Lust4life 149 Skrevet 2. September, 2024 Her er et link til mit næste GB Bemærk at der er SCHOOLGIRL TEMA denne gang https://annoncelight.dk/showad/410033 Kys 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pr1nt 41 Skrevet 2. September, 2024 Lækkert setup! Jeg håber det engang bliver i arbejdstid, så jeg kan bruge en fridag på dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mustheaveu 44 Skrevet 2. September, 2024 Hej frække, Overvejer du at lave nogle seancer i Kbh - vi kunne godt bruge dig herovre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 720 Skrevet 2. September, 2024 Hvem der dog bare var i Hobro 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lust4life 149 Skrevet 2. September, 2024 Mustheaveu skrev, for 37 minutter siden: Hej frække, Overvejer du at lave nogle seancer i Kbh - vi kunne godt bruge dig herovre. Jae, jeg overvejer det, men mangler stadig en oplagt måde at gøre det på, nu hvor jeg ikke har et sted at holde noget der ovre men jo, det kunne da bestemt være sjovt at prøve noget med en masse sjællændere involveret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lust4life 149 Skrevet 2. September, 2024 anmelder skrev, for 17 minutter siden: Hvem der dog bare var i Hobro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lust4life 149 Skrevet 2. September, 2024 Pr1nt skrev, for 51 minutter siden: Lækkert setup! Jeg håber det engang bliver i arbejdstid, så jeg kan bruge en fridag på dig Det er desværre stort set umuligt for mig at holde noget inden kl 16 i hverdagene, pga arbejde/skole, men jeg vil mega gerne holde noget i det tidsrum i en ferie engang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexCH 11 Skrevet 2. September, 2024 Kan man møde dig privat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lust4life 149 Skrevet 2. September, 2024 AlexCH skrev, for 30 minutter siden: Kan man møde dig privat? Jeg mødes ikke 1-1 med mænd jeg ikke kender Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pr1nt 41 Skrevet 2. September, 2024 Lust4life skrev, for 3 timer siden: Det er desværre stort set umuligt for mig at holde noget inden kl 16 i hverdagene, pga arbejde/skole, men jeg vil mega gerne holde noget i det tidsrum i en ferie engang Man kan jo være så uheldig at blive "syg" fra arbejde en dag Nej, men jeg forstår dig. Tak for svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lust4life 149 Skrevet 3. September, 2024 Pr1nt skrev, for 13 timer siden: Man kan jo være så uheldig at blive "syg" fra arbejde en dag Nej, men jeg forstår dig. Tak for svaret Hehe, ja det kan vel ske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 421 Skrevet 3. September, 2024 Er det med eller uden kondom ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 253 Skrevet 3. September, 2024 Det kunne være så lækkert hvis du kom til Fyn en dag vi vil da også gerne knalde dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lust4life 149 Skrevet 3. September, 2024 Stenbukken4700 skrev, for 11 minutter siden: Er det med eller uden kondom ? Det hele står i annoncen jeg har linket til, men det er med i min fisse og røv , oralt er op til jer hver især Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 208 Skrevet 3. September, 2024 Håber godt nok der er nogle som deltager og skriver om mødet. For fuck hvor lyder det dog bare vildt frækt..;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deepthroat fan 18 Skrevet 4. September, 2024 Hvor vil jeg godt nok gerne, at jeg havde haft tid til at deltage så jeg kunne bidrage med at gennemkneppe dig dybt i alle huller. Det glæder jeg mig til at få mulighed for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg