet 4. September (edited) Refresh skrev, den 3.9.2024 at 00:14: Men hun modtager kun gæster op til 58 år... Jeg ville ikke hænge mig så konkret i det specifikke nummer hun har oplyst- men mere tage det som en generel vejledning Er du fx 62-65år, men en ægte gentleman, høflig, velsoigneret (inkl tandbørstning!) osv så tænker jeg stadig at muligheden er der.. (Den udtalelse står 100% for egen regning og fortolkning- kender ikke hendes holdning) Men! Jeg havde overset at han kun søgte de slanke piger. Sofie har en dejlig stor booty og er i min optik helt perfekt bygget ... Men hun går nok ikke ind under kategorien "slank" selvom hun har en misundelsesværdig "flad" og flot mave Redigeret 4. September af Frøken_Kinky 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøken_Kinky 302 Skrevet 4. September Slowman skrev, for 1 time siden: Du skal så være meget opmærksom på at rigtig mange piger snyder med vægten og også med alderen. Virkelig? Det overrasker mig faktisk lidt.. Jeg synes ikke det giver nogen somhelst mening at gøre.. Der skal nok være skønne mænd der tænder lige præcis på det du er som kvinde Men det kan da være man skal hoppe på badevægten og tage et billede af det, så ingen kan være i tvivl om hvorvidt man taler sandt haha! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Marley 11 Skrevet 4. September Frøken_Kinky skrev, for 3 timer siden: Jeg ville ikke hænge mig så konkret i det specifikke nummer hun har oplyst- men mere tage det som en generel vejledning Er du fx 62-65år, men en ægte gentleman, høflig, velsoigneret (inkl tandbørstning!) osv så tænker jeg stadig at muligheden er der.. (Den udtalelse står 100% for egen regning og fortolkning- kender ikke hendes holdning) Men! Jeg havde overset at han kun søgte de slanke piger. Sofie har en dejlig stor booty og er i min optik helt perfekt bygget ... Men hun går nok ikke ind under kategorien "slank" selvom hun har en misundelsesværdig "flad" og flot mave Hun ser ud til at være en flot pige, men jeg er en “lille” fyr på under 80 kg. Det er i sidste ende en smagssag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1052 Skrevet 4. September John Marley skrev, for 52 minutter siden: Hun ser ud til at være en flot pige, men jeg er en “lille” fyr på under 80 kg. Det er i sidste ende en smagssag Jeg kender ikke så mange på Sjælland, men @JenniferRomantica er en super sød dame der ligger ret tæt op af din beskrivelse. Desværre er hun lidt svær at træffe, da hun kun holder åbent 3-5 gange månedligt. Der er du i gode hænder. Sød og lækker. Du finder hendes annoncer på AL 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Marley 11 Skrevet 4. September Slowman skrev, for 28 minutter siden: Jeg kender ikke så mange på Sjælland, men @JenniferRomantica er en super sød dame der ligger ret tæt op af din beskrivelse. Desværre er hun lidt svær at træffe, da hun kun holder åbent 3-5 gange månedligt. Der er du i gode hænder. Sød og lækker. Du finder hendes annoncer på AL Jeg har set @JenniferRomantica annonce. Læste hele annoncen inden jeg kiggede fotos Hun lyder til at være en rigtig kvik pige. Da jeg elsker den mindre model, lyder målene fantastisk. Til sidst ser hun jo brand godt ud. Så det ku være, at jeg skal se at trække et nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18129 Skrevet 4. September John Marley skrev, for 2 minutter siden: Så det ku være, at jeg skal se at trække et nummer. Nu er reklame ikke tilladt men svar på en direkte tiltale er vel okay.. Du er velkommen ved “tombolaen” efter “lodder”.. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Marley 11 Skrevet 4. September (edited) JenniferRomantica skrev, for 58 minutter siden: Nu er reklame ikke tilladt men svar på en direkte tiltale er vel okay.. Du er velkommen ved “tombolaen” efter “lodder”.. Tak … skal lige samle mod Redigeret 4. September af John Marley Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg