Hop til indhold
Fedtsylen

Mona - dejlig oplevelse med velskabt pige

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/390694

Hende her Mona må være ny i kvarteret. I hvert fald ville jeg være stoppet op ved hendes billeder hvis de havde været der. 

nå men jeg aflagde hende et besøg idag og jeg må sige at det var et af de bedste thai-besøg jeg har været på i mands minde. 

27 år - ikke tynd - men lige tilpas og med fantastiske bryster. Om de er hjulpet på vej vides ikke. I så fald er det gjort rigtig godt. Intet at føle….dejligt store og flotte. 

Sceancen var dejlig. Hun havde god tid. Intet japperi. Massagen handlede mest om pirring i numseregionen. Jeg havde ikke bedt om det man det var dejligt. Hun var virkelig dejlig. Lige til min smag. 

klar anbefaling. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
wobleren skrev, den 3.9.2024 at 09:43:

hun ser dælme rar og serviceminded ud.... hvor er vi ca. henne i byen - og prismæssigt?

Det måtte jeg i mangel af svar selv undersøge nærmere, hvad jeg bestemt ikke kom til at fortryde... Hold nu op hun er lækker !! Dertil både sød og serviceminded. Vi sprang massagen over og gik direkte til pirrende B2B, en smule BJ, og en meget lang guffer til hende, der gav fin respons - men alligevel krævede en hel del arbejde og tid, før vi kom helt i mål, tydeligvis til en vis overraskelse fra hendes side... Til sidst "bom-bom" og det var godt nok en stram omgang... super lækkert besøg.

PS - sted er i nærheden af TV2 og pris standard. Ydelse - helt i top efter min personlige smag & kemi... Hun er er vist en uges tid endnu, inden turen går videre... Kan anbefale, at man lægger vejen forbi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...