Den-dovne-elektriker 56 Skrevet 5. September Har lige været forbi denne skønhed https://annoncelight.dk/showad/407622, min plan var at beholde hende for mig selv, men det er jo egoistisk, jeg overvejede også at kidnappe henne men jeg vælger at dele henne med jer, hvis i lover at passe på hende, og behandle hende med respekt, for det fortjener hun, hun er et fantastisk menneske, behagelig at være sammen med, hun er simpelt hen noget af det smukkeste jeg længe har set, det er henne på billederne, og hun har at fantastisk smukt og smilende ansigt, jeg kan ikke stoppe med at smile, 10 stjerner. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest100 80 Skrevet 5. September Lyder dejligt. Hvad valgte du og hvordan med stedet ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederikshavn 2 Skrevet 14. September https://annoncelight.dk/showad/407623 Hun har fået ny side 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 14. September Ja hun er bestemt et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 14. September Skynd jer. Hun tager til Sjælland på mandag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pløkker 29 Skrevet 18. September Hun er fantastisk, nåede 3 besøg hos hende, hendes blowjob er fortryllende og hendes stramme fisse er hver gang klar til at blive sprøjtet dybt i.... Glæder mig til hun kommer retur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederikshavn 2 Skrevet 25. September Jiah er atter tilbage i Frederikshavn og sikke et held besøgte hende og endnu engang et fantastisk blow og derefter en god omgang sex hvor der blev skudt dybt fantastisk pige der er med på alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pløkker 29 Skrevet 29. September Frederikshavn skrev, den 25.9.2024 at 09:56: Jiah er atter tilbage i Frederikshavn og sikke et held besøgte hende og endnu engang et fantastisk blow og derefter en god omgang sex hvor der blev skudt dybt fantastisk pige der er med på alt Ja, har lige været forbi hende igen og bestemt på gensyn, idag var helt fantastisk da hun fik orgasme sammen med mig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 190 Skrevet 26. Oktober Hvor store er jiahs bryster, er det silikone? Er anal muligt med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krill 56 Skrevet 26. Oktober pløkker skrev, den 18.9.2024 at 20:36: Hun er fantastisk, nåede 3 besøg hos hende, hendes blowjob er fortryllende og hendes stramme fisse er hver gang klar til at blive sprøjtet dybt i.... Glæder mig til hun kommer retur. Når du skriver”klar til at blive sprøjtet dybt i” betyder det så at hun er med på det uden condom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederikshavn 2 Skrevet 28. Oktober Krill skrev, den 26.10.2024 at 17:11: Når du skriver”klar til at blive sprøjtet dybt i” betyder det så at hun er med på det uden condom Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 39 Skrevet 3. November (edited) Fantastisk besøg i Aalborg hun levere hvergang med en fantastisk massage og elsker at komme i mit condon Redigeret 3. November af Dc0306 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 6 Skrevet 17. November Vi fynboer har fået fornøjelse nu. Mødte hende igår tæt på Kerteminde. Super oplevelse kan jeg kun sige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 39 Skrevet 18. November Ja godt hun afviser alle der skriver fra taletid eller ikke bedømt på 180 ellers var det ikke nemt at få tid. Næsten 5 om dagen hun ikke svarere på da der er meget politi på jagt pt Men godt for os der ikke er så bekymret over hun kan se navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 98 Skrevet 20. November pløkker skrev, den 18.9.2024 at 20:36: Hun er fantastisk, nåede 3 besøg hos hende, hendes blowjob er fortryllende og hendes stramme fisse er hver gang klar til at blive sprøjtet dybt i.... Glæder mig til hun kommer retur. Hvad gav du for uden gummi ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg