Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige været forbi denne skønhed https://annoncelight.dk/showad/407622, min plan var at beholde hende for mig selv, men det er jo egoistisk,  jeg overvejede også at kidnappe henne :-)  men jeg vælger at dele henne med jer, hvis i lover at passe på hende, og behandle hende med respekt, for det fortjener hun, hun er et fantastisk menneske, behagelig at være sammen med, hun er simpelt hen noget af det smukkeste jeg længe har set, det er henne på billederne, og hun har at fantastisk smukt og smilende ansigt,  jeg kan ikke stoppe med at smile, 10 stjerner.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er fantastisk, nåede 3 besøg hos hende, hendes blowjob er fortryllende og hendes stramme fisse er hver gang klar til at blive sprøjtet dybt i....

Glæder mig til hun kommer retur.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jiah er atter tilbage i Frederikshavn og sikke et held besøgte hende og endnu engang et fantastisk blow og derefter en god omgang sex hvor der blev skudt dybt fantastisk pige der er med på alt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frederikshavn skrev, den 25.9.2024 at 09:56:

Jiah er atter tilbage i Frederikshavn og sikke et held besøgte hende og endnu engang et fantastisk blow og derefter en god omgang sex hvor der blev skudt dybt fantastisk pige der er med på alt

Ja, har lige været forbi hende igen og bestemt på gensyn, idag var helt fantastisk da hun fik orgasme sammen med mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
pløkker skrev, den 18.9.2024 at 20:36:

Hun er fantastisk, nåede 3 besøg hos hende, hendes blowjob er fortryllende og hendes stramme fisse er hver gang klar til at blive sprøjtet dybt i....

Når du skriver”klar til at blive sprøjtet dybt i” betyder det så at hun er med på det uden condom

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantastisk besøg i Aalborg hun levere hvergang med en fantastisk massage og elsker at komme i mit condon 

Redigeret af Dc0306

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja godt hun afviser alle der skriver fra taletid eller ikke bedømt på 180 ellers var det ikke nemt at få tid.

Næsten 5 om dagen hun ikke svarere på da der er meget politi på jagt pt 

Men godt for os der ikke er så bekymret over hun kan se navn 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pløkker skrev, den 18.9.2024 at 20:36:

Hvad gav du for uden gummi ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...