wannabewild 108 Skrevet 4. September https://annoncelight.dk/showad/390155 1 time FP med massage Billederne kørt meget gennem photoshop. Jeg kunne ikke genkende pigen. Hun har god en sexet ansigt. Kroppen meget identiske. Ufattelig slank krop med en smal talje med store silikone bryster. Lige fra start, kan man mærke hastværk. Det er hurtigt ind, afregne, tage tøj. Massage var middel, hun havde alt for travl med at komme videre i programmet. B2B en hurtig omgang sjask med masser af olie, pussyslide der varede 2 min. En lille smule blow som var rigtigt godt, men igen alt for kort. Smage hende varede også nok 5 min, før hun tog kondom fremme. Masser af glidecreme og fuld hammer oppefra. Skift af stillinger virkede som irritation for hende, med konstant "come now baby" der lyd som om "kan du ikke bare skride snart". Afbrød seancen efter 30 min og gik min vej. Besøgt denne uge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Nice1974 4 Skrevet 4. September Absolut ikke min oplevelse hos hende Så måske hun havde en dårlig dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 95 Skrevet 5. September Mr Nice1974 skrev, for 21 timer siden: Absolut ikke min oplevelse hos hende Så måske hun havde en dårlig dag Kan du bekræfte billederne? Måske det er to forskellige piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 206 Skrevet 5. September Søg på annonce nummeret eller tjek link med mindre det er en anden der misbruger omdømme er den god nok, hun var spot on da jeg var forbi, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Nice1974 4 Skrevet 5. September Mr curious skrev, for 3 timer siden: Kan du bekræfte billederne? Måske det er to forskellige piger? Hejsa Ja er hende, kan ikke klage på den service jeg fik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg