denunge 252 Skrevet 5. September https://annoncelight.dk/showad/404503 Var forbi for nyligt, på et af de gode gamle steder i Fredericia, hvor jeg plejer at have rimelig gode erfaringer. Jeg er lidt i tvivl om Ava rent faktisk er hende på billede et - men der er masser af tatoveringer, og også flere end hvad der er på billederne. Kom ind og blev spurgt om hvad jeg ville have - 1 time, 1200kr Det takkede jeg ja til, og snuppede et hurtigt bad inden jeg lå mig på briksen. Massagen var so so, men den var forholdsvis grundig, uden at der egentlig blev løsnet op for musklerne. Der blev ikke brugt specielt meget olie, så det var sådan set fint nok. Efter vend rundt, gik hun videre til næste fase med det samme, uden at der var pirrring. Men direkte til lidt hj, så hun kunne få kondom på, inden der blev suttet, og videre til en omgang ridning. Meget maskinelt, men efter noget tid, kom jeg da. Så var der aftørring - og så var vi ellers færdige. Øhhh nå. Jeg havde ikke lige kigget på uret, inden jeg gik ud af døren. Men da jeg kom tilbage til bilen, kunne jeg se at der var gået 40 minutter, fra jeg var gået ind af døren, til jeg sad i bilen igen. 1 time bliver altså til mindre end 40 minutters ophold på værelset. Gentagelse - aboslut nej tak, når der bliver snydt så meget med tiden, og der var så lidt indlevelse, og lav kvalitet af massagen, samt det ekstra. Super synd, for det som ellers plejer at være en sikker træffer for kvalitet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaimassageentusiasten 27 Skrevet 5. September Hvis det er stedet over for en discount-butik (se min post under Efterlysning), så lyder det mærkeligt at det er det gamle kendte sted. Der blev hverken brugt regnfrakke eller "snydt" med tiden! Tak for "advarslen". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg