Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa derude

Findes der en ægte dansk milf (GP) på Sjælland (ikke KBH og Nordsjælland), hvor alderen rent faktisk passer, eller i hvert fald ikke er 8-10 ældre. ikke 35-45 år. Har desværre oplevet flere (både personligt og via anmeldelser herinde), hvor alderen ikke stemmer overens med annoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er sådant set lige glad med alderen.  Til gengæld går jeg op i at billederne afspejler virkeligheden, så det jeg ser er det jeg møder.    

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alder er ikke noget jeg går så højt op i, men det er vist normalt at lyve om alder i den branche. Jeg går ligeledes mere op i om billederne afspejler virkeligheden.

Redigeret af W.C. Fields

Del dette indlæg

Link til indlæg
44Knudsen skrev, for 2 timer siden:

Hejsa derude

Findes der en ægte dansk milf (GP) på Sjælland (ikke KBH og Nordsjælland), hvor alderen rent faktisk passer, eller i hvert fald ikke er 8-10 ældre. ikke 35-45 år. Har desværre oplevet flere (både personligt og via anmeldelser herinde), hvor alderen ikke stemmer overens med annoncen.

Nu er det ikke alle der GP der lyver om deres alder. <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

Jeg er sådant set lige glad med alderen.  Til gengæld går jeg op i at billederne afspejler virkeligheden, så det jeg ser er det jeg møder.    

Alderen betyder også meget for mig, ligesom at billederne afspejler kvinden jeg møder. Jeg har dog mødt flere, hvor alderen ikke passede, men billederne passede meget godt. Der er også dem, der skriver at billederne er et par år gamle, hvilket er super godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Morabito skrev, for 9 timer siden:

Jeg forstår ikke helt spørgsmålet. Hvor gammel vil du gerne have hende?

Det er mig, der vrøvler. Hun skal helst være 35 til 45 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
44Knudsen skrev, for 3 timer siden:

Det er mig, der vrøvler. Hun skal helst være 35 til 45 år.

Med mindre det er vigtigt for dig at kende hendes rigtige alder, så vælger du bare en som skriver 28-35. Så skal du se at det nok matcher meget godt med dit ønske.

Om billederne så passer, det er en anden historie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 8 timer siden:

Med mindre det er vigtigt for dig at kende hendes rigtige alder, så vælger du bare en som skriver 28-35. Så skal du se at det nok matcher meget godt med dit ønske.

Om billederne så passer, det er en anden historie.

Det er egentlig en god idé.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...