Biolet 37 Skrevet 3. September, 2024 Hej gutter fik en aftale med Pepsi godt nok en af de bedre oplevelser dejlig og lægger krop naturlig bryster total indlevelse og kys da jeg kom ind måtte sku komme dagen efter igen et besøg vær https://annoncelight.dk/showad/343135 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natdyr 49 Skrevet 3. September, 2024 Jeg har også besøgt hende da hun var i Odense, hun giver en rigtig god massage og sexen var også god. Desværre var stedet elendigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 776 Skrevet 4. September, 2024 (edited) Har også været på besøg. Det er hende på billederne - der er dog enten filter på billederne eller også har de lidt år på bagen. Vi gik igang med sex med det samme blow uden og lidt pirring. Sex var OK og hun virker til at kunne lide det. Jeg spillede den af til sidst og kom hende i munden. TS skriver naturlige bryster. Det er det ikke de har helt sikkert implantater. Lidt aftøring og lidt grin pga. manglende fælles sprog. Hun kan engelsk til husbehov men heller ikke mere. Massage kan jeg ikke udtale mig om det fik jeg ikke noget af K Redigeret 4. September, 2024 af Kanon1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stjernedreng 0 Skrevet 8. September, 2024 Er hun også i Vestergade eller et mere diskret sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg