Hop til indhold
Jimmycarter

Fantastisk tid sammen med smukke Kelly

Recommended Posts

Jeg har i dag besøgt den smukke Kelly i Århus og hold da op en oplevelse.

Link til hendes annonce https://annoncelight.dk/showad/405749

Det starter ud med at jeg skriver til Kelly og her går kommunikationen ret godt, hun svare hurtigt og taler flydende engelsk, så her var det hurtigt og nemt at lave en aftale

Nå, nu til besøget. Det starter med at hun åbner døren og her ser jeg ærligt talt nok en af de smukkeste kvinder jeg nogensinde har set. Hold da op hvor var hun smuk.

Et hurtigt kram og pengene ryger fra mine lommer til hendes, jeg tager så et hurtigt bad og hen til soveværelset og der står hun så i det frækkeste sæt undertøj og her var jeg så heldig at jeg måtte pakke hende ud af det. 

Vi starter med at hun giver mig en massage, vi starter derefter med at kysse og hun kysser som en drøm og derefter sutter hun skam også som en drøm, jeg fik selvfølgelig også smagt på hende og hun smager vildt lækkert. Vi får leget med en masse stillinger indtil til sidst hvor jeg ikke kan mere og sprøjter på hendes store naturlige bryster. 

En super oplevelse med en kvinde af høj kvalitet, hun er super sød og altid smilende. hun fik fortalt mig at hun snart tager 2 måneders ferie, så det er satme nu i skal gribe chancen gutter.

Kvinden 100/10

Sexen 10/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...