Hop til indhold
Jimmycarter

En super oplevelse med Sophia i Fyn/Fjelsted

Recommended Posts

Jeg har længe haft et øje til Sophia og nu gik den ikke længere. Jeg valgte at tage kontakt og vi fik hurtigt aftalt en tid og så var det afsted. Jeg kommer hen til døren og møder en super flot kvinde med de smukkeste øjne. Altså hold da op, pengene går fra mine hænder til hendes og så var det tur til et bad og da jeg så kommer ud af badet, står hun så med det pæneste sæt lingeri og jeg taber næsten kæben. En kvinde med en super lækker kulør og det sødeste smil plus de smukkeste øjne. Der går ikke længe før vi går igang og her havde vi faktisk en helt fantastisk tid. Vi får kysset, krammet og alt hvad der jo sker efterfølgende. Vi havde en super god kemi og det endte også ud med at hun kom flere gange. Alt i alt så var det her en oplevelse jeg helt klart vil prøve igen og det skal jeg sørme også, jeg glæder mig allerede til næste gang. 

Link til Sophia's annonce https://annoncelight.dk/showad/397011

Det her er en kvinde i verdensklasse, så jeg råder mine gutter til at være super søde ved hende, for hun er selv så super sød og så giver hun også komplimenter ved det gode arbejde man udfører. Som jeg nævnte tidligere, så er det ikke sidste gang jeg besøger Sophia.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sextossen skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes deres priser er alt for høje, så det bliver ikke mig der trætter dem...

Der kan man jo ikke vide før man har været der, men kompliceret er det:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
sextossen skrev, for 6 timer siden:

Jeg synes deres priser er alt for høje, så det bliver ikke mig der trætter dem...

Jeg synes til gengæld at hun var prisen værd, så jeg har det fint med at trætte dem 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...