Hop til indhold
VeryCurious

Xenia Århus

Recommended Posts

Et af billederne ser ud til at være af en sexdoll og mener at have set andre benytte samme billede.

ikke sikkert, men vi skal passe på derude.. Så mange snydepelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sommer79 skrev, 1 time siden:

Et af billederne ser ud til at være af en sexdoll og mener at have set andre benytte samme billede.

Det første billede?
Men hun har trods alt samme navlepiercing på alle billederne - på dem hvor man kan se navlen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
VeryCurious skrev, for 3 timer siden:

Tak for feedback. Det er nok for godt til at være sandt.. 

Der er for mange red flags ved den, så jeg vil også holde mig væk og finde en anden eller gemme pengene :arrow:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billederne af dukkepigen og hende med sort/hvid bikini og blå bikini, ja, fake.

Meeeen det var faktisk ikke helt tosset :)

Ja dømmekraften er ikke altid hvad jeg ønsker den var, så jeg besøgte hende. Billederne med ansigt på er ikke af hende, men de andre tror jeg passer.

Men hun er nu meget pæn - blond hår. Hun er en pæn lille pige, slank og fit. Små naturlige bryster med struttende brystvorter. Lækkert.

Umiddelbart er hun slut tyverne/start trediverne at dømme efter ansigtstræk, men kroppen virkede yngre at dømme efter huden, så jeg kan desværre ikke komme det nærmere.

Jeg synes det var et fint besøg, havde egentlig aftalt 15min (da jeg ikke vidste hvad jeg gik ind til), men da hun så startede op med body-to-body massage, bad jeg om 30min i stedet. Tænkte at når hun vil bruge tid på opvarmning - og i den klasse, på en 15min aftale, så var det måske ikke helt tosset.

Lækkert forspil som i den grad virkede. Noget man kan få hos mere erfarne piger, men som jeg sjældent til aldrig har oplevet hos en yngre pige.

Blow var rigtig godt og hun gik indimellem så dybt at hun gaggede, hvilket var virkelig frækt. 

Sex var også lækkert, god indlevelse og lækre små støn - og velvillighed til at prøve flere stillinger af.

Alt i alt faktisk en rigtig god oplevelse. Sød og venlig pige, god indlevelse, let at tale engelsk med, hun kan bestemt levere en god oplevelse.

Alligevel ved jeg ikke helt, om jeg vil komme igen. Alt var godt, men jeg var alligevel ikke 100% oppe at ringe. Og jeg ved ikke hvorfor.

Måske fordi jeg havde forventet en anden pige - og det er en skam, for hvis hun havde brugt egne billeder, ville jeg nok også have besøgt hende, men uden de braste forventninger. 

I må selv afsted og danne jer et indtryk og en mening. Desværre ingen klar melding herfra i denne omgang - Men glem alt om hende i den sort/hvide bikini eller den blå.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja det kunne godt se ud som om der er noget overlap i billederne - jeg skal ikke kunne gøre mig klog på det, jeg tog kontakt på annoncen fra Xenia.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Sara/Xenia, (hun bekræftede over for mig, at hun er begge piger)

Der er rejst tvivl om billedernes ægthed. Hun har den tatovering på lænden som ses på flere billeder, så de må nok anses som ægte.

det er en dejlig lille pige med små bryster og stram mis. Eneste lille minus er at hun har fået forstørret læberne.

Jeg havde en fornøjelig halv time med hende, men hun tager snart til København, så der bliver ikke noget genbesøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...